Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei siis välttämättä indikoi raskautta, vaan että ovistesti muuttuis loppukierrossa muutenkin positiiviseks. En itse tiedä, kun en ole tainnut testata enää tuolloin. Toivottavasti sulla kuitenkin tulis plussa r-testiinkin.Okei aika jännittävä koska en tunne mitään oireita ym.
Valitettavasti oli jälleen kerran väärä hälytys. Vaikka viiva punersi. Mulla ei oo ikinä ennen, kun on yritetty raskautua, niin tullut mitään feikki positiivisia. Mutta tässä pian 7kk yrittämisen aikana on tullut aivan jäätävästi? Todella outoa.View attachment 155003
Tässä on vähän ihmetelty, että onkohan tämä haamu, vai näänkö omiani. Malttaisko sunnuntaihin asti vielä odotella uuden testin tekoa..
Mä luulen, että harva valeviivoista on oikeasti valeviivoja. Siellä on munasolu yrittänyt kiinnittyä ja hetkellisesti nostanut hormonitasoja.Valitettavasti oli jälleen kerran väärä hälytys. Vaikka viiva punersi. Mulla ei oo ikinä ennen, kun on yritetty raskautua, niin tullut mitään feikki positiivisia. Mutta tässä pian 7kk yrittämisen aikana on tullut aivan jäätävästi? Todella outoa.
Nyt terolut kuuri konsultoitavana lääkärille. Katsotaan mitä tuleva tuo.. Kuukautiset edelleen kateissa.