Suurperheelliset kuumeilijat

Mekään ei olla varsinaisesti koskaan ajateltu että haluttaisiin suurperhe. Lähinnä kaksi oli ajatuksena kun alettiin edes perheenlisäyksestä puhua.
Mies oli jopa sitä mieltä alkuun että yksi! Sitten antoi periksi kuitenkin toiselle.
Ja yht äkkiä me molemmat kuumeiltiinkin kolmannesta (mies jopa enemmän) ja nyt tää neljäs on pahin! 😂😍

Mutta, mun lähipiirissä/suvussa on/ollut suurperheitä, joten luontevaa myös. Olen nähnyt sen mallin sieltä kun lapsia vilisee talo täynnä ja se vasta on elämää parhaimmillaan. 🥰

Emir, Miten multa on mennyt kokonaan ohi teidän kolmonen? 🥺 Paljon onnea pikkuisesta ❤️ Ja ihana että toiveet toteutui 🙏🏻 Olet aina välillä täällä nimittäin ollut mielessä. Niin onnellinen teidän puolesta! 😊❤️
Kiitos.❤🤗
Tosiaan päädyttiin kokeilemaan IVF ja onneksi, sillä se toimikin mein kohdalla nopeasti. IVF suunnittelukäynti oli 2/2022 plussa tuli 4/2022 ja tää kolmonen saatiin viä samana vuonna.❤

Kiitos.❤🤗
Tosiaan päädyttiin kokeilemaan IVF ja onneksi, sillä se toimikin mein kohdalla nopeasti. IVF suunnittelukäynti oli 2/2022 plussa tuli 4/2022 ja tää kolmonen saatiin viä samana vuonna.❤

Voi miten ihanaa! 😍❤️🙏🏻
Ja ajatella miten nopeasti sitten asiat eteni 😊

Voi miten ihanaa! 😍❤️🙏🏻
Ja ajatella miten nopeasti sitten asiat eteni 😊
Meillä kävi monessa kohtaa hyvä tuuri. Ollaan siis oltu mehiläisen asiakkaana kyllä jo kun noi letrot saatiin sieltä.
Sit yks helmikuun päivä varasin ajan IVF ensikäynnille, se osui kp2. Sain aloitettua pistelyt jo seuraavana päivänä, meillä oli lyhyt kaava.
Vaikka ovis venyi kp21 eikä päästy tuoresiirtoon, niin silti plussa pärähti viikon päästä 3 päiväisen pakastealkion siirrosta.
Hän jaksoi kyydissä loppuun asti ja on mitä ihanin pikkuveli. Isoveljet on aivan hänen faneja.💙💙💙

Emir, Kaikki meni niin hyvin, kuin ois käsikirjoitettu jonnekin tähtiin! 😊 Ja ihanaa että teilläkin siellä veljestrio, vau 💙💙💙

Paljon onnea taaperoisille! ❤️❤️
Se on samalla niin huimaa ja myös haikeaa kun vauvavuosi jää taakse.

Mies on alkanut aivan mahdottomasti vihjailemaan neljännestä tässä 😁 Toki me on puitu asiaa nyt vakavemmin ja ehkä enemmän kuin koskaan tässä vuoden alusta, joten ei siinä mielessä ihme että ajatuksissa käy ja puheissa myös.

Emir, Kaikki meni niin hyvin, kuin ois käsikirjoitettu jonnekin tähtiin! 😊 Ja ihanaa että teilläkin siellä veljestrio, vau 💙💙💙

Paljon onnea taaperoisille! ❤️❤️
Se on samalla niin huimaa ja myös haikeaa kun vauvavuosi jää taakse.

Mies on alkanut aivan mahdottomasti vihjailemaan neljännestä tässä 😁 Toki me on puitu asiaa nyt vakavemmin ja ehkä enemmän kuin koskaan tässä vuoden alusta, joten ei siinä mielessä ihme että ajatuksissa käy ja puheissa myös.

