Suurperheelliset kuumeilijat

Voihan ikuinen vauvakuume! Täällä ei vielä ekasta oviksesta ole tietoakaan,... mutta siltikin tuntuu ettei mikään uhraus ole tarpeeksi suuri jos voi saada ihanan vauvan vielä nuuhkuteltavakseen. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Saahan sitä aina miettiä et entä jos vain ottaisi vastaan mitä luonto on valmis antamaan, ja olisi iloinen siitä.

Samaa mieltä! 😍🤭 Miehelle kerroin tästä ja kysyin, että eikö hän halua muka enempää, niin huokaisi vaan vastaukseksi 😂 no, ei ole todennäköisesti pikkusisarusta tulossa, ellei neuvolan tarjoamissa kumeissa ole reikiä 🤣 kyllähän ne lapset vaatii paljon, mutta kyllä ne myös antaa. Eikä ne ole kuin hetken siinä tarvitsevassa iässä, kun kotona on kaaos ja tiski- sekä pyykkivuori kasvaa, kun ei ehdi tehdä kaikkea
 
Jotenkin todella kuumottavat päivät!
Tuntuu ettei viivat vahvistu. Olojakaan ei oikein ole, mitä nyt lievää menkkajomoa. Voisiko enteillä sitten menkkojen saapumista kuitenkin...

Sanoin miehelle että olemme siitä onnellisessa tilanteessa että voitamme joka tapauksessa! 🤩 Uusi perheenjäsen olisi ihana juttu, mutta jos ei, niin myös opinnot ja valmistuminen ensi keväälle olisi iso juttu! Joten kumpi tahansa näistä on suuri ja hieno juttu meidän perheelle.
 

Liitteet

  • 20240602_183835.jpg
    20240602_183835.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 29
Jotenkin todella kuumottavat päivät!
Tuntuu ettei viivat vahvistu. Olojakaan ei oikein ole, mitä nyt lievää menkkajomoa. Voisiko enteillä sitten menkkojen saapumista kuitenkin...

Sanoin miehelle että olemme siitä onnellisessa tilanteessa että voitamme joka tapauksessa! 🤩 Uusi perheenjäsen olisi ihana juttu, mutta jos ei, niin myös opinnot ja valmistuminen ensi keväälle olisi iso juttu! Joten kumpi tahansa näistä on suuri ja hieno juttu meidän perheelle.

Samaa mieltä, että onhan se vahvistunut! 😍 Mihin sulla menee laskettu aika, helmikuulle?
 
Jotenkin todella kuumottavat päivät!
Tuntuu ettei viivat vahvistu. Olojakaan ei oikein ole, mitä nyt lievää menkkajomoa. Voisiko enteillä sitten menkkojen saapumista kuitenkin...

Sanoin miehelle että olemme siitä onnellisessa tilanteessa että voitamme joka tapauksessa! 🤩 Uusi perheenjäsen olisi ihana juttu, mutta jos ei, niin myös opinnot ja valmistuminen ensi keväälle olisi iso juttu! Joten kumpi tahansa näistä on suuri ja hieno juttu meidän perheelle.
Ihana asenne! 😍
 
Ja miten voi unohtaa kaiken! En muista kuinka nopeasti näiden testien kuuluisi tummua? Lauantaina testasin siin ensimmäisen haamun, mutta liuskat tummuu suhteellisen hitaasti. 😬Viimeinen kuva rfsu on eilen illalta. Ja ensimmäinen tältä aamulta!
 

