Suurperheelliset kuumeilijat

Mulla kans on synnytyksen jälkeen ollut tiputtelua sen viikon verran, sitten pari päivää vuotoa ja tiputtelua vielä viikko päälle 🙄
Nyt lapsi on vuoden, ja menkat alkaneet tasoittua että vuotaa ihan seulana sen 5-7 päivää 🙄
Jospa nää pian alkaisi hiipua normaalia kohti. Mikä sekin on sen 7-8 päivää tiputteluineen kaikkineen 😏

Mulla kans on synnytyksen jälkeen ollut tiputtelua sen viikon verran, sitten pari päivää vuotoa ja tiputtelua vielä viikko päälle 🙄
Nyt lapsi on vuoden, ja menkat alkaneet tasoittua että vuotaa ihan seulana sen 5-7 päivää 🙄
Jospa nää pian alkaisi hiipua normaalia kohti. Mikä sekin on sen 7-8 päivää tiputteluineen kaikkineen 😏

Oh, I feel you!
Kuulostaa ihan mun monsuuneilta. Perus tuollainen 8 päivää saavista kaatamalla. 🙄

Ja nää on siis aina ollut tuollaiset! Kivut jäi esikoisen synnytyksen jälkeen. Siitä kyllä olen kiitollinen.
Ennen oli kipuja vielä ensimmäiset pari päivää kaupan päälle!

Tai nykyisin taitaa olla hormoonimiggeä. Että en nyt tiedä, se on jopa hankalampi kuin nuo menkkakivut jotka oli.
Ei voi kai voittaa tässä asiassa? 😁

Dpo 9 tai 10. Viimeksi luteaali ei ollut edes näin pitkä! Selkä on kipeä, nälkä koko ajan ja oon pari päivää himoinnut salmiakkia jota mies eilen onneksi toi kaupasta 😅 Tänään alkoi menkkajomottelu myös. Testi nega, toki aikaista muutenkin vielä testata. Ihan sellainen olo että kohta ne alkaa 👀

IMG_20230228_153548.jpg

Mä tein tänään testin, kun oon pelannut tätä Ovis, menkat vai raskaus -peliä mielessäni jo tovin 😂
Kaupassa ei tietenkään ollut kuin tätä yhtä, jolla testaamisen tiedän turhaksi koska viivanpaikat. Silti se vaan piti ottaa 😏
Nyt pelaan sit peliä Haamu vai viivanpaikka.

Pillereitähän mä syön, mutta esikoisen aikaan oli menkatkin vaikka olin raskaana. Tää muutama euro luulis olevan halpa hinta mielenrauhasta. Tästä ei kyllä tullut hullua hurskaammaksi.

Ja nyt kun latasin kuvan tänne, hyvä että näkyy edes kontrolliviiva 😏
Kivasti mössöytyy kaikki kuvat 🙄

Kyl siellä jotain hailukkaa näkyy. 😊👍
Mulla toi rfsu herkkä ei käyttäny mitään vaikka pc:ssä jo selkeä mutta haalea viiva.

Kyl siellä jotain hailukkaa näkyy. 😊👍
Mulla toi rfsu herkkä ei käyttäny mitään vaikka pc:ssä jo selkeä mutta haalea viiva.
Mulle nää rfsu:n on näyttänyt niin räikeetä viivan paikkaa, että näihin haamuihin en yhtään luota.

Pystytkö hakemaan eri testin toisesta kaupasta? Mäkin näen siellä jotain!

Pystytkö hakemaan eri testin toisesta kaupasta? Mäkin näen siellä jotain!
Kyllä mä ehkä vielä lähden hakemaan tälle illalle toisenkin testin 😅
Maitoa pitäisi muutenkin hakea, kun mies ja taapero kiskoo sitä siihen tahtiin 🤭

Kyllä mä ehkä vielä lähden hakemaan tälle illalle toisenkin testin 😅
Maitoa pitäisi muutenkin hakea, kun mies ja taapero kiskoo sitä siihen tahtiin 🤭

Noni! Sitten heti kuvaa tänne 😁

Oreolla kyllä taitaa olla nyt pulla uunissa😉

Täällä kp16/26-28. Menkkatyylistä juilintaa on mahassa ja selässä. Vielä neljä päivää kun voi testailla ekoja testejä😏

IMG_20230228_194120.jpg

Tältä näyttää pc. Onneksi paketissa on kaksi, saa tehdä toisen aamu pissasta vielä 😅

Jos tää tästä plussaksi kääntyy, niin ei voi sanoa muuta kuin että paskat pillerit 🙈

IMG_20230301_073850.jpg

Jotain näkyy, mutta näkyykö tarpeeksi ollakseen plussa 🤷‍♀️
Taidan nyt varulta jättö pillerit muutamaksi päivää syömättä. Jos tää ei plussa ole, niin kyllä niiden menkkojen tauon aikana luulisi tulevan.

View attachment 119784
Jotain näkyy, mutta näkyykö tarpeeksi ollakseen plussa 🤷‍♀️
Taidan nyt varulta jättö pillerit muutamaksi päivää syömättä. Jos tää ei plussa ole, niin kyllä niiden menkkojen tauon aikana luulisi tulevan.
En kyllä hoksaa tuossa kun viivan paikan. Mutta jos epäilykset jatkuvat niin uutta testiä muutaman päivän päästä. Kroppahan huutaa jo uutta vauvaa aluilleen, se tekee varmasti tuntemuksia, oli vauva aluillaan tai ei, tai edes suunnitelmissa. Jos siellä vauva on edes hipsulla kiinni niin menkkoja ei tule, mutta viiva voi puuttua pitkään. Tsemppiä!

Minäkin aina välillä testaan jos on ollut outoja tuntemuksia ja pahoinvointia, vaikka ehkäisyn pitäisi olla erittäin varma - vaikkei tietysti mikään ole täydellinen, ei edes steri. Se on kun vauveli muuttuu hiljalleen taaperoksi, alkaa kroppa huutamaan vauvan perään. Aivan sama vaikka pää olisi jo sitä mieltä että onhan tässä katraassa jo nykyisinkin kovasti puuhaa.

Muokattu viimeksi:
En kyllä hoksaa tuossa kun viivan paikan. Mutta jos epäilykset jatkuvat niin uutta testiä muutaman päivän päästä. Kroppahan huutaa jo uutta vauvaa aluilleen, se tekee varmasti tuntemuksia, oli vauva aluillaan tai ei, tai edes suunnitelmissa.
No just tää, kun nää testit tuntuu näyttävän nykyisin niin vahvoja viivan paikkoja.
Todennäköisyyshän raskaudelle on toooosi pieni, kun oon pillerini ihan tunnollisesti joka aamu syönyt. Että en nyt tiedä mitä ajattelisin, jos täää plussaksi osoittautuisi.

Mutta silti. Joku haamun tapainen näkyy, joten kai mä vaan odottelen taas pari päivää ja haen uuden testin. Jos menkat nyt ei pillereiden tauottamisen seurauksena ala.

Hmm, minäkään en oikein näe mitään. Epätietoisuus on pahinta ❤️ komppaan Nepetaa, että niitä kaikkia tuntemuksia alkaa tulla kun kroppa elättelee toiveita uuden raskauden suhteen ❤️ eiköhän se lähipäivinä selviä!

Takaisin