Suurperheelliset kuumeilijat

Pilvikirsikka, Aivan mahtava homma tuo kotisynnytys! ❤️ Ja kyllä, uskon myös vahvasti intuition voimaan. Kyllä elämä kantaa 🙏🏻

Haha, ihana tuo miehen kommentti Dimou! 😆 Selkeästi siellä on ajatuksen tasolla kypsymässä idea mahdollisesta neljännestä 😁❤️

Itsekin pakkailin tuossa peräti 6 kestokassillista vaatetta kirpulle. Kuitenkin sellaiset aivan lemppareimmat vauvanvaatteet yhä säästössä! ❤️

Oreo, Joo, never say never! 😁 Mutta remppa ja sen vaatimat kustannukset ovat kyllä hyvä syy palailla töihin.
Ja mitä tulee tuohon äippälomaan ja hoitovapaaseen, työelämä on varmasti virkistävää vaihtelua! 😊

Mö olen ollut käytännössä pian 8 kotona. Koska jäin esikoisen odotuksessa noin puolessa välissä sairaslomalle. Se on aika hurja aika nyt kun miettii.. Ja mitä kaikkea näihin vuosiin mahtuukaan. Koko elämän kirjo melkeinpä, sen verran paljon on koettu ja tunteita tunnettu. 🥺💟
Koko elämän mittapuulla taas koen että tää aika on lyhyt ja mennyt vauhdilla! (Vaikka välillä tuntunutkin että seinät kaatuu päälle!!)
 
Täällä sit odotellaan kuudennetta lasta 🥰🤭

Sukulaisilt saan varmasti va pahoja katseita ja silmien pyöräyttelyjä "huolestuneita huokailuja" kun miten siun kroppa kestää ja entä jos tääki syntyy keskosena ja liibalaaba!
(Itellä ei huolta eikä lääkäreillä)

En varmaan kerro kellekkää raskaudesta jos ei pakko tai sit ku ei voi enää piilotella!

En va jaksa sukulaisia kun ite onnellinen ja muut no.... Eipä onnitteluja o oikeen herunnu kolmannen jälkeen 😔


IMG_20230126_062022.jpg
 
Tiedän niin nuo sun tuntemukset, on aivan uskomatonta kuinka se ilo voi olla toiselta pois?! Jopa meidän nro. 4 ilmoitukseen oma äitini kysyi "miten siinä nyt niin kävi, pettikö kierukka?". :sad-face: Te tiedätte mitä jaksatte, ja se teidän kuudes ei ole yhtään sen rakkaudettomampi kun viis edellistä. Paljon Onnea :red-heart:

Ps. kauhea kuume täälläkin nro.6 mutta ei näytä kahta viivaa ilmestyvän testiin vaikka miten viivalaseilla katsoo.
 
Onpas ihanaa Nozza! Onnea! 🥰 Jokainen lapsi on rikkaus ja lahja, oli se sitten kuinka mones tahansa ♥️
 
Nozza, Paljon onnea! Ihana uutinen ❤️ Jokainen lapsi on rikkaus, kuten pilvikirsikka sanoikin. Olet onnekas kun elämässä on niiiiin paljon rakkautta. ❤️ Lopulta, muiden ihmisten mielipiteillä tai ajatuksilla ei ole mitään väliä. (Tiedän miltä tuo tuntuu)
 
Se on jännä, miten jo kahden lapsen jälkeen lapsista ei saisi enää iloita.
Meillekin tuli jo kolmannen kohdalla niitä kauhisteluja ja naureskeluja.
"TAAS?"
"Ettekö ole ehkäisystä kuullut?"

Mutta toisaalta sitten kuuli taas isomman ikäeron johdosta sitä, että kyllähän sille pitää kaveri tehdä!
Päättäkää jo saako niitä lapsia haluta vai ei 😅

Joten hirvittävästi onnea! ❤️ Sisarukset on rikkaus.
 
