Emir, Jos yhtään lohduttaa mulla on ollut aivan samoja ajatuksia. Että jos neljäs katkaisisi kamelin selän jne. Uskon kuitenkin että se on enemmän pelkoa. Ja tätini perusti perheen yli 40v. Hän sai 4 poikaa ja 1 tytön

Se ikäkään ei välttämättä aina ole se kynnyskysymys, vaikka ymmärrän että voi olla. Meillä myös silloin ennen kolmatta lastamme km tavallaan herätteli sitä rohkeutta siihen yritykseen ja päätökseen että hei, kolmas saa tulla! Nyt ajattelen tästä neljännestä samalla tavalla. Että kun asia on jo tavallaan "tapetilla" niin nyt jos tämä menisikin kesken, uskaltaisin varmasti erilailla yrittää. Pahoittelut jos kovin epäselvää selostusta, tauolla töissä kirjoittelen ja oon jotenkin tosi väsynyt. Onko tämä nyt sitä alkuraskauden väsymystä sitten.
Pilvikirsikka, Opiskelisin vakaa joo tai opinnot olisi voineet alkaa syksyllä. Mun pitäisi siis pätevöityä tässä ensin lastenhoitajaksi ja sen jälkeen oon miettinyt vakaopen monimuoto-opintoja. Tsempit pohdintoihin! On kyllä todellinen ongelma kun täytyy punnita opintoja ja rahaa.