Syyskuun säpinät

Onnea mustaajavalkoista! ❤ Minäki tahon jo....
 
Onnea mustaajavalkoista ja tsemppiä alkumetreille! Hormonit jyllää ja kärpäsestä saa helposti härkäsen omassa mielessään :)

Itse olen eniten stressannut imetyksen onnistumisesta, mutta nyt olen suhteellisen toiveikas, että kyllä se tästä! Maito on tänään noussut hyvin ja ehkäpä tuo vauvakin on nyt vähän reipastunut juomaan paremmin.
 
Voi kuinka paljon iloisia uutisia! Onnea kaikille! :Heartred alkaa itse käymään levottomaksi tässä muiden uutisten keskellä. Huomenna laskettu-aika. ..
 
Niin alkaa täälläkin pikkuhiljaa kuumottaa,että mitäs jos vauva tuliskin jo :) vaikka viellä vähän reilu 2 viikkoa laskettuun.
Jotenki oon niin asennoitunu et yli menee ettei oikee osaa viellä odottaakkaa.
Näitä ihania uutisia lukiessa alkaa malttamattomaks koska oma vuoro tulee:happy:
 
Mää odottelen kanssa laskettua aikaa. Ei tule pettymyksiä kun ei ajattele synnyttävänsä aikaisemmin :) eli la 3vk ja siitä 2vk eteenpäin.
 
Mua on yllättäen alkanut vähän huonolla tavalla jännittää synnytys, sitä enemmän mitä pidemmälle mennään. Noi pään liikkeet sattuu välillä niin paljon, et väkisinkin meinaa iskeä paniikki, et miltäs se sit tuntuu, kun se pää laskeutuu vielä alemmas :bag: Alkaa olla sellainen fiilis, et saispa tän nyt pois alta jo..
 
Mantunen mulla oli kans viimeks aika sama fiilis. Loppujenlopuks kun käynnisty synnytys se eteni niin omalla painolla vaihe vaiheelta etten enää osannu pelätä tai olla siitä kivusta niinkää huolissaan.
Sairaalaan ku piti lähteä iski pieni paniikki ahdistus siitä että tajus nyt on mentävä,mutta sekin unohtu jo matkalla kun toivo vaan olevan jo perillä.

Sitä vaa elää sitte sitä hetkeä niin hetki hetkeltä että mä en ainakaa muistanu murehtia seuraavaa hetkeä. Toivon että nytkin menee niin.
 
Mulla on jostain syystä ollu koko raskauden ajan semmonen olo, että etuajassa tultais. Joten jännä nähä miten käy :D ehkä sen takia en vielä oo kerinny kypsyä mahaan ja olotilaan edes :D
 
Mäki oon alkanu vaan odottaa koska syntyis kun jo niin monet saanu meistä omat pienet syliin. Lisäks kokopäivän närästäny joten tätä jos tulee jatkumaan ni sais syntyy mahdollisimman nopeesti.
 
Paljon onnea sekä pezi että mustaajavalkoista! Omaan laskettuun tasan 10pv ja toivon poitsun pysyvän sisäruokinnassa vielä ensi viikon koska miehellä ke työreissu (murphyn laki..) ja esikoinen sairaana, käytiin tänään lääkärissä ja virustautina nyt hoidetaan mutta rs-virustakin kuulemma jo liikkeellä niin pelkään tarttuvan vauvaan.
 
Meillä on tänään ensimmäinen hääpäivä :Heartred Toivoin, et olisin saanut viettää sen synnärillä, mutta ei se lähtö tullut viime yönäkään, joten taidan alkaa pestä vaikka lattioita. Tosin eilinenkään siivoushuuma ei saanut aikaan muuta kuin kipeän selän..
 
Onnea Mantunen ensimmäisestä vuosi hääpäivästä :)

Heti ku oon selättäny tän flunssan miekin pistän hösseliksi ja siivoan/järjestelen kaikki nurkat :cat:
Ei malttas millää levätä,vaikka olo onkin karsee.
 
Muokattu viimeksi:
Onko kukaan jo lapsia saaneena huomannut, että syntyis suurinpiirtein samoihin viikkoihin ja aikoihin? Vai onko kaikki ihan oman makunsa mukaan viihtyneet masussa?
 
Onnea hääpäivästä Mantunen, oiskin ollu aika ihana lahja :) mut ehkäpä haluskin teidän juhlivan vielä ilman sairaalakaapuja :wink
 
Takaisin
Top