Jep, valitettavan tuttua 🙈😔🙄

Mua on alkanut oikeasti kuumeiluttaa se vitonen 🤭 lisääntynyt valo tekee taas tehtävänsä 😅
Mulla sama nelosen kanssa 🤭 Vaikka muutama päivä sitten julistin, kuinka mulla on nyt niin seesteinen olo asian kanssa 😂
Mies on kyllä kantansa tehnyt selväksi, joten ihan sama miten mä kuumeilen niin ei ole tulossa. Miehen mielipiteessä paistaa vahvasti pelko. Itse taas uskon, että elämä kantaa. Vaan eihän toista voi pakottaa.
Nyt on taas vaihe, että kaikkialla on raskausvatsoja ja tuplavaunuja ja ihania samisteluvaatteita 🥺

Järkivalinta on vaan tässä vaiheessa tehtävä. Yritän keskittyä rempan suunnitteluun ja koirailmoitusten etsimiseen ja kasvattajien tutkimiseen.
Ja täällä pyörimiseen ja toisten suurten lapsikatraiden ihasteluun 🤭

Katotaan sinne syksyyn ja talveen miten ajatus kypsyy.
 
Mulla sama nelosen kanssa 🤭 Vaikka muutama päivä sitten julistin, kuinka mulla on nyt niin seesteinen olo asian kanssa 😂
Mies on kyllä kantansa tehnyt selväksi, joten ihan sama miten mä kuumeilen niin ei ole tulossa. Miehen mielipiteessä paistaa vahvasti pelko. Itse taas uskon, että elämä kantaa. Vaan eihän toista voi pakottaa.
Nyt on taas vaihe, että kaikkialla on raskausvatsoja ja tuplavaunuja ja ihania samisteluvaatteita 🥺

Järkivalinta on vaan tässä vaiheessa tehtävä. Yritän keskittyä rempan suunnitteluun ja koirailmoitusten etsimiseen ja kasvattajien tutkimiseen.
Ja täällä pyörimiseen ja toisten suurten lapsikatraiden ihasteluun 🤭

Katotaan sinne syksyyn ja talveen miten ajatus kypsyy.

Elämä kantaa kyllä, mutta tottakai sitä on hyvä pohtia. Se koira-asia on ihan kätevä vauvakuumeen lykkääjä, vaikka ei se sitä poistakaan 😅❤️
 
Meillä oli eilen sellainen hetki ja hetken huuma että ei käytetty ehkäisy koska varmat päivät! Miehen mielestä nämä ovat kuuluisat viimeiset sanat 😁 Mutta siis totista totta, kyllä meillä on varmat päivät & keskeytetty toiminut tähän asti loistavasti. En itse epäile sitä lainkaan. Ja kuullut niin monet stoorit ehkäisyn läpi raskautuneista, ettei sitä 100% koskaan voi olla.
Ellei elele sievästi selibaatissa.

Miehellä on nyt urallaan sellainen hetki meneillään että yht äkkiä proggiksia on alkanut sataa ovista ja ikkunoista. Selkeästi nyt on hänen mahdollisuutensa ja hetkensä ja on varmasti pakko myöntää että tähän elämäntilanteeseen ei raskaus/vauva-arki sopisi sitten lainkaan. 🙈
Toki se vaatisi sitten minulta täyden panoksen ja aina olen sanonut että seison mieheni selän takana 😘, koska tiedän että niin hänkin tekisi minulle kun joskus elämä sitä vaatisi.
Ja vaikka me ollaan molemmat sillä ajatuksella että ura ei koskaan tule perheen eteen, niin tämä nyt on sellainen pakkorako siihen että on varaa perheeseen.
Mies jopa ihanasti vinkkasi että kyllä hän suurperheen haluaisi, mutta se vaatii sitä rahaa jota hän aikoo nyt tavallaan takoa ja tää kaikki myllytys sen mahdollistaisi 😄❤️
 
Meillä oli eilen sellainen hetki ja hetken huuma että ei käytetty ehkäisy koska varmat päivät! Miehen mielestä nämä ovat kuuluisat viimeiset sanat 😁 Mutta siis totista totta, kyllä meillä on varmat päivät & keskeytetty toiminut tähän asti loistavasti. En itse epäile sitä lainkaan. Ja kuullut niin monet stoorit ehkäisyn läpi raskautuneista, ettei sitä 100% koskaan voi olla.
Ellei elele sievästi selibaatissa.

