Synnytyksestä palautuminen

Jep... Kyllä kropat on joutunut koville. Itellä kans vaivannu skolioosi ja toinen jalka pidempi ku toinen niin on lihasepätasapainoa... Plaah. Jooga pitäis alottaa, kuulemma. Rahaa, kiitos.

Ja rinnat on mullakin ihan kuihtunut.... Yhyy :D Ne oli isot..... Sitte pienemmät ku ikinä. Olis vähä voinu jäädä, mut ei.
 
Niinno hei tytöt! Ne rinnat saa takas tulemalla raskaaksi :D tuntuu et ihan jopa triplasti takas. Hahhaaa, ei mahu mihinkään. Pitää suunnillee rullata liiveihin :D

Jooga olis kyl kova! Mut rahaa kiitos tännekin :) Oon välillä joogaillu youtuben seurassa, mutta vähän tylsää on.

Mulla meinaa nyt kävely aiheuttaa jotain ihme nivuskipuja. Siis semmonen lenkkeilykävely. Oliskohan liitoskipuja? Niitä ei ekassa raskaudessa juuri ollut niin en osaa sanoa. Mut eihän ne vaarallisia oo, inhottavia vaan. Joten ehkäpä olis vaan pistettävä tossua toisen eteen ja purtava hammasta.
 
Mulla lonkka tuntuu välillä inhasti noilla pidemmillä lenkeille, ja laitan sen kyllä ihan raskauden piikkiin. Onneksi ei liitos-, nivuskipuja oo vielä ilmaantunut, mut voi olla ettei elokuus enää hirmusti lenkkeillä :P pakko siis täs vaihees vähän ees jotain tehä, ku ei tosiaan yhtään tiedä millaista helvettiä liikkuminen on syksyllä.
 
Joo ccix, ei mietitä vielä syksyä... Taidankin lähtee sinne lenkille heti :D
 
No hmm, pitääpä miettiä sitä raskautumista sitten. (heheeh) No ei... Mies kyllä olis valmis toiseen. Puuuuhh. Apua. Ei vielä. Jos edes siunaantuukaan, sitähän ei kukaan tiedä.

Toivottavasti ei pahene noi kivut et pystytte liikkua mahd. pitkään. Ja ku pikkusetkin on nyt menossa mukana. :)


Mä kans kokeilin youtuben kautta. Boooring.
 
En tiedä, miksi toivoin, että raskaudesta toipumisen jälkeen olisin timmi ja sellainen sopivasti lihaksikas. En siis ollut sellainen ennen raskauttakaan eli oli ehkä aivan pikkuisen vain toiveajattelua mukana. :D Jos tarkasti vertaa raskautta edeltävään kuntoon, olen about samassa kunnossa, mutta painoa on reilut 6 kg enemmän, rasvaa on selvästi enemmän ja keskivartalon lihakset heikot. Olo on siis senmukaisesti läski, vaikka varmaan olen vielä juuri ja juuri normaalipainoinen. Kehonkoostumus ei silti ole kyllä normaali.

En usko, että tämä tästä itsestään kohenee, vaan minun pitää oikeasti laihduttaa. Nyt vain pyöräilen ja käyn pilateksessa ja se saa riittää, ruokavalioremontti on edessä sitten, kun energiaa on vähän enemmän. Luulen, että kun vaaka näyttää taas 60 kg, olen taas sinut kroppani kanssa.
 
Mulla oli raskaana ollessa liitoskipuja, loppua kohden vihlasi aina välillä niin nivusissa, että meinasi lähteä oikeasti jalka alta, eli lenkkele Triina vielä kun pystyt :wink toivotaan kuitenkin, että vältät tuollaiset.

Painon kanssa tuskailu on kyllä todellakin tuskallista... Sitten kun fakta vaan on se, että kyllä se tärkein homma on siinä, mitä kurkusta alas kaataa. Haluaisi ajatella, että se liikunta olis pelastus ja terveyden kannalta varmasti onkin ja monella muulla tapaa, mutta painoa sillä on tosi vaikea tiputtaa.
 
Mulla alkaa nyt palautuu olot vähän normaalimmaks, alotin tosiaan Jutan superdieetin! Vaikka siis imetän myös vielä, mutta siinä on vähän erilainen ruokavalio imettäjille. Ja 2 viikossa paino tippu 6kg. Maitoa tulee edelleen ja mamma voi paremmin! Halleluja jutta ja superpelastus! :D :P
 
Just tänään kävin vaa'alla ja pari kiloo olis enemmän kun ennen raskautta, mutta sillon olinkin niin hoikassa kunnossa, että saavat mun puolesta jäädäkin. Keskivartalon lihaksia pitäisi alkaa etsimään..

