Syyskuun säpinät

Täällä käyty taas ylimääräisessä ultrassa, ja se vasta aineen tiitteri on noussut 16, oli siis alku raskauden 8. Joten uudestaan ensi viikolla ultraan, aivojen verenkierto oli normaalia. Mut alkaa kyllä pelottaa tuo tiitterin nousu. Ja viime yö menikin miettiessä synnytystä ja sitä että vauva todennäköisesti joutuu siihen valohoitoon, riippuen siitä bilirubiini arvosta. Tunnen olevani niin hukassa tän asian kanssa, ja mietinkin jo sinne spr veripalveluun soittamista. Mulle kätilö sanoi että voisin alkaa jo lypsämään vauvalle pakkaseen maitoa. Mut jotenkin haluaisin tohonkin lypsämiseen varmistuksen. Onko teille muille sanottu että voisitte alkaa lypsämään maitoa pakkaseen?
 
Hmm ei oo kyllä sanottu maidon lypsämisestä etukäteen.
Omalla kohalla se varmaan tuntuisi aika ikävältä kun ei maidontuotanto ole viellä käynnissä ainakaan täällä.
Sitten ku sitä oikee tihkuu ni tietysti sit helpompaa.

Täällä alkaa olemaan niin kypsä olo että mutkin vois kyllä jo synnärille kärrätä.
Selkä alkaa olla ihan tohjona.
Muutenkin hyvin raskas olla mitenkää päin.
 
Täällä syntyi täydellinen keskikäyrän tyttönen 9.9. Synnytyksen virallinen kesto oli 31,5 tuntia, siihen päälle 2 edellistä valvottua yötä. Sen takia en tänne ole kuulumisia jaksanut kertoilla. Homma otti tänään vielä ikävää takapakkia, kun vauvan tulehdusarvot oli koholla ja joutui nyt tänään keskolaan antibioottihoitoon. Siellä olen nyt rampannut imettämässä, maito ei ole vielä noussut ja tokkopa hetkeen nouseekaan kun ei ole vierihoidossa. Hyvällä tuurilla voisin huomenna saada tyttösen takaisin vierihoitoon, jos reagoinut hoitoon hyvin. Kyllä tästä vielä noustaan!
 
Onnea Mantunen neidistä. Toivottavasti saat pienen pikaisesti vierelle :)
 
Onnea Mantunen pienestä kääröstä :happy:toivottavasti laskee pienen arvot pian! Jaksuja paljon sinne.
 
Onnea mantunen! ❤ Mä oonki jo ootellu että millon tuut kuulumiset kertomaan
 
Onnea Mantunen! Meillä on sama onnenpäivä!

Meidän pieni syntyi perjantai-iltana suunnitellulla sektiolla. Kaikki meni hyvin, ja nyt toivutaan vähitellen. Täällä on ollut helteitä, ja pieni on lämpöillyt nestehukan vuoksi, mutta nyt tilanne taitaa olla hyvä. Pari kertaa ollaan annettu korviketta huijaamalla, että se tulee äidin rinnasta. Välillä mua itkettää, kun voimia on rajallisesti eikä ole helppoa löytää sekä itselle ja vauvalle sopivaa asentoa. Olen joka tapauksessa täynnä onnea ja rakkautta - tuota tyttöä täydellisempää olentoa ei voi olla! Tiedän, ettei äidin rakkaus aina syty heti ensi kohtaamisessa lapsen kanssa, joten olen kiitollinen siitä, että saan rakkaudesta voimaa toipumiseen. Parasetamol ei särkylääkkeenä ole nyt ihan riittävä, mutta muista voi tulla mulle allerginen reaktio.
 
Takaisin
Top