Onko se sitten sen merkki, että neloselle on annettava mahdollisuus 😁

Mä näin yksi yö unta, että olin raskaana. Olin siinä ihan kauhuissani ja mietittiin mitä tehdä, koska nyt olisi tosi huono aika neljännelle. Unessa sitten asiasta kuitenkin tuli onnellinen uutinen.
Ja sen jälkeen on vaivannut aivan kamala vauvakuume 🙈

Asiaan vaikuttaa varmaan myös se, että vauvavuosi on pulkassa ja taloudessamme asuu nyt taapero ❤️ Ja päälle puskeva ovis antaa tähän nyt lisämausteensa, kun kohtu huutaa biologiaansa kovaan ääneen 😏

Mä tarviin sen koiran, johon purkaa tää kuumeilu. Niinku nyt 😂

Mä näin yksi yö unta, että olin raskaana. Olin siinä ihan kauhuissani ja mietittiin mitä tehdä, koska nyt olisi tosi huono aika neljännelle. Unessa sitten asiasta kuitenkin tuli onnellinen uutinen.
Ja sen jälkeen on vaivannut aivan kamala vauvakuume 🙈

Asiaan vaikuttaa varmaan myös se, että vauvavuosi on pulkassa ja taloudessamme asuu nyt taapero ❤️ Ja päälle puskeva ovis antaa tähän nyt lisämausteensa, kun kohtu huutaa biologiaansa kovaan ääneen 😏

Mä tarviin sen koiran, johon purkaa tää kuumeilu. Niinku nyt 😂

Sä tarviit todellakin koiran! Onko se asia yhtään nytkähtänyt eteenpäin? 😊

Me päätettiin tjottailla 😁 kierrot on vaan pitkiä eikä ovista ole vielä näkynyt, nyt kp 22. En tiedä tarvitseeko tämäkin projekti vähän lisäbuustia lopulta. Viimeksi käytin mm eteerisiä öljyjä, donafertyä ja royal geleetä hieman tasaamaan kiertoa. Silti plussa tuli vasta kp 50 että mahtoiko niistä olla suurta apua kuitenkaan 🙈

Sä tarviit todellakin koiran! Onko se asia yhtään nytkähtänyt eteenpäin? 😊
No jos me ollaan fiksuja, niin ei. Pitäis nimittäin yksi väliseinä rakentaa ensin.
Mutta mähän haaveilen että saataisi se karvainen perheenjäsen kesällä viimeistään. Ja tän oon päättänyt puskea läpi 🤭
Tänään laitoin kyllä yhdestä nuoresta kodinvaihtajasta viestiä.
Että ei oo edennyt, mutta oikeastaan ehkä vähän edennyt 😂

No jos me ollaan fiksuja, niin ei. Pitäis nimittäin yksi väliseinä rakentaa ensin.
Mutta mähän haaveilen että saataisi se karvainen perheenjäsen kesällä viimeistään. Ja tän oon päättänyt puskea läpi 🤭
Tänään laitoin kyllä yhdestä nuoresta kodinvaihtajasta viestiä.
Että ei oo edennyt, mutta oikeastaan ehkä vähän edennyt 😂

Ooh! Toivotaan että natsaa sen kodinvaihtajan kanssa! 🤩 Kuule meillä on kans hommaa yks tai kaks tässä, mutta niin ne jotenkin suttaantuu myös koiranpennun kanssa 😅

Meillä on vielä alkioita pakkasessa keskimmäisen tekovaiheesta, ja uusittiin nyt sopimus niiden säilyttämisestä. Täällä säilytysaika on 3+3 vuotta, ja sitten alkiot pitää siirtää yksityiselle jos ne vielä haluaa säästää. Mutta kolme vuotta on nyt siis ainakin miettimisaikaa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Keskustelu miehen kanssa meni hämmentävän kivuttomasti. Sanoin sopimuksen olevan umpeutumassa ja haluavani uusia sen ja mies sanoi ok. Siinä se :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Kodinvaihtajasta ei tullut meidän koiraa 😕 mutta joku toinen koti oli sille karvakamulle sitten parempi 🙂
Laitoin mä yhdestä ranskiksesta viestiä, kodinvaihtaja sekin. Mutta ei se luopuja osannut oikein vastata mihinkään, eikä koiran vanhemmista ollut mitään tietoa. On niin sairas rotu, etten pidä yhtään vastuullisena ottaa, jos sukutaulusta ja perinnöllisistä sairauksista ei ole tietoa. Äkkiä käy kalliiksi eläinlääkärikäynteineen.

