Rosaliina88
Näppärä viestien naputtelija
Niin ei varmaan tarviikaan anteeksi pyydellä 
Olo vaan et jauhan kurjuuttani tässä
Mut mä en esim kehtaa liittyä tonne raskaaksi 2019 ryhmään, koska siellä taitaa olla esikoista tosi pitkäänkin toivoneita. Että mitä mä ruikutan kun mulla monta tervettä lasta...?!?!? siis tämmösiä tunteita omassa päässäni pyörittelen. Siksi en kehtaa edes sanoa missään/ kenellekkään et toivotaan lisää lapsia jne. Paitsi täällä suurperheellisten joukossa
kun täällä ymmärretään
Kiitoa sympatioista ne on enemmän kuin tarpeen!
Olo vaan et jauhan kurjuuttani tässä

Mut mä en esim kehtaa liittyä tonne raskaaksi 2019 ryhmään, koska siellä taitaa olla esikoista tosi pitkäänkin toivoneita. Että mitä mä ruikutan kun mulla monta tervettä lasta...?!?!? siis tämmösiä tunteita omassa päässäni pyörittelen. Siksi en kehtaa edes sanoa missään/ kenellekkään et toivotaan lisää lapsia jne. Paitsi täällä suurperheellisten joukossa
Kiitoa sympatioista ne on enemmän kuin tarpeen!

Mukaan vaan :)

Uskon että on. Samaistun täysin. Mun mies on noin ylipäätään semmonen että jos on vaik riitaa tms niin ei vastaa viesteihin tai puheluun tms. Mua ahistaa semmonen. Itse haluaisin aina setviä asiat heti. Tosin muutenkaan ei aina vastaile normaaliviesteihin mikä mua ärsyttää. Mut toki eri asia kuin sun tilanteesi.
eli ihan alussa ollaan vielä ja viikkoja vasta 4+4
Toivottavasti pysyy matkassa mukana.
Eli mulla on vielä mahis siihen että surkeat kohtulöydökset selittyis ihan imetyksen vaihtelulla
ehkä.