Liitteet

  • 20240605_071516.jpg
    20240605_071516.jpg
    611.9 KB · Katsottu: 29
  • 20240604_205501.jpg
    20240604_205501.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 36
  • 20240604_165631.jpg
    20240604_165631.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 31
Ja miten voi unohtaa kaiken! En muista kuinka nopeasti näiden testien kuuluisi tummua? Lauantaina testasin siin ensimmäisen haamun, mutta liuskat tummuu suhteellisen hitaasti. 😬Viimeinen kuva rfsu on eilen illalta. Ja ensimmäinen tältä aamulta!
En oo kuullut paljoa hyvää rfsu:n liuskan tummumisesta keneltäkään. Tummuu hitaasti verrattuna muihin testeihin, vaikka kaikki menisikin hyvin. ❤️
 
Mulla ei oo muuta kokemusta hitaasta vahvistumisesta kuin tää viimeisin joka sit päättyi varhaiseen keskenmenoon.😔

Mut eikös tuo viiva oo jo tosi hyvä noille päiville.😊🤔

Mä suosin pc:tä. Harmi et sitä saa vaan 2kpl paketeissa. Viimeks kun seurailin viivan vahvistumista ni varmaan kassa katto kun ostin 3pkt kerralla.😅
 
Mulla pc samaten aika hitaasti vahvistunut ja sen pitäisi olla melko herkkä 😬 Ja siis mullakin valitettavasti, samanlainen aiempi kokemus kuin sulla Emir, että vahvistui hitaasti ja se meni kesken.. joten luonnollisesti kummittelee tuolla takaraivossa. 😪
No ei tässä auta kuin odotella. En muistanutkaan miten piinaavat viikot nämä on. 🙈

Ja hahah 😆 ymmärrän hyvin tuon, itsekin kun himotestaaja olen ja välillä useampi paketti ollut hihnalla 🫢 Nyt oon monesti kyllä tilannut myös kotiin.
 
Kyllä se vaan nyt täytyy uskoa! 💜🙊
Digi odottelee vielä kaapissa.

Komeat viivat on, onnea vielä hurjasti ❤️ siellä on nyt pieni kyydissä, voi miten ihmeellistä ja ihanaa! 🥰 ja täytyy sanoa että vähän jossain sydänalassa kouraisee kun noita katsoo, kyllä olisin itsekin voinut vielä kerran ihmetellä tikkuun ilmestyviä viivoja 🥺😍
 
Hienot viivat @Miitu 😍😍

@huomio se on kyllä haikeaa ❤️ vauvakuume on monella varmaan ikuinen, mutta jossain vaiheessa pitää vain tehdä se vaikea päätös. Tai hyväksyä toisen osapuolen mielipide asiaan 💔❤️
 
Voih huomio ❤️ Juuri puhuin tänään yhden työkaverin kanssa miten hänelläkin on ikuinen vauvakuume. (En kyllä kertonut tilanteestani) Tavallaan joskus täytyy vain tehdä se päätös ja sitten kuten monissa suuremmissa asioissa myös tehdä tietynlainen surutyö vaikka päätös olisi kuinka oikein. ❤️

Ärsyttävää, digitesti oli susi! Ei mennyt edes päälle. Noh ehkäpä viikonloppuna uusi yritys. 🙄
 
Tämä on vielä jotenkin sellainen aika vuodesta, että meidän poitsut on laitettu alulle ja esikoisesta taas jäin kesäloman kautta äippälomalle 🤭

Kai se on uskottava, että tämä on vaan kroonista. 🤣 ja jotenkin tuntuu, että niin monta vuotta ajatukset on pyörinyt noiden vauvajuttujen ympärillä, että ei jotenkin yhtään osaa kääntää ajatuksia toiseen asentoon! Pitäisi tavallaan löytää uusi äiti-identiteetti itselle nyt.
 
Yrityksestä luopuminen on todella vaikeaa kun lapsiluku on omassa mielessä vähän häilyvä.
Jos olis aina ollut ajatus että esim. kaksi lasta ja piste. Mutta kun itsellä se mahdollinen seuraava on käynyt aina mielessä ja siitä on käyty keskustelua että yritetäänkö vai ei.
Nyt kun päätettiin et mein lapset on tässä ja tulikin tuo ylläriplussa niin se ajatus neljännestä aukes uudelleen. Ja nyt se "surutyö" pitää alottaa alusta kun ehti jo innostua uudesta vauvasta.😔
 
