Nii neuvolassa mulle sanovat,et niitä ne olis..ja sillo,ku vaavi oli pää ylöspäin, nii ei vihlonu. Mut ku käänty, nii heti alko uudelleen. Supistuksia on vaikka kui paljo erilaisia.. Matkanvarrella oon huomannu, et aina jotai uutta.. On sitä menkkamaista jomotusta mahassa ja selässä.. On polttavaa supistuksia mahassa ja selässä.Ja kaikki tuntemukset voi tuntua reisissä asti.. Selässä saattaa olla niinkin kovaa kipua,et tuntuu kuin joku repis selkärankaa ulos.. Saattaa tuntua vain mahassa. Jotku ei tunne kipua ollenkaa.. ( näille erikoisille tapauksille olen kade).. Supistellu saattaa tuntua lonkassa yms. Yks synnytys oli mulla sellainen, et supistukset tuntu vain aivan kauhiana polttona selässä ja mahassa.. Sellainen kuristava kunnolla polttava vanne.. Jonka poltto tuntu haaroissa,enättimessa ja reisissä. Siihen ei auttanu muu puudute, ku kohdunkaulanpuudutus joka kesti pienen hetken. Tuota en halua kokea enää koskaan. Kahdelta ekalta oli tuota jäätävää selkäsupistusta..kuin olis selkärankaa revitty ulos. Hyi kauhia,ku muistuu nyt mieleen kaikki... Mut onneks jokaisella on erilainen kipukynnys ja mulla on aika matala vissii :-)