Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsin tänään hoitamaan ex tempore siskoni 2,5 kk ikäistä poikavauvaa :woot: Vähän oli ruosteessa hoitotaidot, mut selvittiin 3h :grin Pääsivät vanhemmat hieman kaksin ulos stand uppia katsomaan :joyful: Mun lapset oli jatkuvasti vauvan ympärillä :happy::rolleyes: Sisko toi vauvan mulle mun anoppilaan :) Mun anoppi tunnetusti rakastaa vauvoja :hilarious: Vauvakuume vaan paheni :hilarious::hilarious:

Onpa kiva, kuinka syvällisesti ja suoraan puhutte parisuhteen seksipulmista. Mun tilanne on se, et mies haluaa 5-7 päivän välein. Minä 2-3 päivän välein. Loukkaannun, jos mies ei halua. Yleensä väsyttää tai joku stressaa. Viimeksi taas hermostuin ja lähdin ovet paukkuen makkarista. Taas kerran istuttiin ja juteltiin asiat auki. Ja hetken päästä onnistuikin. Mies on ollut aina hyvä puhumaan, mutta minä sain kotoa sen mallin, että mökötetään ja annetaan toisen yrittää arvailla, mistä on kyse. Ei toimi missään nimessä. Mies opetti mut puhumaan ja niin ollaan selvitty karikot. Nyt yritysaikana ollaan oltu hieman viriilimpejä, mutta paineet on miehellä kasvanu joskus liian suuriksi. Ja minä olen usein tuntenut itseni ei-haluttavaksi. Mut kyllä tuo tuntuu minusta edelleen välittävän, 20 vuoden jälkeen <3

Meillä kans niin päin että mies on opettanut mut puhumaan tunteista ym :Heartred:grin itse ollut ennen mököttäjä tyyppi, mutta mies saanut onneksi muutettua :rolleyes:

Mullekin seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja meillä myös on just samalla tavalla ollu kun helenalla ja marsupilamilla eli mä oon huono puhumaan ja mies taas tosi hyvä siinä. Mun kotona ollu ongelmia ja ne on aina lakaistu maton alle ja kun niistä ei ole puhuttu, niitä ei ”ollu”. Onneksi mies on opettanut myös minut puhumaan, vaikka vaikeaa se on ollu ja huomaan että vieläkin on hankala ruveta aloittamaan keskustelua, mieluummin sitä yrittäis turvautua siihen että toinen arvailis mikä vaivaa.

Mäkin usein mietin että kuinka helppoa ja paljon sitä seksiä oli exän kanssa. En silti haikaile itse exää, vaan että seksi sujuis yhtä mutkattomasti ja ihan missä vaan, mutta mun mies on senkin suhteen tosi rajoittunut. Ja meillä siis on tosi vähän seksiä ollu tätäkin ennen. Ennen esikoista sitä oli paljon ja monta kertaa viikossa. Sitten tulin raskaaksi ja se vähentyi radikaalisti. Toisen yrittämisen aikaan seksiä oli vain ovulaation aikoina sen 1-3 päivää/ kk. Sitten koko raskauden aikana ehkä kerran. Kuopuksesta täysin sama homma. Että ihmettelen miten oma pää on vielä mukana. Itse aika paljon joudun hommia itsekseni hoitamaan, muuten kasvais jo hämähäkin seittiä:laughing025

En haluais tästä suhteesta lähteä kun kaikki muu toimii, mutta en jaksa kovin kauan elää nunnan elämää parisuhteessa. Muiden miesten huomio tuntuu hyvältä, mutta tunnen siitäkin syyllisyyttä. Noniin, se tästä.

Talletteluonnea kaikille uutta nyyttiä yrittäville, on ne vauvat vaan niin ihania :love7

Sun pitäis varmasti vaan puhua ja nostaa kissa pöydälle. En sano että se on helppoa mutta seksi on iso osa elämää niin minä ainakin olen monet kerrat sanonu et pikkuisen on perseestä että yksin joutuu itsensä hoitelee kun sä et tee mitään. Tää oli juurikin kuopuksen syntymän jälkeen.

Puhumalla tästä on selvinnyt. Meillä kans mies on opettanut mua puhumaan, jännä sinäänsä et on ollu paljon riitoja jossa mies pitää mykkäkoulua ja minä raivoan. Mutta mies on se parempi puhuja, ei koskaa huuda, tässä viiden vuoden aikana ehkä 3 kertaa huutanut.

Suosittelen vain lämpimästi puhumaan ja puhumaan, kerro myös että olet jopa harkinnut eroa, koska kaipaat läheisyyttä. Tunteista kannattaa sanoa avoimesti.

Meillä mies koko kevään oli mulle aika kamalan välinpitämätön. Meillä ei ollut oikein mitään muuta kuin riitaa. Tammikuussa mies sanoi et haluaa erota ja sen vuoksi välit tulehtui. Sit kun ihastuin toiseen ja kerroin tunteista ja kerroin et haluan erota niin mies huomasi omat virheensä ja halusi ne korjata. Oli valmis tekemään mitä vaan. Kesän näytti minulle kuinka mä olen sille kaikki kaikessa ja on katunut omaa narsistista käytöstä. Onneks tajusi. Kyllähän mä miestäni rakastan yli kaiken ja rakastin myös keväällä vaikka toiseen ihastuin mutta kun asiat saatiin mallilleen niin huomasin rakastuneen mieheen uudelleen <3

Mä eilen kyselin, kiinnostaisko petipuuhat. Sain pakit..loukkaannuin ja ajeltiin Seinäjoelle täydessä hiljaisuudessa ostoksille, kunnes mies totesi, ettei tykkää, kun syyllistän häntä haluttomuudesta. Kerroin oman näkemykseni ja saatiin riita sovittua heti siinä. Loppupäivä meni mukavasti. En tiedä, koska hän taas haluaa. Tänään jo viiden päivän tauko, mikä meillä yleensä vähintään on.

Muokattu viimeksi:
Helena, mitä mies sanoi kun puhuit sun tunteista pakkeja kohtaan?
No lakkasi puhumasta siitä, että syyllistän ja ymmärsi pahan mieleni. Hali ja silitteli <3 Tänään hän olisi halunnut sitten puuhastella, mut mulla alkoi särky alavatsassa heti aamusta eikä ole lakannut särkylääkkeestä huolimatta, joten sanoin, että ei kiitos. Hän kyllä sen ymmärsi hyvin. Mulla nyt siis kp22/28-32, et ei vielä pitäis menkat tulla.

Olisipa kiinnittymiskipua, mulla ainakin oli sitä ja paljon. Sormet ristiin :Heartred
Millaista se kipu oli sulla? Mä en enää yhtään muista raskauksista v. 2007, 2010 ja 2012 :grin Mulla siis tosi menkkamaista, samanlaista, kun kuopusta lähdin synnyttämään.

Juu, sellaista et alkaa menkat ihan just. Mulla tulee vielä sellainen tuska et hiki valuu ja sellaisina aaltomaisina. Millon testaat? <3

Juu, sellaista et alkaa menkat ihan just. Mulla tulee vielä sellainen tuska et hiki valuu ja sellaisina aaltomaisina. Millon testaat? :Heartred
No pitää varmaan odottaa vielä, kun nyt vasta kp22/28-32. Mulla aiemmat raskaudet näkyny hailakkoina viivoina vasta kp34-37 :rolleyes:

Takaisin