No nyt lähti vähän sivuraiteille 😄

Jospa tässä ryhmässä pian saataisi tutkailla testiviivoja 😍

No voihan! Kyllä se oikea vielä löytyy! Mullakin kävi niin eka että yksi pentu ehti mennä ja sitten tämä nykyinen tuli sattumalta vastaan 🥰 odottelu on raskainta siinäkin hommassa 😄

Moikka. Saanko ilmoittautua mukaan,🤗 Minä oon 40.v ja mies samoin. Lapset kaikki yhteisii ja heitä on seitsemän. 20v, 19.v, 17.v, 15.v, 14.v, 5.v ja 1v.4kk.
Nyt aloitettiin tjottailu ja kahdeksas saa tulla jos tulee mutta meillä on aikaraja jolloin sit tjottailu loppuu ja lapsiluku jää tähän jos ei sitä ennen tärppää. Meillä ei oo mitään uskonnollista vakaumusta taustalla. Kaikki lapset on ollut NS. Suunniteltuja.
Yhdellä lapsista on vaikea älyllinen kehitysvamma ja autismi, syytä tähän ei ole koskaan saatu selvitettyä. Tuntematon syy. Mutta meidän menoa eikä hänenkään ole haitannut ja ollaan eletty normi elämää. Nyt jäin hänen omaishoitajaksi kun on pieni tuo kuopuskin ja sit eskari alkaa kohta tällä toiseksi nuorimmalla.
Nyt kp 7/26-28 ja talletettu on vaikka ei oviskaan ole edes lähelläkään. No eipä tartte keskeytellä😏😅

Moikka. Saanko ilmoittautua mukaan,🤗 Minä oon 40.v ja mies samoin. Lapset kaikki yhteisii ja heitä on seitsemän. 20v, 19.v, 17.v, 15.v, 14.v, 5.v ja 1v.4kk.
Nyt aloitettiin tjottailu ja kahdeksas saa tulla jos tulee mutta meillä on aikaraja jolloin sit tjottailu loppuu ja lapsiluku jää tähän jos ei sitä ennen tärppää. Meillä ei oo mitään uskonnollista vakaumusta taustalla. Kaikki lapset on ollut NS. Suunniteltuja.
Yhdellä lapsista on vaikea älyllinen kehitysvamma ja autismi, syytä tähän ei ole koskaan saatu selvitettyä. Tuntematon syy. Mutta meidän menoa eikä hänenkään ole haitannut ja ollaan eletty normi elämää. Nyt jäin hänen omaishoitajaksi kun on pieni tuo kuopuskin ja sit eskari alkaa kohta tällä toiseksi nuorimmalla.
Nyt kp 7/26-28 ja talletettu on vaikka ei oviskaan ole edes lähelläkään. No eipä tartte keskeytellä😏😅

Tervetuloa mukaan! Ihana katras teillä 😍 Niin sitä monesti ihmiset miettii, onko joku uskonnollinen vakaumus taustalla jos on iso perhe. Ei meilläkään ole, koetaan vaan että se on rikkaus kun on monta lasta ❤️

Me jo miehen kanssa mietittiin mikä olisi hyvä pojan nimi 😂 Tytölle olis jo nimi valmiina. Ihana kun mies on tässä mukana jo näin vaikka mitään vauvaa ei ole edes näköpiirissä! Mulla loppui ovistikut mutta omista oloista voisin veikata oviksen olleen eilen. Täytyy testata parin viikon päästä ja seurata tuleeko menkat. Ensi kiertoon taidan ottaa jotain lisäbuustia käyttöön.

Joo onhan tässä tätä porukkaa,😅
Mulla oli viimeraskauden yrityksessä ongelmana kuusi päivää ennen mekkoja alkaneet tiputtelun. Hiton ärsyttävää oli. Ennen viime raskautta oli kohdun ulkoinen.
Sit kun sen jälkeen kävi tärppi ei ollut tiputtelun niin osasin jo aavistaa et nyt voi olla plussaa tulossa.

Takaisin