Suurperhe kuumeilijat

Miks ihmeessä aina mun viesteille tulee noita ”tyhmä”, ”vanha” ym merkkejä :grin sit välillä joltain ihan randomeilta tyypeiltä :rolleyes:

Mikähän on Elsan tilanne nyt?:dummy::dummy1:
Aika helposti saattaa nakkisormelta napsahtaa tyhmä jos meinaa olla samaa mieltä - tai vanha, jos meinaa tykätä?
Ei oteta henkilökohtaisesti näitä :p, pääpointti lienee että joku reagoi - meinaa että sullon vaan niin hyvät jutut:happy:!
 
Joo sainpa minäkin vast ikään sterikokemuksen jakamisesta arvion tyhmää... ihan sama! Nakki sormilla tulee helposti kirjoitettua millon mitäkin ja painettua millon mitäkin arviota jonka sitten poistan... tiedä jääkö siitä joku jälki:oops:
 
Mä oon kans välillä ihmetelly näitä tyhmä ym. arvosteluja ja aina katonkin etten oo ite vaan nopeesti selatessa painanu jotain vahingossa. Mäkin selaan ja kirjotan aina puhelimella ja välillä tulee paljon kirjotusvirheitäkin, kun on niin pienet nää näppäimet tässä puhelimessa.
 
Sehän se on kun puhelimella selaa ja jos erehtyy puhelimen jonnekin unohtaa että lapsi pääsee käsiksi... suattaapi tulla ihme arvosteluja ja kommentteja:hilarious:

Mut toisaalta onhan se toisaalta tyhmää kertoa sterilisaatio kokemuksia kuumeilu ketjussa (varsinkin suurperhe kuumeilu) :wacky:
 
Sehän se on kun puhelimella selaa ja jos erehtyy puhelimen jonnekin unohtaa että lapsi pääsee käsiksi... suattaapi tulla ihme arvosteluja ja kommentteja:hilarious:

Mut toisaalta onhan se toisaalta tyhmää kertoa sterilisaatio kokemuksia kuumeilu ketjussa (varsinkin suurperhe kuumeilu) :wacky:
Facessa kerran porukka ihmetteli, miks mun miehen seinällä on valaan kuva :grin Mies itsekin ihmetteli, kun tulin maininneeksi. Poika jotain 5v oli käyny iskän tabletilla :hilarious:
 
.. Hei lambi saat kohta kii:smiley-bounce012
Hahaa, tällä iällä ei saada kiinni enää ketään tai mitään :hilarious:, vaatisi sellaset yllätyskolmoset ab vuoden päästä.. (ei tuu tapahtumaan:troll:)

Pikkiriikkistä haavetta vielä elättelen vihoviimeisestä iltatähdestä ennen 45v..Mutta koitetaan nyt hetki kerrallaan elellä kuitenkin:grin. Saattaapi olla mummous jo edessä todennäköisemmin.
 
lambi meillä vanhimmat ilmotti ettei toviin oo tulossa lapsia vaikka eihän net vielä ijällä pilattu ookkaan kuulemma muita suunnitelmia.. Mikäs ikäisiä teillä olikaan
Vanhin tulee pian 16.. Seuraava tammikuussa 14. Että ei nyt varsinaisesti ihan vielä tarvisi.. Mutta vanhimmalle kovasti satelee isyys ehdotuksia tytöiltä :dead: :nailbiting: :woot: että eihän näistä niin tiedä. Nykynuoret? Ehkä ne ei enää vedäkään röökiä ja pussikaljaa vaan suunnittelee vauvoja :laughing001
 
Ihanaa että kielipoliisit ei tykkää mun kielestä :grin!!
On aina saavutus saada ihmisten veret kiehumaan :cool05
 
Ihmettelen täällä uutta elämää ja toivun pitkästä urakasta. Klo 1.18 tänään syntyi potra poikavauva, 3500g, 51cm. Hyvin meni, mutta tavallista pitempi synnytys, niin tuli epiduraalikin testattua eka kertaa. Kylläpä kutitti ja tärisytti, mutta antoi pienen levon ennen ponnistusvaihetta. :Heartblue
20191123_083859.jpg
 
Takaisin
Top