Miehellä on nyt urallaan sellainen hetki meneillään että yht äkkiä proggiksia on alkanut sataa ovista ja ikkunoista. Selkeästi nyt on hänen mahdollisuutensa ja hetkensä ja on varmasti pakko myöntää että tähän elämäntilanteeseen ei raskaus/vauva-arki sopisi sitten lainkaan. 🙈
Toki se vaatisi sitten minulta täyden panoksen ja aina olen sanonut että seison mieheni selän takana 😘, koska tiedän että niin hänkin tekisi minulle kun joskus elämä sitä vaatisi.
Ja vaikka me ollaan molemmat sillä ajatuksella että ura ei koskaan tule perheen eteen, niin tämä nyt on sellainen pakkorako siihen että on varaa perheeseen.
Mies jopa ihanasti vinkkasi että kyllä hän suurperheen haluaisi, mutta se vaatii sitä rahaa jota hän aikoo nyt tavallaan takoa ja tää kaikki myllytys sen mahdollistaisi 😄❤️
Tästä tulee semmonen olo et ihan varmasti nyt nappaa sit nelonen kyytiin. Kun se hetki on tavallaan kaikista huonoin, niin elämä heittää haastetta.😁
 
Minä täällä lueskelen tätä ryhmää vaikka tuskin meillekään enempää tulee. Mein kolmonen on vasta 6vko ja silti on jo puheissa vähän vitsillä heitelty ajatusta nelosesta. Mies ei ihan niin innoissaan ole kuin minä. Ja jahka tää vauva tästä kasvaa ja alkaa tekee muutakin kuin nukkumaan, niin uskon et mieli muuttuu minullakin.😅
 
Minä täällä lueskelen tätä ryhmää vaikka tuskin meillekään enempää tulee. Mein kolmonen on vasta 6vko ja silti on jo puheissa vähän vitsillä heitelty ajatusta nelosesta. Mies ei ihan niin innoissaan ole kuin minä. Ja jahka tää vauva tästä kasvaa ja alkaa tekee muutakin kuin nukkumaan, niin uskon et mieli muuttuu minullakin.😅

Tai sitten ei muutu! Minusta on niin ihana seurata lasten kasvua ja touhuja, että haluan niitä lisää 🤭❤️
 
Tai sitten ei muutu! Minusta on niin ihana seurata lasten kasvua ja touhuja, että haluan niitä lisää 🤭❤️
Mä vähän ihmettelen kyl itteeni. En olis koskaan aatellu et haluaisin lapsia kahta enempää. Mut niin se ajatus on tässä matkan varrella muuttunut.

Tää kolmas on IVF alkuinen ja sektiolla syntynyt eli mein tarttis se vuosi odottaa ennen uutta raskautta. Mulla tulee 39v. tänä vuonna mittariin, että eipä tässä oo montaa vuotta aikaa miettiä lopullista lapsilukua. Onneks tässä odotellessa ehtii pohtia. Toisaalta meillä on kaksi 37v otettua alkioita vielä pakkasessa. 🤔
 
Mä en ole koskaan miettinyt montako lasta haluan, ensin ei pitänyt vielä ollenkaan (mulla oli hevonen siihen aikaan kun esikoinen sai alkunsa). Mutta sen olen tiennyt että monta haluan 😍
 
Mä vähän ihmettelen kyl itteeni. En olis koskaan aatellu et haluaisin lapsia kahta enempää. Mut niin se ajatus on tässä matkan varrella muuttunut.

Tää kolmas on IVF alkuinen ja sektiolla syntynyt eli mein tarttis se vuosi odottaa ennen uutta raskautta. Mulla tulee 39v. tänä vuonna mittariin, että eipä tässä oo montaa vuotta aikaa miettiä lopullista lapsilukua. Onneks tässä odotellessa ehtii pohtia. Toisaalta meillä on kaksi 37v otettua alkioita vielä pakkasessa. 🤔

Emir, Miten multa on mennyt kokonaan ohi teidän kolmonen? 🥺 Paljon onnea pikkuisesta ❤️ Ja ihana että toiveet toteutui 🙏🏻 Olet aina välillä täällä nimittäin ollut mielessä. Niin onnellinen teidän puolesta! 😊❤️
 
Takaisin
Top