Synnytystä ennakoivia oireita

Mullakin alkoi vihdoin tapahtumaan viime yönä ja heräsin supistuksiin. Tähän mennessä olen siis vain silloin tällöin huomannut täysin oireettoman harjoitussupistuksen, joten kun viime yönä heräsin kipuun niin ajattelin että no nyt se alkaa :) Noin 10 min välein niitä tuli ja aamulla lähdettiin sairaalaan. No en sitten kumminkaan ollut avautunut yhtään, tai no 2mm, eli en oikeestaan mitään, joten meidät passitettiin kotiin särkylääkkeiden kanssa ja käskyn mennä nukkumaan sekä odottamaan että tulee vielä kipeämmäksi ja pidemmäksi tai vedet menee. Huomenna viimestään kuitenkin yliaikakontrolli joten vaikka yön aikana ei nyt tapahtuisikaan mitään niin huomenna uudestaan sairaalaan... Jännää! :)
Yhtä asiaa tässä olen mietiskellyt, ruoka ei oikeen meinaa maistua ja maha on kovin sekasin mutta silti sellanen pieni nälkä välillä vaivaa, niin mitä te olette syöneet ennen synnytystä?
 
No niin. Kuulostaa lupaavalle Amalialainen :-).
Mulle annettiin jogurttia ja sit sai syödä siivumakkaraa ja juustoa, mut ei leipää salissa. Ei kuulema raskasta ja kuitupitoista.
 
Takaisin
Top