Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi elämä miten suloinen vauva teille on syntynyt <3 Onnea tuhannesti Elsa! En ees malta oottaa et oma vauva syntyy <3

Suuren suuret onnittelut Elsa! :Heartred vauvakupla onkin mitä parhainta aikaa! :Heartred

Tämä on niin parasta kun pääsee isompienkaa jouluostoksille ette usko kuinka nautin:happy:täällä ei oo yhtään lunta ja on niin pimiää aamusta iltaan mut ihanaa silti kun jouluvalot näkyy... On tämäkin opettelemista kuinka paljon on pitäny töitä jättää pois tai niitä mitä ennen on tehnyt.. Nyt vain pareri ja tietokone ilmoittamiset ehkä tällä oli jokin tarkoitus:smiley-angelic003:smiley-angelic006

Mähän hairahduin ja ostin netistä nub techs nimiseltä firmalta ennusteen sukupuolesta :D Screenshot_20191124-120651.jpg
Tämän mukaan tyttö olisi tulossa <3

Kustansi 9,99 puntaa, eli noin 12e. :) Joo, tää oli tuolta salaisten ryhmästä bongattu, joku muukin teki ja sai 85% varmuudella tyttö vastauksen. Nyt sit mietin et oonko kuitenkin kysymättä rakenneultrassa vai kysynkö varmistuksen :D

Täällä taustalla hengailen, ihanaa kun joku kyselee perään :Heartred Mulla on koko foorumi jäänyt viime aikoina aika vähälle, ei vaan ole ollut kiinnostusta.
Mulla on sellanen krooninen vauvakuume :p Luulen, että meidän lapset on nyt tehty, mutta koskaan ei sss sanoa ei koskaan. Ei meillä mitään ehkäisyä ole, mutta ei kyllä mitään nukkumista kummempaa toimintaakaan makkarissa :rolleyes: Mies puhuu Seiskasta aina välillä, en tiedä miten tosissaan...

Kuopukselle tuli juuri 5kk ikää ja aloitettiin hissusseen maistattamaan kiinteitä. Reppana ei vaan kireän kielen takia saa niitä oikein työstettyä, niin mennään reilun viikon päästä yksityiselle sitä näyttämään. Julkinen katkaisi kalvon kyllä kesällä, mutta siitä ei kovin ollut apua :sorry:
Hampaitakin pikkuinen tekee kovasti. Se tuntuu olevan erityisen kipeää hommaa tälle tyypille, ennen niin hyväntuulinen ja iloinen vauva on viimeiset pari viikkoa ollut kovin kitisevä ja itkuinen, etenkin öisin. Tulisivatpa hampit pian läpi, pääsisi mamakin nukkumaan :rolleyes:

Oi, synnyttämistä ja raskaana oloa on kyllä ikävä :Heartred Sanomattakin lienee selvää, että mulla on ollut suurimmaksi osaksi helpot raskaudet ja synnytykset :laughing002 Synnytykset on olleet myös niin nopeita, että ei siinä ole kovin kauaa ehtinyt kipeänä olemaankaan, 4,5h-18min.

Onnea Elsalle ihanasta pikkuisesta! Hän on kyllä kertakaikkisen syötävän suloinen :love7

Onnea plussista ja hyvistä ultrakuulumisista kaikille jotka sellaisia on saaneet :Heartbigred:Heartbigred

Juurikin sai aamun rullaamaan ja pyykit koneisiin pyörimään niin se ison perheen yks painajaisista tapahtuu nimittäin astianpesukone hajos:banghead:ei oo todellista.. En ala:smiley-angry019

Tänään tuli soittoa et 3 vuotias pääsee aloittamaan tammikuussa päivähoidon. On kaks päivää viikossa hoidossa. Pääsee vähän leikkimään ja olemaan oman ikäisten kanssa. Just muuten tajusin et tammikuun alussahan tuo täyttää jo 4. :nailbiting:

Enkestäenkestäenkestä <3 Elsa miten suloinen teän vauva on <3 Luojan kiitos mä oon raskaana, en ehkä muuten pysyis housuissa :D

Pikkuvarpaat. Meillä kans apk välillä renkkuaa ja voi olla et mä soitan talofirmalle et saavat tulla vaihtaa sen, on sen verran perseestä kun pesee miten sattuu ja ne korit tippuu alas..

