Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annoitko korviketta ku imetit? Ja huoliko teillä tutin? Ku meillä ei huoli tuttia, kerran vkossa menee läpi. Mä luulen et se luulee mun tarjoovan tuttia ku tarjoon tissiä.

Meil ei alussa huolinu tuttia ja ajattelin et ei sit, mut mies oli kokeillu myöhemmin niin sitten kelpaskin. Nyt imuttelee useinkin tuttia.Helpottaa monessa tilanteessa. En ole antanut korviketta lainkaan. Huomasin 3.kuukauden kohdalla, kun sai näit raivareita, et ei vaan ole vielä nälkäinen. Osa raivareista sen piikkin , ehkä, ja osassa oli jo liian nälkäinen niin tutilla ensin rauhottui ja sitten tissi suuhun.

Mä haluisin välillä pitää mekkoja tytöllä, mut sitten mulla itellä palaa käämit, kun vauvaa kanniskellessa/sylissä pitäessä ne rimpsut nousee vaan kainaloihin ryttyyn. Laitan mekon sitten päälle vain kyläillessä. Muuten ollaan body+housut yhdistelmässä aina. on mulla tosin yks kiva asu jossa on body+musta hame erikseen niin sitä voi pitää huvikseenkin.

Aliexpressissä on muuten Tähtipölyä sulle rimpsujen ostotaivas :grin Ite ostin sieltä kaks asua ja kummatkin oli hyvälaatuisia.
Linkki mitä ostin http://www.aliexpress.com/item/Fash..._1&btsid=f649c8d8-f1f9-4ad7-9527-53d58a81ae7b
Mekot 2 ja 7.

Ja Linkki rimpsuihin http://www.aliexpress.com/af/catego...14.30020408.3.2.44MXxR&isAffiliate=y&site=glo :laughing001

Oh my,voi taivas kirjaimellisesti-iso KIITOS linkistä,olipahan ihania hörsylöitä! Luottokortti ja mies kiittänee sua lämpimästi myös.:wink

Täällä poika on niin virkku tänään, ettei ole nukkunut edes päiväuniaan:happy6laughing6:happy093
... Äitikin on maannut lelukaaren alla koko päivän ja syönyt vain yhden omenan:happy2

Meil ei alussa huolinu tuttia ja ajattelin et ei sit, mut mies oli kokeillu myöhemmin niin sitten kelpaskin. Nyt imuttelee useinkin tuttia.Helpottaa monessa tilanteessa. En ole antanut korviketta lainkaan. Huomasin 3.kuukauden kohdalla, kun sai näit raivareita, et ei vaan ole vielä nälkäinen. Osa raivareista sen piikkin , ehkä, ja osassa oli jo liian nälkäinen niin tutilla ensin rauhottui ja sitten tissi suuhun.
Meillä sama. Myöhäisherännäinen kelpuutti tutin vasta 5 kk iässä ja juurikin isältään sillä aikaa kun äiti oli muutaman tunnin pois. :) Mä en kans raivareihin anna korviketta. Luotan että sitä maitoa kyllä riittää. Meillä on yleensä tosi yliväsynyt jos meuhkaa tissille.

Meillä odottaa tällä hetkellä laatikollinen 68 cm vaatteita käyttöönottoa. Lisäksi olen saanut ja ostanut 74 cm vaateitakin valmiiksi. Pojalle vielä toistaiseksi mahtuu noi 62 cm vaatteet, kun pituutta vasta 64-65 cm. Piakkoin otetaan varmaan osa noista 68cm vaatteista käyttöön. Seuraava neuvola vasta 5.10. sitten tietää nykypituuden.

Maria75 :) Jännä, että teillä mahtuu samat vaatteet meidän pojan kanssa, vaikka ikäeroa...onko noin 3kk... :)

Kellä täällä oli syntyessään pitkiä vauvoja, mitä vaatekokoa käytätte?:rolleyes:
(Meidän poika oli pitkä suhteessa painoon, vaikka oli syntyessään vain 47cm).

