Synnytystä ennakoivia oireita

Keskustelun 'Laskettu aika marraskuussa 2015' aloitti Annissa, 12 loka 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Herkkusieni Peruskäyttäjä Joulukuunmammat 2015

Devilangel, mikä tahansa riisilaatu käy. :) Mahtaiskohan jasmiiniriisistä tulla hyvä tuoksukin? :grin
  2. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Pitääpä huomenna käydä "riisi"kaupassa :). katsoa mitä tarttuu mukaan :)
  3. Semppu Aloittelija

Heheh, hyviä riisiostoksia kaikille! :D

Mulla jatkuu kipeät supparit, saa nähä kauan selviää kotona. Toistaiseksi ainakaan ei oo sentään oksut lentänyt kivusta, niin kuin eka kerralla kävi!
  4. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Semppu onnellinen :). Mulla ne loppu ku seinään eilen ja sain nukuttua piiiiiitkästä aikaa tosi hyvin yön. Yhdellä pikku herätyksellä vain :). Nytkin orpo olo,ku on saanu unta vissii liikaa :-D
  5. Marilyn1 Aloittelija

Osaako joku sanoa mitä tämä on ku ei voi nukkua. Yöllä herään ku alan kääntymään kyljeltä toiselle niin alavatsaa vihloo ja haarohen väli on tosi kipee..? Näin on jatkunut pari yötä. Sitä aikaisemmin masuasukki piti mut hereillä edelliset 2 viikkoa. Nyt liikkeet on rauhottunu tosi paljon. 39+1 viikko tänään.
  6. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Mä päätin luovuttaa täysin. Hajotkoot selkäki yms. Mut menkööt yli.. En ala vonkaan käynnistystä ennen aikojaan. Olkoot vaavi masussa sen mitä saa oyssin mukaan olla. Olenhan selvinnyt suht täyspäisenä monen kk kivuista ja vaivoista nii eiköhän tuo muutama vko mene vielä :). Ei tämäkään ilman apuja tuu ulos,nii ei sitte. Ja ku mulla mikää kiire oo taas alkaa hoitaan yöt läppeensä ja kuunteleen,ku muut tuhisee ja kuorsaa. Ja hoitaan 24/7.. Niinku hoitiin nuorintaki... Joka huusi ja huusi ja huusi.. Ei oo ikävä 10-15h viikkounia. ( toivon sydämeeni pohjasta ettei poika oo samanlainen huutaja)
    Jotenki kaikki paskat muistot paukahti mieleen :'(..
    Anteeksi purkaus kaikilta :).

Eli rakkauspakkaukselleni mahaan: ole siellä turvassa nii kauan,ku vain haluat ja saat olla ja tervetuloa perheeseemme sitten,ku on sen oikia aika :) :Heartred.
  7. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Marilyn: liitoskipuja ja sukkapuikkosupistuksia.. Ja maha painaa,nii repii mahaa ku kääntää kylkiä. Nii mullaki on. Kääntyessä antaa mahalla tukia.
  8. Marilyn1 Aloittelija

Devilangel616. Kiitos. Tää on aivan järkyttävä kipu..
  9. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Tiedän... Mulla ollu noin vkon.. Alapää rutisee ja paukkuu... Ja vihloo nii pirusti, et tekis mieli välil huutaa. Tässä odotuksessa ollu todella paljon sukkapuikkosupistuksia...
  10. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Marilyn, Tutulta kuulostaa ja suht samoilla viikoilla mennään.

Devilangel, Oot sitkeä sissi! :wink Eihän sitä koskaan tiiä että nyt kun juuri päätit noin niin pieni tulla paukahtaakin.

Eiliset säryt luulisin että oli supistuksia, koska aaltoilivat. Välillä oikeasti purin hampaita ja sitten yht äkkiä säryn huippu taas laantui.. Noh, otin panadolin jotta sain nukutuksi, joten aitoja synnytyssuppareita eivät siis olleet kumminkaan.
  11. Devilangel616 Peruskäyttäjä

Miitu: pakko olla :-D. Näin suurperheellisenä :-D.
    Nuorimman odotuksessa sanoinkin,et en ota käynnistystä ennenku on pakko ja nii tein ja silloinkin yliaikaiskontrollissa sanoin lekurille, et kyl mä kestän vielä viikkoja,mut ei antanut kokeilla vaa heti käynnistykseen :-D. Synnytyksessä en suostunut ottaa puudutteita sillo ku kätilö niitä tarjosi,ku näki et oon todella kipeä. Sanoin vaan,et anna muille. Mä haluan kärsiä nyt kunnolla,ku en halua ikinä enää takas :-D. Pari tuntia ne niitä tarjosi mulle,ku kaikki tiesi etten avaudu ilman puudutusta. Huvitti,ku oveltaki kävi välil huiteleen,et joko nyt? Mä aina vaa,et ei :-D. Pari h aikaisemmin olis neiti syntynyt jos en olis änkyröiny.
    Luonto/kohtalo sit päätti vissii kostaa,ku halus mut takas synnärille vaikkei sinne ollu koskaa enää tarkoitus joutua :-D. Enää en e-pillereitä syö. Pojat tulee niistä huolimatta näköjään. 3:S poika tulossa pillereiden läpi..
    Kyl kuulostaa siltä,että ovat supistuksia :). Ennakoivia. Alkaa lähteneen sullakin synnytys :).
    Niitä mullaki tullu jo viikkoja ja niitäkin pitäis kuulema kellottaa.. Mut en oo vaivautunut enkä aio nytkään.
  12. ccix Ihastunut foorumiin