Triinalle ja ccix:lle tsempit! :) kyllä muakin vähän jännittäis, kuinka kroppa jaksais toisen raskauden näin pian.
 
Mulla ei ole kyllä kohta enää ollenkaan rintoja jäljellä. Yli kaksi kuppikokoa pienemmät kuin ennen kohtalokasta plussaa ja tuntuu, että kutistuminen jatkuu. Mikään muu taas ei pienene. Varsin turhauttavaa, eikä kovin kaunista.
 
Täällä kans... Ei todellakaan oo samankokoset mitä ennen raskautta. Melkein kaikki rintsikat liian isoja. Murr, en tykkää! :/
 
Enpä oo ajatellut, että rinnat olisi imetyksen jälkeen pienemmät kuin ennen raskautta! :eek: Mulla on sunnilleen samankokoiset, isot eivät oo olleet koskaan ja olisin todellakin voinut ottaa ne imetyksen alkutaipaleen rinnat ihan pysyvästi! :P
 
Juu mäkään en oo tajunnu et voi niinki käydä :O Mä en tosin muista millaset mulla oli ennen ekaa raskautta :D luulen et rinnat on suht saman kokoset mut nyt vaan paljon löysemmät. Menevät siis enemmä alaspäin ku eteenpäin xD
 
Mullakin on nyt kaks kuppikokoo pienemmät, kun ennen raskautta. Se tosin ei haittaa yhtään, kun oon aina halunnutkin pienemmät :D
 
Mulla kans kerkes tossa välissä olemaan melko luppakorvat rintojen tilalla. Nyt taas oikein kivat, mutta kohta taas liian isot ja kivikovat ja sitten taas luppakorvat... kenties ikuisesti.

Mies on kyllä aivan kertakaikkisen ihana näissä jutuissa. Hän kehuu ja kannustaa. Ei anna mun valittaa luppakorvista eikä raskausarvista. Se auttaa ihan älyttömästi itsekin hyväksymään nää kehon muutokset.
 
Triina, meilläkin mies onneksi samanlainen! Voi kauheeta mikä olo olis jos mies ei olis noin ihana... Tänään ekaa kertaa oli sellanen olo ku katto peiliin, et oon ylpeä mun kropasta ja ei nää paljot arvet sitä pilaa! Vaikka mulla onkin syviä arpia ja siis paljon... Mutta pöh, mulla on maailman ihanin poika ja mun kroppa on kestänyt paaaaljon. Me ollaan kaikki kauniita omalla tavallaan. Piste. :)
 
Täytyy kyl sanoo et mua ei haittaa yhtään tippaa noi mun arvet. Ja niit on siis TODELLA paljon, koko vatsan alueel. Nää läskit vaan ku sais pois ni olis jees! :D Munki mies on kyllä ihan paras. Hyväksyy mut ihan täysin sellasena ku oon vaikken oo läheskään niis mitois ku sillon ku tavattii 7,5v sit :D No, ei oo hänkää kyl :D Tiedänpä yhen sellasenki miehen joka kuittaili vaimolleen sen mahasta koko ajan.... Hyi. Saa siis olla tosi onnellinen et oma mies on niin ihana :Heartred
 
Täällä miehellä ei oo pahemmin varaa kuittailla, toisaalta raskaus ei jättänyt muhun hirmusti merkkejä. Oon vähän löllömpi :D mut siis mies hommas ihan kunnon arvet (siis miehelle kerty tos raskausaikana ja vähän sitä ennen semmoset 20 kg) - raskausarpia löytyy siis häneltä, mulle ei tullu ainuttakaan.

Ei meillä kyllä ulkonäkö oo muutenkaan mikään tärkeä asia, et ihmettelisin kovasti jos mies ois jotain mun kiloista tai muusta sanonut. Ite oon kyllä huomauttanut miehelle, ettei sit terveydellisist syistä enempää tota painoa kerrytä. Nyt on alkanut joku dieetti hällä, niin katsotaan mis ollaan syksyllä :)
 
Nyt alkoivat kuulautiset täälläkin. Ja näköjään meinaa kaikki väliin jääneet tulla putkeen. Yhdet oli, sitten viikon tauko ja nyt on taas. Ei olluy ikävä. Onneksi ensi kuussa minulle laitetaan kierrukka (koska lähiaikoina emme toista lasta aio yrittää) ja sen myötä lopulta saattavat kuukautiset jäädä pois kokonaan tai lähes. Tosin sitä ennen voi kai olla kaikenlaista tiputtelua pitkään.
 
Takaisin
Top