Miitu: pakko olla :-D. Näin suurperheellisenä :-D.
Nuorimman odotuksessa sanoinkin,et en ota käynnistystä ennenku on pakko ja nii tein ja silloinkin yliaikaiskontrollissa sanoin lekurille, et kyl mä kestän vielä viikkoja,mut ei antanut kokeilla vaa heti käynnistykseen :-D. Synnytyksessä en suostunut ottaa puudutteita sillo ku kätilö niitä tarjosi,ku näki et oon todella kipeä. Sanoin vaan,et anna muille. Mä haluan kärsiä nyt kunnolla,ku en halua ikinä enää takas :-D. Pari tuntia ne niitä tarjosi mulle,ku kaikki tiesi etten avaudu ilman puudutusta. Huvitti,ku oveltaki kävi välil huiteleen,et joko nyt? Mä aina vaa,et ei :-D. Pari h aikaisemmin olis neiti syntynyt jos en olis änkyröiny.
Luonto/kohtalo sit päätti vissii kostaa,ku halus mut takas synnärille vaikkei sinne ollu koskaa enää tarkoitus joutua :-D. Enää en e-pillereitä syö. Pojat tulee niistä huolimatta näköjään. 3:S poika tulossa pillereiden läpi..
Kyl kuulostaa siltä,että ovat supistuksia :-). Ennakoivia. Alkaa lähteneen sullakin synnytys :-).
Niitä mullaki tullu jo viikkoja ja niitäkin pitäis kuulema kellottaa.. Mut en oo vaivautunut enkä aio nytkään.