jokaisen velvollisuus on kantaa vastuuta työilmapiiristä. On kuitenkin harvinaista, että kaikki työkaverit ovat kusipäisiä lampaita.
Yölento :) Totta...suurinosa osaa ajatella. Meilläkin sen huomaa, ettei tästä tyypistä pidetä, mutta kukaan ei uskalla sanoa hänelle vastaan - mitään.
Tämä tyyppi olettaa, että on kukkulan kuningas ja kaikki tottelee häntä. Tosellisuudessa kaikki välttelee häntä ja välttelee ristiriita tilanteita, joita tämä tyyppi saa aikaiseksi koko ajan läsnäolollaan, omassa ylemmyyskompleksissa piehtaroiden.
Jos vaikka laiva uppoasi, aika harva olisi häntä pelastamassa. Tosin hän ei itse pelastaisi ketään, vaan hyppäisi pelastuslauttaan tukku rahaa kourassa ja heittäisi sieltä kaikki muut pois. Tässä nyt vaan ajatelmia....
Olen viihtynyt tässä työssä, jo ennen äitiyslomaa, koska suurinosa on mukavia työkavereita. Äitiysloman jälkeen jopa nuori tuuraaja tyttökin on aikuistunut, eikä kuulu enää puhuvan lapsellisuuksia tai sitten ei vaan enää jaksa. On vain yksi pahis ja se on yksi ja sama tyyppi.
Hän oletettavasti luulee onnistuvansa säikyttelemään ja pelottelemaan käytöksellään minut talosta ulos.
Tietysti hän yritttää käännyttää kaikki työkaverit ja Tj:n mua vastaan, jotta onnistuu aikeissaan. Hän on alkanut yrittää esittää etten osaa töitäni ja firmalle koituu isoja summia sakkoja takiani.
Yölento, olenkin jo toiminut :) Olen pyytänyt muutosta työhön Tj:ltä, hoitovapaa hakemuksen yhteydessä. Se ehkä lienee pelastus tässä tilanteessa.
On vaan aika kova kestäminen tässä välissä, ennen, kuin asiat alkaa ratketa.
Anteeksi tekstin rasittavuus