Synnytyksestä palautuminen

Kyllä ne tulee sieltä etanainen :) mulla on nyt joku hormonimyllerrys kun muutaman päivän ei mitään ja sitten taas tiputtelua. Ja yhdet kunnon menkat siis takana. Jännää. Ensi kuussa laitetaan kierrukka ja sen kanssa voi kai myös muutaman kk jopa olla jotain pieniä vuotoja.
 
Juu imetän kellon ympäri edelleen. Nyt kyllä on hieman hiuksia alkanut lähteä. Ei ole menkkoja ikävä. :)
 
Etanainen täällä sama. Imetän vielä useasti vuorokauden mittaan.

Painoa on vaihtelevasti 0,5-1 kg enemmän kuin ennen raskautta, mutta musta tuntuu siltä, että ois viisi kiloa ainakin enemmän. Tänään mietin, että on ikävä entistä vartaloa. Kummasti sitä silloinkin sätti. Eikö ikinä voi olla tyytyväinen?:p
 
Kuukautiset sitten kai alkoivat! O.O melkein 9 kk synnytyksestä ja imetystä takana. Hurjaa..johan melkein 2 vuotta ilman menkkoja.
 
Menkat tulevat kerran kahdessa kuukaudessa ja ovat ihan selvästi kipeämmät kuin ennen raskautta/synnytystä. Onko kohtalotovereita?
 
Mulla on kierto 28-31 pv ja alkuvuodesta muutamat oli melko runsaat ja kipeät. Ei ne aivan ensimmäiset, mutta olisko olleet viiden-kuuden ensimmäisen kierron joukossa.. Nyt on aika samanlaiset kuin ennen synnytystäkin.
 
Aika pitkä väli, toiset menkat päällä nyt, yli 10 kk jälkeen. Eli yli kk väliä ensimmäisiin, jotka tuli alle 9 kk synnytyksestä. No mulla on aina ollut epäsäännölliset. Ja tuntuvat vähän kivuliaammilta, kyllä. Mulla ei ole ennen ollut alavatsa kipeä ennen menkkojen tuloa, niin että koskee kun painaa munasarjojen kohdalta. Nyt siitä on tiennyt, että menkat tulossa viikon päästä. Ja alavatsaa kans jomottaa menkkojen alussa. Ennen raskautta särki vaan alaselkää.
 
Mul ei oo kierron pituudessa muutosta mut nyt tokan synnytyksen jälkeen ovis on tullu tosi kipeeks
 
Takaisin
Top