Syyskuun säpinät

Onnea Mantunen hääpäivästä! :)

Ja Mandin äiti, toivotaan, et teidän bebe päättää vielä viihtyä yksiössään hetken, jotta flunssapöpöt menevät ohi ja mieskin olis hetken koettaessa saatavilla ;)

Onnea mantunen!

Meillä eka ja toka on syntyneet rv39+ ja tää se vaan viihtyy masussa :rolleyes:

Onnea Mantunen :) Hääpäivä olisikin ollut kiva syntymäpäivä :)

Meillä esikoinen on syntynyt rv 40+0 ja toka 39+4 :) Ja itse ovat ajankohtansa päättäneet. Toi nyt voi olla sattumaa, mut jos tämä kolmaskin syntyy samoihin aikoihin, niin ehkäpä sitten voi jotain päätellä :) Ultrassa esikoinen oli hieman viikkoja vanhempi ja kuopus nuorempi.... Sen muistan että kuopus oli huomattavasti enemmän sen kinan peitossa syntyessään. Ei siis ehkä ollut yhtä "kypsä" syntyessään kuin esikoinen :D

Onko kukaan jo lapsia saaneena huomannut, että syntyis suurinpiirtein samoihin viikkoihin ja aikoihin? Vai onko kaikki ihan oman makunsa mukaan viihtyneet masussa?

Itellä kaikki tullu millon halunneet. 35+5, 41+1 ja nyt viimesin 39+4 :D

Haha ei siis pääse leikkimään ennustajaa esikoisen viikkojen mukaan :D jotenkin aatteli, ettei seuraava voi pidempään olla kun esikoinen..mutta sekin siis vaan haaveilua. Noh..kaipa lopulta tulee tääkin vauva yksiöstään :D

Nyt on alkanut armoton kysely, että joko joko. Argh. Varmaan pariin kymmeneen viestiin saa päivittäin vastata. Pitää laittaa puhelin äänettömälle. Onhan se söpöä että ihmiset odottaa, mutta kun tässä voi nyt kuitenkin vierähtää vielä... Ja se levottomuus tarttuu. Alkaa itsekin turhautua.

Multa ei enää kysellä ku mä kerroin mitä mieltä oon asiasta :D mulla kyselyt alko jo rv 38 ja mulla on muutenkin ollu nyt varmaan viimeisen kuukauden pinna "hieman" kireällä niin oon saattanut ilmaista mielipiteeni vahvasti..:rolleyes:

Täälläkin alkaa palaa hermot. Jotkut kyselevät jatkuvasti ja sitten syyttävä sävy, jos en olekaan tiedottanut tilanteestani muutamaan tuntiin. Alan olla aika kärtyinen akka kohta, kun jotenkin kaipaisin vain omaa rauhaa -en minä tiedä milloin tämä pienokainen syntyy ja itsekin odotan jännityksellä koko ajan!

Sitten koko ajan kommentteja tyyliin "no eikö se vieläkään ole syntynyt" "miksi se ei ole vieläkään syntynyt" "voi kun sulla on niin paljon vaivoja". Huoh. Ihanaa on, että ihmiset välittävät, mutta kavereiden jatkuva piinaava viestittely / soittelu alkaa ottaa jo pattiin.

Mulla ei oo viellä oikeastaa kukaa alottanu mtn kyselyjä. Voipi olla,että viikonpäästä alkaa kyselyt kun tosiaan h-hetki oikeesti alkaa olee käsillä :happy:
Nähtäväks jää..

Tää päivä menny siivotessa omaa vaatekaappia ja kenkä kaappia :D jätesäkillinen lähti vaatteita uffiin :) (hyvä syy ostaa lisää :D) Nyt on hiki :D Esikoisen vaatekaapista lähti vaatteet oottaa pikku veikkaa, kuhan tulis yksiöstään eka ulos :D

Mun pahin kyselyahdistelija on mies! Joka kerta kun käyn yöllä vessassa (eli monta kertaa), se kysyy mikä fiilis ja joko synnytän :D En edes kehtaa pahastua, kun tiedän miten sitä oikeesti jännittää ihan kamalasti.

Mun mies taas nukkuu niin sikeesti ettei oo ikinä heränny mun yöllisten vessakäyntejen takia, mikä kyllä pistää ärsyttämään ku aina on vallannu mun puolen sängystä kun palaan ja siinä saan sit hetken häntä tyrkkiä omalle puolelle, kollikissa on myös päättäny alkaa viihtyy just mun jalkopäässä et alkaa olee haasteellista löytää hyvää nukkuma-asentoo :D Nyt oli kolmas yö putkeen ku vielä 4 jälkeen kattelin kelloa

Täälläkään ei mies heräile mun vessareissuihin vaikka välillä tuntuu että koko sänky heiluu ja tutisee ku teen lähtöä että pääsen ylös sängystä.
Nyt menny taas yöt sillee, että saa sen nelisen/viis kertaa vessas ravata. :banghead:

Ei täälläkään mies herää ku lyllerrän yöllä sata kertaa vessaan. Mut meidän kolli kisu tulee joka kerta mun seuraks pissalle :D

Mä sanoin miehelle, et ei tarvii olla huolissaan ja kyl mä sit sanon jos jollain vessareissulla synnytän, niin sepäs sanoikin, ettei muista lainkaan heräilevänsä ja kyselevänsä tyhmiä :D

Mulla oli maanantaina paino arvio ja vauvan painoksi saatiin 2585g eli lääkäri vähän lupaili ettei tule jättiläistä vaan syntymä paino arvio 3200-3400g huh helpotus :) lupaili vähän myös ettei päästetä ainakaan hirveesti lasketun ajan yli eli käynnistys varmaan viimeistään La tienoihin :) tämäkin minulle suuri helpotus :) ja ihana lääkäri oli kirjasi mun pelot ylös ja kuunteli tuli helpottunut olo ekaa kerta joku suostui kuuntelemaan minua ja ymmärsi :)

Ihanaa Zeinika, että on sattunut vastaan moinen lääkäri :) vaikuttaa paljon, kun joku ymmärtää ja kuuntelee oikeasti !

Takaisin