Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Jep, keskimmäinen käynnistetty yliaikaisuuden vuoksi :) ma aamuna menin osastolle ja keskiviikkona yöllä tyttö syntyi rv 42+3
mulla aloitettiin tableteilla kun kohdunsuu oli niin kiinni, ettei edes kynnenpää menny
Onneksi seuraava lapsi syntyikin sitten spontaanisti. Tsemppiä päivään! Kivut oli käynnistyksessä kovat ja olin ”kahlittuna” sänkyyn, joten epi oli tarpeen :)
Mä taas voisin olla vaan raskaana, vaikka viimeisin synnytys oli nopea ja ”helppo” niin en kyllä tykkää siitä yhtään. Palkinto tosin on sitäkin ihanampi
mulla aloitettiin tableteilla kun kohdunsuu oli niin kiinni, ettei edes kynnenpää menny Onneksi seuraava lapsi syntyikin sitten spontaanisti. Tsemppiä päivään! Kivut oli käynnistyksessä kovat ja olin ”kahlittuna” sänkyyn, joten epi oli tarpeen :)
Mä taas voisin olla vaan raskaana, vaikka viimeisin synnytys oli nopea ja ”helppo” niin en kyllä tykkää siitä yhtään. Palkinto tosin on sitäkin ihanampi

Tsemppiä käynnistykseen Elsa2019! :)
eli nopee ja ihana synnytys oli kyllä. :) Nyt on vielä 15viikkoa odotettava seuraavaa synnytystä.