Synnytyksestä palautuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jutsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt on jännää! Epparihaavan kohtaa on jomotellut tänään aina välillä.. :o Pitkään aikaan ei oo tuntunut missään.

Onko teillä muilla ollu hiustenlähtöaikaa? Mulla alko tuossa 4kk tienoilla tippua hiuksia ko mahoton ja vielä vaan jatkuu. Mulla on paljon hiuksia ja pitkät niin tosissaan häirittee ku nyt niitä on joka paikassa! :/

En ole ainakaan huomannut. Mulla on myös paksu ja pitkä tukka, joten aina sitä on viemärit täynnä pesun jälkeen jne, mutten ole huomannut erityisen pahoja tukoksia. Tosin muuten on ollut hankalaa kun muksu saa koko ajan hiuksia käsiinsä jostain ja pääsee tarraamaan äitiä letistä.

Emmie, kyllä. Hiukset tippuu päästä! Jokainen viemäri, vaate ja pojan vaipatkin täynnä hiuksia.

Triina sama homma! Tosi ärsyttävää, varsinki nuo vaipat. :D Ei onneksi mitään kaljuja kohtia oo vielä vaikka luulis tällä tippuneella määrällä jo näkyvän.

Täällä myös yks kaljuuntuva ilmoittautuu! On pitkät tummat hiukset joten ne vielä näkyykin joka paikassa!Ärsyttävää!Itsellä on paksu tukka joten kaljuista läiskistä ei pelkoa mutta tosi häiritsevää ku niitä on joka paikka täynnä! Oon huomannut että hiukset on ohentuneet.Toivottavasti kohta hellittää!!

En oo kans huomannu et olis lähteny erityisen paljon mut niinku JaneDoe sano ni viemärit muutenki aina täynnä tukkaa ku mullakin on paksu, vyötärölle ulottuva tukka

Täällä kans yks joka pelkää kaljuuntuvansa! Hiuksia on jokapaikassa, argh..+siihen viä koirankarvat joita lähtee astetta enemmän näin keväällä.. imuri laulaa joka päivä

Täällä kanssa kaikki hiukset lähtee :/

Mulla tullu ohimoille molemmille puolille tollaset kaljut kolmiot. Tosi kiva. Hiuksia ei oo voinu pitää auki varmaan pariin kuukauteen kun niitä on muuten ihan joka puolella. Suihkun jälkeen irtoo aina muutama tukollinen. Milloinkohan tää loppuu?

Onneks on paljon tukkaa, mut kyl jo ponnari selvästi ohentunut.

Juuu täälläkin hiuksia jokapaikassa enkä omaa paksuja hiuksia joten jännityksellä odotan.. :S myös kynnet meni yhtäkkiä tooodella huonoon kuntoon

jep, täälläkin kaljuunnutaan. Onneksi on tosiaan suht paksut hiukset. Inhottavinta on, et näit hiuksia saattaa ajautua pojan suuhun, tai siis käpälissä on usein. Mikään ei oo niin inhottavaa, ku hius kurkussa ja miettii, et vielä vauvalla. Onneksi ei oo vielä kakomaan jouduttu.

Mulla kynnet taas oikein kukoistaa. Kokoajan saa olla leikkaamassa ja muutenkin tosi hyväs kunnossa.

Täälä myös kaljuunnutaan - vieläkin. Kynnet on taas samat vanhat surkimukset. Raskausaikana paremmat.

Kyykkyhaaste done, seuraavaks punnerrushaaste :)

Mä kans meinasin jo pari päivää sitten kirjoittaa, että mitä hiivattia mun hiuksille tapahtui. Mulla on vaaleet pitkät hiukset, mitkä ei mitkään tajuttoman paksut ole muutenkaan mutta suht. paksut vaaleiksi ja ovat luonnokiharat niin niillä saa hämättyä vähän paksummiksi ;) Mulla on lähes aina hiukset kiinni niin ei paljoa tipahtele muualle mutta auta armias sitä tuppoa, minkä harjasta saa aina irroittaa.. ja mikä naru tuosta ponnaristakin on tullut!!?? Ei mulla esikoisen aikaan näin paha ollut tämä hiustenlähtö. Mutta en aio vielä luopua pitkistä hiuksista vaikka mielessä on käynytkin. Uskon, että se tästä vielä tasaantuu. Kynnet mulla on kans ihan älyttömän hyvässä kunnossa vielä, oikein kiiltävät ja vahvat ja kasvaakin lähes samaa kyytiä kuin vauvalla :)

Me käytiin tällä viikolla äiti-vauva -jumpassa ekaa kertaa. Huh huh, sanon minä. Oon niin rapakunnossa, että oli hilkulla, etten päässyt edes puolittaisista askelkyykyistä ylös :grin

Takaisin