Tuttuja ajatuksia! Se on jotenkin jopa pelottavaa hypätä siihen uudenlaiseen äiti-identiteettiin. Että mitäs nyt kun en olekaan taas raskaana kuten aiemmin. Muakin se jännittää 😄 tavallaan olis ihanaa, kun ehtisi vihdoin antaa aikaa muullekin kuin äitiydelle. Kyllähän siinä alkaa oma vapaus kasvaa sen myötä kun lapsetkin. Vauvakuumeesta ei pääse eroon, mutta ehkä sen kanssa oppii elää 😄

@Miitu voi höh digitestiä! Opiskeletko sä muuten vaka-alaa? Mä mietin pitäiskö hakea syksyn haussa tammikuussa alkavaan koulutukseen, kun sellainen olis monimuotona. Saisin venytettyä vauvan kotihoitoa kun saisin opiskellessa parempaa rahaa ja varsinkin talvella miehen työt joustaa, et hän vois olla kans välillä kotona hoitamassa. Siinä tulis kätevä "pakollinen" parin vuoden tauko ainakin, jos sen kävisi kerrasta loppuun asti 🤭 toisaalta houkuttaisi myös mennä töihin välillä, niin sais vähän rahaa ja esim auto-ongelmat olis helpompi hoitaa, kun olis enemmän rahaa käytössä. Nimimerkillä oma auto taas rikki...

Silti en ole raaskinut vielä luopua pienistä vaatteista, vaikka ne vie liikaa tilaa 🤭 mulla on nyt dpo 4-5 ja mietin välillä, miten suuri (pieni) todennäköisyys on tulla raskaaksi kumista huolimatta... Oli meinaan sellainen megaovis et huh 🤣🤣

Muoks. Menkat alkoi, huh! 😆
 
Muokattu viimeksi:
Yrityksestä luopuminen on todella vaikeaa kun lapsiluku on omassa mielessä vähän häilyvä.
Jos olis aina ollut ajatus että esim. kaksi lasta ja piste. Mutta kun itsellä se mahdollinen seuraava on käynyt aina mielessä ja siitä on käyty keskustelua että yritetäänkö vai ei.
Nyt kun päätettiin et mein lapset on tässä ja tulikin tuo ylläriplussa niin se ajatus neljännestä aukes uudelleen. Ja nyt se "surutyö" pitää alottaa alusta kun ehti jo innostua uudesta vauvasta.😔

Onko teillä ihan kiveen hakattu se lapsiluku, vaikka tuli tämä yllätysplussa? Mitä jos onkin tarkoitettu, että teille syntyy vielä yksi lapsi ja tämä km oli vain herätys siihen? 💗

Niin mullakin kävi oman keskenmenon jälkeen mielessä, että olisko parempi kuitenkin jättää lapset siihen. Mutta onneksi annettiin vielä mahdollisuus yhdelle. Niin paljon ihanaa tapahtui hänen myötään ja olen varma, että se oli tarkoitettu niin, että piti kokea se km ensin, niin sain sitten vielä parempaa 🙏💗
 
Onko teillä ihan kiveen hakattu se lapsiluku, vaikka tuli tämä yllätysplussa? Mitä jos onkin tarkoitettu, että teille syntyy vielä yksi lapsi ja tämä km oli vain herätys siihen? 💗

Niin mullakin kävi oman keskenmenon jälkeen mielessä, että olisko parempi kuitenkin jättää lapset siihen. Mutta onneksi annettiin vielä mahdollisuus yhdelle. Niin paljon ihanaa tapahtui hänen myötään ja olen varma, että se oli tarkoitettu niin, että piti kokea se km ensin, niin sain sitten vielä parempaa 🙏💗
Kyllä mä luulen niin. Mulla tulee 40v täyteen tänä vuonna. Lisäks järjellä ajateltuna nää kolme taitaa olla mein maksimi, ettei se neljäs sit olis se joka kamelin selän katkaisee.
Silti hyvinä päivinä kun kaikki on ollu terveinä ja arki sujuu hyvin niin mietin et kyyyl tässä yks vielä menis. Ja siks se onkin niin vaikeaa vaan lopettaa haaveilua kun oon tämmönen tuuliviiri.😅🤦🏼‍♀️
 
Takaisin
Top