Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Täälä on sudet taas riesana.. Tulevat jo ihan piha piirejä myöten ja sit väitetään ettei niitä oo.. Onneks on muutama mehtä mies jokka ilmoittavat näistä ja voi varautua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä kans välillä susia. Ahdistaa mut aika hyvin pysyvät poissa pihoilta. Peuroja paljon joten niiden mukana tulee sit myös petoja.Täälä on sudet taas riesana.. Tulevat jo ihan piha piirejä myöten ja sit väitetään ettei niitä oo.. Onneks on muutama mehtä mies jokka ilmoittavat näistä ja voi varautua
Äippä hän kasvaa omaa tahtiaan ja hyvä niin.. Itse oisin enemmän huolissani jos pituus kasvu loppuis.. Hyvä mies tulee oli lyhyt tai eiSisu oli 1v 8.4kg ja 71.8 cm. Kasvaa -2 käyrällä. Neuvolassa sanottu et jos näin kasvaa aina niin sit jois semmoseksi 165cm... mene ja tiedä sit! No maanataina taas tosiaan kontrolliin:)
Ootko koittanut tukisukkia pitää 'pystypäivinä' ? Mä kaihdoin niitä viimeiseen saakka mummojuttuina, mutta nyt kyllä viime raskauden myötä saadut suonikohjut saaneet toisiin aatoksiin.. yritän muistaa ainakin menopäivinä siis pitää jaloissa, huomaa kyllä eron turvotuksiin.Ihanaa kun on tullut kunnolla lunta Mä niin tykkää lumitöistä, tänään pari tuntia meni pihaa kolatessa. Sen jälkeen kyllä aloin kävellä kuin ankka ja jotenkin häpyluuhun särkee, tämä onkin mulle ihan uusi juttu vaikka kaksi raskautta onkin takana toivottavasti pystyis noita lumitöitä tekemään koko raskauden ajan, on niin mukavaa puuhaa, ja jonkun ne on kummiskin tehtävä :) jalat tuntuu kans turvonneen kun mennyt koko päivän jaloillaan, pitäis saada nostettua ylös, mutta nyt istun poikien huoneessa lepotuolilla ja odotan että nukahtavat... tämän jälkeen sitten koivet ylös
Kuulostaa aika samalle kun täällä, poikkeuksellisesti tosiaan lähes kaikki paketit jo valmiina ! Täytyy johtua näistä hormooneista, en mä yleensä näin aikaisin ole edes miettinyt lahjoja..Mä tykkään kans kun tuli eilen lunta. Lumityöt on kivoja ja hyvää hyötyliikuntaa. Lastenkin kanssa on mukavampi olla pihalla, kun on lunta niin on itsellekkin enemmän jotain tekemistä.:)
Mulla on jouluvalmistelut nyt kerrankin ajoissa aika hyvin valmiina. Pari lahjaa enää paketoimatta ja osa koristeista puuttuu vielä, mutta ne laitetaankin varmaan sitten lähempänä aattoa. Hommataan yleensä kuusikin vasta pari päivää ennen aattoa ja viimeiset koristeet siihenkin laitetaan aatto aamuna. Itsetehdystä kalenterista tuli tosi kiva. :) Muutamasta viimesestä luukusta puuttuu tosin vielä täytteet, mutta niilläkään ei nyt niin kiire ole vielä.
Vauvalle hankittavat tarvikkeet on aika hyvin kanssa valmiina. Isoista tarvikkeista tarvis vielä päättää minkälaiset vaunut ja turvakaukalon ostaa. Se tuntuu nyt jotenkin tälläkertaa yllättävän hankalalta päätökseltä.
Kuulostaa aika samalle kun täällä, poikkeuksellisesti tosiaan lähes kaikki paketit jo valmiina ! Täytyy johtua näistä hormooneista, en mä yleensä näin aikaisin ole edes miettinyt lahjoja..
Mä päätin kokeilla uutta kalenterisysteemiä - kaikilla oma magee joulupurkki roikkumassa seinällä, johon joka päivä ilmestyy jokin juttu. Purkeissa on tilaa vähän isommillekin jutuille, tarvi olla niin pikkuruista kaikki. Pääasiassa kaiketi karkkia, mutta mahdollisuuksia on muihinkin. Mä niin inhoan niitä kalenteripinoja pitkin pöytiä-ja kun ne kuitenkin täytyy nostaa turvaan pienimmältä..
Täälläkin varovasti aloitettu varustautuminen vauvaan - kuulosuojaimet radiolla hommattu teinille pakettiin .. vaunut sain kaverilta ja kaukalokin tuli ilmatteeksi joltain kyläläiseltä- oikeen telakat ja kaikki, saa nähdä osaako sitä fossiili enää ruveta moisia hienouksia käyttämään .
Löysin myös uuden kantoliinan, joka iski kun leka päähän, oli pakko ostaa ..vaikka olishan noita jo riittävästi ollut. Mutta kun muuhun ei sitten satsaakaan, niin kyllä yksi käytetty liina sopii budjettiin..