Ulkonäöltäänkin jo aika petollisen näköisiä! Pitää varoa noita!Me saatiin tämmösiä ollut 13v kortsu käytössä ja nyt vasta räjähti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulkonäöltäänkin jo aika petollisen näköisiä! Pitää varoa noita!Me saatiin tämmösiä ollut 13v kortsu käytössä ja nyt vasta räjähti
Ulkonäöltäänkin jo aika petollisen näköisiä! Pitää varoa noita!
Kenties neuvola koittaa hoidella itselleen lisää tulevaisuuden asiakkaita?Ehkä se on salajuoni
Kenties neuvola koittaa hoidella itselleen lisää tulevaisuuden asiakkaita?
Apua kun hyvä!!!Kenties neuvola koittaa hoidella itselleen lisää tulevaisuuden asiakkaita?
Vieläkö teillä imetetään yötä päivää? Eikös täysimetyksen pitäisi toimia ehkäisynä ainakin ekat puoli vuotta. Toki, olisihan tuo aika jännä ylläri, ja syntyyhän niitä sisaruksia 9kk ikäerollakin.Apuva jännää! Mahdollisuus on kyllä aivan minimalistinen mutta silti pitää vähän jänskätä nyt on viikko siitä hupsiksesta ja oon toista päivää aivan jäässä toisaalta kelikin viileni, mutta ei miestä kuulemma palele...
Vieläkö teillä imetetään yötä päivää? Eikös täysimetyksen pitäisi toimia ehkäisynä ainakin ekat puoli vuotta. Toki, olisihan tuo aika jännä ylläri, ja syntyyhän niitä sisaruksia 9kk ikäerollakin.
Apuva jännää! Mahdollisuus on kyllä aivan minimalistinen mutta silti pitää vähän jänskätä nyt on viikko siitä hupsiksesta ja oon toista päivää aivan jäässä toisaalta kelikin viileni, mutta ei miestä kuulemma palele...
No oli meilläkin siis aivan minimaalinen mahis, tämä tärppi kierto mikä oli, mutta niin vaan voi käydä. (Olkoonkin että ei päättynyt hyvin)
Ja palelu on ollut mulla yleensä yksi ensimmäisiä oireita. Mutta sitä kyllä on joka kierrossa aina siinä vaiheessa kun lämmöt nousee ja on koholla, mutta raskauksissa se on ollut sellaista horkassa palelua.
Mä en kestä tota miestä. Kun nyt päädyttiin siihen että meille ei enempää lapsia tule niin hän onkin nyt ollut jotenkin suurpiirteinen asian suhteen.
Annoin siskolle vauvatavaroita niin mies vaan totes että no saa niitä sit uusia jos tarvii.
Sit kun hän maksaa minusta ylimääräistä eläkemaksua joka myös vaikuttais mun vanhempainrahan määrään. Niin sanoin hänelle että ehkä sitä vakuutusmaksua vois pienentää kun ei nyt enää vauvaakaan tuu, niin hän vaan tokas et katotaan nyt vähän aikaa vielä jos jotain tuleekin.
Sanoin vaan et eikös sitä nelosta ois voinu ihan yrittää ja koittaa niitä pakkasessa olevia alkioita eikä roikkua tämmöisessä löysässä hirressä. Niin ei siihen sanonut mitään.