Enkestäenkestäenkestä :Heartred Elsa miten suloinen teän vauva on :Heartred Luojan kiitos mä oon raskaana, en ehkä muuten pysyis housuissa :D
Hän on niin hurmannut meidät kaikki, niinkun vauvat aina tekevät. Ihana kun olet raskaana ja saatte myös oman murun. :Heartred

On kyllä ihana seurata miten sisarukset ovat ottaneet pienen ihanasti vastaan. Jokainen aivan onnessaan vauvasta.

Kustansi 9,99 puntaa, eli noin 12e. :) Joo, tää oli tuolta salaisten ryhmästä bongattu, joku muukin teki ja sai 85% varmuudella tyttö vastauksen. Nyt sit mietin et oonko kuitenkin kysymättä rakenneultrassa vai kysynkö varmistuksen :D
Minä täällä salaa takapiruilen teidän suurperheellisten eloa. Itselläni on vain yksi biologinen lapsi, mutta miehellä kaksi ja vielä tähän hullunmyllyyn yhteistä kuumeillaan. laughing6

Mä en ole tollaisesta ikinä kuullutkaan, vaikka tosta Nub -analyysista joskus olenkin lukenut. Näkyikö nt- kuvasta ilman noita viivoja toi Nub:n suunta? Niiiin mielenkiintoista. :love017

Voi että miten syötävä hän onkaan Elsa:love017

Kerro twisted lisää tuosta nub jutusta? Näyttääkö vielä ru kuvasta? Siskolle kun veikattiin epävarmaa tyttöä niin olisi hauska nähdä miten tuo sitten sen ennustaisi:happy:

Nub teoria perustuu ultraäänikuvaan joka otetaan viikolla 12+0 - 12+6. Siinä iässä tämä paraller nub josta siis kehittyy joko klitoris tai penis on siinä asennossa, että sen voi tulkita kumpi tulee.

Rakenneultrassa näkee jo ihan itsessään peniksen tai häpyhuulet, mutta hormoneista johtuen esim tytöillä häpyhuulet voivat olla tosi turvonneet, joten saatetaan luulla pojaksi. Esim pikkusiskoni piti olla 100% varmasti poika. Kätilö oli ollut aivan varma ja käskenyt jopa huoneen siniseksi maalaamaan. Äiti oli jopa työtä tehnyt ja ostanut vain sinistä. Sisko syntyi ja ei ollut pippeliä. Äitillä oli jo kolme tyttöä ja poika oli kovin toivottu :D

Nuo suuntaviivat ei ollut siinä ultrakuvassa, vaan se firma jonne kuvani laitoin, teki ne. Samoin kuin piirsi napanuoran ja rakon ym, mitkä kuvassa on :) Mulla on sellainen tunne, että heillä on algoritmi joka lukee tuota kuvaa jaa piirtää ne viivat, laskee tarkan asteluvun. Jos nub on alle 30 asteessa kohti selkärankaa, on kyseessä tyttö ja jos yli 30 astetta, on poika. Luin yhden päivän ko firmasta kokemuksia ja ei heillä tuntunut oikein valitettavaa ollut. Huteja oli muutamia mutta accurancy oli 98,5% joten aika hyvin :)

Tervetuloa BarbaMama81, kyllä meihin mahtuu, täällä osa kuumeilee ja osa on lapsensa tehnyt. Vertaistukea eniten tähän hullun myllyyn jaetaan :)

Takaisin