Täällä taustalla hengailen, ihanaa kun joku kyselee perään Mulla on koko foorumi jäänyt viime aikoina aika vähälle, ei vaan ole ollut kiinnostusta.
Mulla on sellanen krooninen vauvakuume Luulen, että meidän lapset on nyt tehty, mutta koskaan ei sss sanoa ei koskaan. Ei meillä mitään ehkäisyä ole, mutta ei kyllä mitään nukkumista kummempaa toimintaakaan makkarissa Mies puhuu Seiskasta aina välillä, en tiedä miten tosissaan...
Kuopukselle tuli juuri 5kk ikää ja aloitettiin hissusseen maistattamaan kiinteitä. Reppana ei vaan kireän kielen takia saa niitä oikein työstettyä, niin mennään reilun viikon päästä yksityiselle sitä näyttämään. Julkinen katkaisi kalvon kyllä kesällä, mutta siitä ei kovin ollut apua
Hampaitakin pikkuinen tekee kovasti. Se tuntuu olevan erityisen kipeää hommaa tälle tyypille, ennen niin hyväntuulinen ja iloinen vauva on viimeiset pari viikkoa ollut kovin kitisevä ja itkuinen, etenkin öisin. Tulisivatpa hampit pian läpi, pääsisi mamakin nukkumaan
Oi, synnyttämistä ja raskaana oloa on kyllä ikävä Sanomattakin lienee selvää, että mulla on ollut suurimmaksi osaksi helpot raskaudet ja synnytykset Synnytykset on olleet myös niin nopeita, että ei siinä ole kovin kauaa ehtinyt kipeänä olemaankaan, 4,5h-18min.
Onnea Elsalle ihanasta pikkuisesta! Hän on kyllä kertakaikkisen syötävän suloinen
Onnea plussista ja hyvistä ultrakuulumisista kaikille jotka sellaisia on saaneet
Kiva kuulla kuulumisia sinulta! :) Ei se tosiaan taida kyllä kovin helpolla se kuume meistä kroonikoista lähteä. Mä päätin nyt, että en pistä vastaan kuumeelle ja enkä sano että meille ei tulis enempää lapsia. Aina ennen olen sanonut että ei enää ja silti on tullut, niin mistäpä sitä tietää, jos nyt meneekin taas päinvastoin ja jääkin tähän. tuskin
Onko tuo kireä kieli muuten vaikuttanut jotenkin imetykseen? Vai onnistuuko se siitä huolimatta hyvin ja vaikuttaa vaan tähän kiinteiden syömiseen?