eldimar, Hehe! En minäkään saa joka päivä edes harjattua hiuksia. x) Ja olen juuri niin räjähtäneen näköinen kuin vain univelkainen pikkuvauvan äiti voi olla. Tosin niin on mieskin; työkaverinsa huomautti lounastunnilla, että hänen paitansa taitaaolla väärinpäin, kun niskasta näkyy pesulaput. :D Mutta nuttu nurin onni oikein, kuten mummoni sanoo.
Hiuksia lähti tupoittain joku kolme viikkoa, pari kuukautta sitten, mutta nyt se on selvästi tasaantunut. Harmi vain, ettei minua ole siunattua paksuilla hiuksilla alunpitäenkään, joten olen hieman neuroottinen jokaisen hiussuortuvan pudotessa, varsinkin kun tunnen, että letti on paljon kapeampi kuin yleensä. Ohimoilta hiukset ovat harventuneet selvästi, mutta toisaalta uutta sänkeä puskee jo. Tuntuu myös, että hiuslaatuni on muuttunut, ja nyt se takkuuntuu selvästi enemmän ja niskaan jää sellaisia takkuja, joita hoitoaineella availen.
Kynnet ovat aivan järkyttävässä kunnossa, mutta se johtunee imetyksestä ja siitä, että olen lakannut kynsiä liikaa. Myös suupielet olivat auki pari viikkoa joku aika sitten, kun muuton aiheuttama stressi oli kovimmillaan ja syönnit vähän sitä ja tätä. Nyt sekin on korjaantunut.
Painoa on edelleen se +5 kg alkupainoon, mutta mahdun kyllä vanhoihin vaatteisiini ihan normaalisti. Kropan muoto on eri kuin ennen ja lantio on hieman leveämpi, ei paljon, mutta juuri sen verran, että tiukasti istuneet lempifarkkuni eivät aivan mene kiinni. Vatsanseutu ei ole niin timmi kuin aiemmin, vaikkei se mikään supertimmi ollut silloinkaan, mutta treenaamalla siitäkin päästään. Ja rinnat ovat aivan järjettömän suuret entisiin verrattuna. :D Olen nyt selvästi X-vartaloinen, kun aiemmin olin enemmän A - mikä ei välttämättä ole huono asia. :D
Pikkuhiljaa, kyllä se tästä. :)