Synnytystä ennakoivia oireita

Devilangel mun mielestä noita mikroon laitettavia kauratyynyjä myy ihan perus prismat, citymarketit, halpahallit ja täälä Turun suunnalla ainakin vapaa valinta, tokmanni yms. Mä olen löytänyt meidän omat vapaa valinnan saunaosastolta. Varmasti myös luontaistuotekaupoissa on.

PS. Mulla lämmin kauratyyny auttaa ihmeen lailla selkäkipuun ja liitoskipuun, niin kauan kun se on lämmin, joten suosittelen ehdottomasti! :)
 
Kiitos vinkistä :-). Käytiin kaupasta hakeen kauraa ja ajattelin tänää ommella ite jos ajaisi saman asian.. Tänää ei enää kauemmas viitti lähtä pusseja etsiin :-). Mut tulipa tehtyä kuukausien tauon jälkeen 5km lenkki ripeään tehtiinkin vielä kivuista huolimatta :-). Saas nähdä auttoko asiaa ;-) :-D
 
Mä sain vaa pahemman iskiaskivun ja kovemmat poltot :-D. Nyt voin sanoa,et oon tulessa sisältä melkein koko ajan...
 
Mä oon toteuttanu tänään kaks ässää, siivousta ja shoppailua. Tosin muut ässät jääköön käyttämättä, kun meinaa väsyttää ja toisaalta ei mulla nyt niin kiire oo vielä synnyttää, kun olo on aika hyvä. :)

Ja tuo kauratyyny on varmasti kätevä, pitääpäs itsekin muistaa hakea mun vanhempien luota se lainaan. :)
 
Mulla alkoi n tunti sitten särkeä reisiä etupuolelta, samaten alaselkä on kipeä, kuin olisi pahemmassakin jumissa. Voiko nää olla jotain supistuksen kaltaisia?
Meillä olisi sauna päällä, eli toinen ässä tänään käytössä. :wink
 
Tsemppiä kaikille oireileville! Toivottavasti pääsette pian tositoimiin! Mulla ei oo vieläkään muuta ku tosi kova paine kävellessä ja vauvalla rajumpi meno ku aikasemmin - hyvä etten selälleni lennä kun tyyppi potkii :D

Ja viikkoja nyt 39+4.. Mä en vaan malttais enää millään oottaa!
 
Miitu kyl ne voi suppareita olla. Jos sisäreisissä tuntuu,nii sillo ainaki.
Semppu jos ne oireet alkaa sit yhtäkkiä :-). Ja monesti vauva on kuulema todella levoton ennen synnytystä ;-)
 
Moikku! Mä tuolta joulukuisista tuun välillä tiiraamaan teijän keskusteluita ja aattelin vaan antaa kauratyynyn metsästäjille vinkiksi, että itellä kun oli tuossa jokunen aika sitten kipuja niin mun mies askarteli kotosalla lämpöpussin ihan tavallisesta riisistä :) Täytti yhden sukan riisillä, solmu päähän ja mikroon lämpiämään. Toimii ihan kauratyynyn tavoin, mitä nyt sukka oli muodoltaan sen verran kapea, että tosipaikan tullen vaikutusalue saattaa olla liian pieni :grineli sit pitäis olla ehkä rivi sukkia tai muu kangaspussukka, jonka sisään laittaa riisit :p

Voimia kaikille loppurutistukseen! :) Täällä ollaan jo itsekin melko malttamattomana :happy:
 
Herkkusieni kiitos vinkistä :-). Täytyypä ostaa riisiä. Kohta ei ei selviä ilman lämpöä... Iha puuroriisi tai iha mikä vain?
 
Meilläkin vauva on ollut vilkkaampi! Eilen oli aivan järjetön meno masussa kun paukkui ja venyi.. Aateltiin miehen kanssa jo että onko jokin hätä kun ei mitenkään päin rauhoittunut. Olin jo soittamassa äippäpolille..
Tänään on myös ollut vilkkaampi. Käyrillä kätilökin tuumaili että jo on meno pojalla kun karkasi sitä mukaan kun koitettiin saada sydänääniä kuuluviin! :grin

Riisipussi vinkki tuli tarpeeseen tännekkin, kiitos Herkkusieni! :)
 
Ehkä hän keräilee voimia nyt! :wink
 
Nii kerää voimia pitää mamma taas hereillä ens yöki :-D. Onneks on kanavia joita surffailla sohvalla tuskissa ;-)
 
DevilAngel Kärkkäiseltä löytyy, ovat siellä saunakiulujen yms kans samassa, siinä sisustuspuolen vieressä :)
 
Mä huomasin,ku googletin vehnäpussi nimellä :-). Apteekissa oli 12.90e kans netin mukaan. Kaurapussilla googletin, nii ei paljoa löytyny :-D
 
Täällä on alkanu kipeät supparit, ysistä asti n 20 min välein. Kestää reilun minuutin. Voihan ne vielä lopahtaa mut ihan ku tässä nyt sais unta ku jännittää ja sattuu ja pitää miettiä sairaalaanlähtökuviota (esikoisen hoitajan paikalle saaminen).
 
Semppu, Voi tsemppiä! :) Juuri kun tänään pääsit sanomasta :wink
 
Kiitos! Katsotaan :) voihan nääkin tästä vielä loppua.. No toivottavasti ei. Nyt kyllä väsyttäis! Täytyy varmaan yrittää nukkua.
 
Takaisin
Top