Suurperheelliset kuumeilijat

Pilvikirsikka, Kiitos aamun nauruista, tarvitsin todella niitä! 🤣🤣 (Tuo kumi -episodi!) 😂

Olet varmaan oikeassa että se paniikki olisi sieltä joka tapauksessa tullut ja sitten varmasti laantunut jossain kohdin. Totta tuo. 😊

Nyt meillä on ajatuksena että tosiaan taloudellisen tilanteen vuoksikin, on tärkeää että mulla on työt ja kykyä sinne töihin syksyksi. Lisäksi aion ehtiä saada opinnot kasaan ensi kevääksi jos mahdollista! Miehellä alkaa "yrityksen" perustus ja se vie oman aikansa kun kuviot alkaisi pyöriä. Kaikenlaista suurta siis tapahtumassa. Ja rehellisesti, en tiedä miten mun haastavat raskaudet sopisi tuohon soppaan saatika vastasyntynyt vauva kaiken keskelle, vaikka varmasti kaikesta selviäisi. 🤔

Mutta, jos tää mieli vielä tästä heltiää ja tuntuu että arki alkaa asettua, niin ehkä ensi syksynä voisi olla meidän aika, eli yritystä voisi olla ilmoilla vuoden alusta. 😍 Mulla olisi ainenkin tässä aikaa laittaa kehoa kuntoon (koska rauta-arvot, kilpirauhasarvot, kaikki on pielessä!) Senkään puolesta ei ole kovin luottavainen fiilis ollut alkuraskaudessa.
 
Hyvä jos piristi @Miitu ! 🤭

Teillä on siellä paljon kaikkia isoja juttuja menossa! Ymmärrän ettei raskaus nyt ole ensimmäisenä mielessä tuossa tilanteessa ja onhan se varmasti helpompaa asioita toteuttaa ilman sitä odotusta ja pikkuvauva-aikaa 😊 meilläkin on vähän tässä kaikenlaista ja taloudellinen tilanne varmaan hyötyisi siitä että minäkin olisin töissä.. mutta näillä mennään nyt. Varmasti teilläkin tulee taas parempi hetki vauvalle tulevaisuudessa! Ei se huonoa tee ottaa aikalisää ja kohentaa omaa terveyttä, niin kuin sanoit 😊
 
Kenties neuvola koittaa hoidella itselleen lisää tulevaisuuden asiakkaita? :tears:

Se voi olla 🤣

Nyt mua oikeesti alkoi jännittää, eilen oli ihan selkeitä jomotuksia alavatsalla ja tänään ei mitään! Mitä jos se olikin ovis eilen? 🙈 Nyt on joku kp 26 mutta kierto voi olla mitä vaan vielä ja ennenkin ollut pitkiä kiertoja. Ei sillä, kaikki otetaan vastaan mitä tulee, mutta tuo nuorin on kuitenkin vasta 3kk 😅
 
Minä toivon että tää alkaisi vuotamaan spontaanisti. Eilen illalla tuli alaselkäsärkyä ja lievää menkkajomotusta alavatsalla. Tänään jatkunut lievänä. On sellainen tunne että "jotain tapahtuu".

Sovin ajan Naikkarillekin vasta ensi viikolle, koska haluan sitten lääkkeelliseen tyhjennykseen osastolle jos siihen joudutaan.
Mutta halusin antaa ensin keholle rauhan hoitaa tämän mahdollisesti itse pois. 🙏🏻

Ja meillä olisi ihan kivojakin suunnitelmia viikonlopulle niin yritän nyt nauttia! 🥰 (vaikka vähän varjostaakin tämä tilanne)
 
@Miitu toivotaan että kaikki hoituu luonnollisesti omalla painollaan ❤️ toivottavasti pääset nauttimaan viikonlopusta tästä takapakista huolimatta! 😊

Ööh, kuinkahan kauan ne siittiöt säilyy elossa tuolla sisällä? 😅 Harmi unohdin ostaa ovistikkuja kaupasta, mutta limat voisi viitata ovikseen 🤔 kamalaa piinailla näin, kun ei tiedä mistään mitään! 😂 siis mikä kierron vaihe on mahdollisesti menossa
 
Pilvikirsikka, Eikös ne jopa viikon voi sinnitellä 🤭 Sitkeimmät yksilöt siittiöistä siis!
 
Takaisin
Top