Meillä siis pituus nyt 60cm (ikä reilu 3kk)... Koko 68 sopii parhaiten, koko 62 on ehkä jo liian tiukka...:chicken:

Seuraavana siirrytään kokoon 74, eikä siihenkään mene kauaa...:happy:

:laughing002:laughing002:laughing002
:laughing005:laughing002:laughing002 Kätilöt oli tehny synnärillä kortin, jossa oli teräsmies. Just eilen postasin sen faceen ja vauvasta kuvan, jossa nukkuu vasen kösi pystyssä... :laughing021Ois hieno yökkäri, sain hyvän kuvan!

Sirpa :) Meillä poika nimettiin synnärillä raketiksi! :laughing002:laughing002:laughing002

Mä kävin just ostaa 62 yökkärin. Pesun jälkeen on varmaan ihan hyvä! Poika oli 50cm ja 3kg. Nyt reilu 55cm.

Sitten mahtuu hyvin koko 62 ja aika pitkä on ikäisekseen :) Ainakin minun mielestä...ootteko te vanhemmat pitkiä?:rolleyes:

Me ollaan aika lyhyitä, mutta pojan pituuskasvu on nopee, ehkä hän tulee johonkin isovanhempaan, siellä on pitkiä miehiä:p

:laughing002:laughing002:laughing002
:laughing005:laughing002:laughing002 Kätilöt oli tehny synnärillä kortin, jossa oli teräsmies. Just eilen postasin sen faceen ja vauvasta kuvan, jossa nukkuu vasen kösi pystyssä... :laughing021Ois hieno yökkäri, sain hyvän kuvan!

Sirpa :) Siteeraan tätä vielä, meilläkin poika nukkuu usein käsi pystyssä ja tekee usein lisäksi sormimerkkejä... aika hassua ja erikoista..:laughing002
:laughing025

Kellä täällä oli syntyessään pitkiä vauvoja, mitä vaatekokoa käytätte?:rolleyes:
(Meidän poika oli pitkä suhteessa painoon, vaikka oli syntyessään vain 47cm).

Meillä siis pituus nyt 60cm (ikä reilu 3kk)... Koko 68 sopii parhaiten, koko 62 on ehkä jo liian tiukka...:chicken:

Seuraavana siirrytään kokoon 74, eikä siihenkään mene kauaa...:happy:
Meidän tyttö oli 55 cm syntyessään. 5vk neuvolassa 58 cm ja ens viikolla katotaan mitä 2kk vanhana. Nyt menee vielä 56cm vaatteet. Jotkut bodyt ja potkupökät jää lyhkäseks.

Joo mä mietin kanssa jo tullessa, että missä ne kaikki nelikymppiset on?! :) :)

Mä huutelin sivusta, mutta kuka on nykyään 40+ ikäisensä näköinen...??:rolleyes:

Mullekin myytiin lastenlippu bussissa joku vuosi sitten, enkä tajunnut mitään, kunnes katsoin vaihtorahasta, että jotain kummaa..sitten huomasin lipun, että lukee lastenlippu:eek::eek: Iiikkk... ällistyin, koska olin vielä hyvin pukeutunut matkatessani töihin, sillä meillä oli rahtineuvottelut:smiley-angelic006

Meidän tyttö oli 55 cm syntyessään. 5vk neuvolassa 58 cm ja ens viikolla katotaan mitä 2kk vanhana. Nyt menee vielä 56cm vaatteet. Jotkut bodyt ja potkupökät jää lyhkäseks.

MS74 :) Iso tyttö teillä :)

Mun on ihan pakko kirjottaa tänne miten fiksu meidän poika onkaaan?!??:wink... Äiti saa vapaasti jumpata discon säestämänä/ tai mitä vaan soitankaan, niin pikkuherra nukkuu rauhalliseati omassa kopassaan..

Meillä ei ole rääkyvää vauvaa:joyful::joyful::joyful::joyful:

Last edited by a moderator:
Takaisin