Täällä ei kyllä pahemmin synnytysoireile, mut näit ihme lihasjuntturuita kyllä riittää. Onneksi ei niin pahana ku aiemmin... oikeesti koht lätkäsen tota balsamia. Mulla alkaa vaan pää hajoo, siis ihan hirveet tunnemyrskyä ja ketutusta... oisin niin valmis ottamaan ihan sama mitä vaan fyysistä kipuu, kuhan hetken ois täällä pääkopas seesteistä. Sen sanon, et imetys tulee loppumaan seinään, jossei nää hormonit jossain määrin tasaannu. Esikoisen kohdalla mietin, että kuinka mies sietää mua - sen verta olin kilipää, mut tää on jotain potenssiin kymmenen. Ennakoikohan tää hermoheikkous synnytyst?

Kävin äsken hieman tuulettamassa pääkoppaa, raivolla vedin. Pari suht mietoo sukkapuikkoa, that's it. Rasituksella en saa aikaa ku ketutuksen, pitäisköhän mun psyykkaa tää synnytys käyntiin... :D
  13. Devilangel616 Peruskäyttäjä

ccix: mulla menee kans järki tän iskiaskivun kans joka näyttää pahenevan taas. Pakko kohta laittaa jotai kipuun. Hermot todella riekaleina varsinkin,ku mahatauti tuli tähän pirttiin. Toivoa, et synnytys ei nyt käynnisty, ku sit joudun yksin sinne :'(. Sairaana,ku ei saa olla synnytyksessä mukana.
  14. atsirk Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Kylläpä tuntuu hassulta kun vauva painaa alaspäin! Kaupassa piti ihan hidastaa tahtia kun tuntui niin ilkeälle, pitkästä aikaa tuntui jopa harkkasupistuksia aiempaa napakampana joten eiköhän kroppa ala valmistautua pistämään vauvan ulos. Mun tuurilla tässä ihan varmasti kestää loppuun asti mutta silti malttamaton olo. Esikoinen laskeutui kunnolla vasta lapsivesien mentyä, ilmeisesti vettä oli niin paljon edessä ettei aiemmin päässyt. Ja sitä vettä muuten tuli sillon ihan hirveesti :D
    • Luova Luova x 1
  15. Nepala Ihastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019 Marraskuunmammat 2015

Aaa! Eka harjotussupistus bongattu! Siis sellanen lievästi kivulias ja kesti ehkä kaiken kaikkiaan max 15 minuuttia. Tai siis sisälsi varmaan pari piikkiä eli saa vissiin suorastaan puhua supistuksista! Muistutti menkkakipuja ja tuntui sisäreisissäkin. Vihdoinkin! Tiedän, että pitäisi olla tyytyväinen kun on suht oireettomasti saanut olla, mutta kylläpä tuntuu ihanalta, että edes jotain tapahtuu kun laskettu aika on ensi viikolla. Eilen oli meinaa niin iso mötikkä otsassa kun ei mitään merkkejä synnytyksestä ja alkaa nää närästykset ja kylkikivut ja liitoskivut jajajajaja... Voi kun tää nyt syntyisi ensi viikolla :Heartred
  16. Miitu Addikti Jouluäidit 2020 Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Täällä on tullut pari tuntia suht kivuttomia supistuksia, jotka kuitenkin alkaneet selkeästi napakoitua, tulevat n 5-7 min välein kuitenkin alle 10 min. Voi jospa ne tästä yltyisivät ihan oikeiksi supistuksiksi! :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Hattara90 Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Miitu toivotaan että tuut kohta kertoo meille vauvauutisia:Heartred3 :)
  18. tseitsei Peruskäyttäjä

Mää oon kyllä niin kade kun kaikilla on jotain oireita ja mullei yhtään mitää. No LA onki vasta 29pvä mutta vois se vähän ilmotella ittestään, vaikka sitten niitä harkkasupistuksia tai vähän jotain..
  19. Tumelo Tuttu foorumilla Marraskuunmammat 2015

Supistuksia täälläkin.. Eilen illalla oli jo muutama vartin välein, mutta laantui yöksi ja heräsin vissiin kerran kun supisteli. Tänään jatkunut, mutta tulee ehkä kolmen vartin välein. Nyt illalla on supistellut taas enemmän, ja varmaan kyllä johtuu siitä, että yritän apinan raivolla saada iltaisin siivottua tota meidän yläkertaa asumiskuntoon. Yksi huone olisi jäljellä enää ja sitten voi raahata sängyt sinne :) Jee. Toivon, että synnytys olisi ajankohtainen vasta ensiviikolla, kun olisi saatu kaikki valmiiksi.. :D
  20. Annissa Peruskäyttäjä Marraskuunmammat 2015

Miitun vauvauutisia odotellaan täälläkin. :) Mä jopa näin unta, että Miitu oli synnyttänyt, hihi. :P Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin! :)

Jaa tämä sivu