Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

täällä ei oo yhtään lunta ja on niin pimiää aamusta iltaan mut ihanaa silti kun jouluvalot näkyy... On tämäkin opettelemista kuinka paljon on pitäny töitä jättää pois tai niitä mitä ennen on tehnyt.. Nyt vain pareri ja tietokone ilmoittamiset ehkä tällä oli jokin tarkoitus

Wow, kaikkea sitä onkin jo keksittyMähän hairahduin ja ostin netistä nub techs nimiseltä firmalta ennusteen sukupuolesta :DView attachment 84016
Tämän mukaan tyttö olisi tulossa![]()
!
Mulla on koko foorumi jäänyt viime aikoina aika vähälle, ei vaan ole ollut kiinnostusta.
Sanomattakin lienee selvää, että mulla on ollut suurimmaksi osaksi helpot raskaudet ja synnytykset
Synnytykset on olleet myös niin nopeita, että ei siinä ole kovin kauaa ehtinyt kipeänä olemaankaan, 4,5h-18min. 

Hän on niin hurmannut meidät kaikki, niinkun vauvat aina tekevät. Ihana kun olet raskaana ja saatte myös oman murun.EnkestäenkestäenkestäElsa miten suloinen teän vauva on
Luojan kiitos mä oon raskaana, en ehkä muuten pysyis housuissa :D

suunilleen 4kk vielä 
Minä täällä salaa takapiruilen teidän suurperheellisten eloa. Itselläni on vain yksi biologinen lapsi, mutta miehellä kaksi ja vielä tähän hullunmyllyyn yhteistä kuumeillaan.Kustansi 9,99 puntaa, eli noin 12e. :) Joo, tää oli tuolta salaisten ryhmästä bongattu, joku muukin teki ja sai 85% varmuudella tyttö vastauksen. Nyt sit mietin et oonko kuitenkin kysymättä rakenneultrassa vai kysynkö varmistuksen :D