Sharmander
Asioista perillä oleva
Ihanaa! Ihania plussia! Varovaiset onnittelut !! Mikä kp/dpo sulla menossa? Monesko pieni olis tulollaan ?Tän aamun testi. Kyl se on tainnut tummua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa! Ihania plussia! Varovaiset onnittelut !! Mikä kp/dpo sulla menossa? Monesko pieni olis tulollaan ?Tän aamun testi. Kyl se on tainnut tummua.
Ihanasti tummunut viiva! Onnittelut plussasta!Tän aamun testi. Kyl se on tainnut tummua.
Voi halaus HentoHaave. I feel you. Mulla tosin ikääkin jo, siks tuntuu etten uskalla haaveilla täällä suurperheissö kun tuntuu että hakkaan vaan päätä seinään. Mikä sun tausta olikaan? Monettako kuumeilet?Mulla kp24/10DPO. Enkä oo testannu!! Oon oikeestaan jo menettäny toivoni koko tän raskauden onnistumisen suhteen. Ja nyt oon jo psyykannut itseäni niin, että en mä oikeasti haluaiskaan. Että pettymys ei olisi niin suuri, kun vuoden yrittämisen jälkeen luovuttaa kokonaan. Alkaa olla nyt sellaset fiilikset että eiköhän tää ole nähty, ei mulle tule enää lisää lapsia
Mä niin ymmrrän noita fiiliksiä. Mulla ikää vasta 35, mutta ekat 5 lasta sain 20-29v iässä ja nyt 5. ja 6. ikäeroksi tulee 5v10-11kk. Ja koko ajan oon toivonut seuraavaa, aluksi tjotilla ja lopulta jo aika epätoivoisin fiiliksin. Sieltä se tärppi lopulta tuli kahden keskenmenon jälkeen ja nyt onnesta soikeana mammalomalla odottelen vauvaa syntyväksi 5-10 viikon päästä.Voi halaus HentoHaave. I feel you. Mulla tosin ikääkin jo, siks tuntuu etten uskalla haaveilla täällä suurperheissö kun tuntuu että hakkaan vaan päätä seinään. Mikä sun tausta olikaan? Monettako kuumeilet?
Viidettä eli iltatähteä kuumeilen, nyk. miehellä ei ole lapsia. Mulla ikää jo 48v. Taitaa se olla se suurin esteVoi halaus HentoHaave. I feel you. Mulla tosin ikääkin jo, siks tuntuu etten uskalla haaveilla täällä suurperheissö kun tuntuu että hakkaan vaan päätä seinään. Mikä sun tausta olikaan? Monettako kuumeilet?
Siihen mä oon toivoni ladannut, että Suomessa vuosittain noin 10 yli 50-vuotiasta synnyttää. Kai niistä jokunen luomunakin on tullut. Mut täytyy olla hyvä munasolu ja tuuria matkassa. Niitä nyt ei kai ole ollut meilläHentoHaave, oon aina koittanut lohduttaa, että mulla oli kerran synnärillä töissä ollessa asiakas joka oli 52 kun synnytti terveen luomuvauvan. Että ei vielä oo liian myöhäistä =)
Siihen mä oon toivoni ladannut, että Suomessa vuosittain noin 10 yli 50-vuotiasta synnyttää. Kai niistä jokunen luomunakin on tullut. Mut täytyy olla hyvä munasolu ja tuuria matkassa. Niitä nyt ei kai ole ollut meillä
Aamulämpökäyrä näyttää täydelliseltä, alkukierto 36,5, ovulaatio kp14, hienot vahvat viivat testissä, ovulaation jälkeen lämmöt -> 36,8, nousee tasaisesti. 9DPO yhden kymmenyksen pudotus, jonka jälkeen taas nousee jopa 37,1 asti. Eli ”implantation dip” kivasti näkyvissä mun oppikirjakierrossa. Mut tää on yhtä teoreettinen kuin raskautuminen oppikirjoissa, se vaan näyttää hyvältä paperilla, mut mitään ei oikeasti tapahdu. Mut kiva että on kauniit käyrät...Toivotaan että sieltä se 1 hyvä solu vielä hedelmöittyy
Kuulostaa kyllä tosiaan kuin oppikirjasta. Voi milon testaaat!?Aamulämpökäyrä näyttää täydelliseltä, alkukierto 36,5, ovulaatio kp14, hienot vahvat viivat testissä, ovulaation jälkeen lämmöt -> 36,8, nousee tasaisesti. 9DPO yhden kymmenyksen pudotus, jonka jälkeen taas nousee jopa 37,1 asti. Eli ”implantation dip” kivasti näkyvissä mun oppikirjakierrossa. Mut tää on yhtä teoreettinen kuin raskautuminen oppikirjoissa, se vaan näyttää hyvältä paperilla, mut mitään ei oikeasti tapahdu. Mut kiva että on kauniit käyrät...
En tiedä jaksanko vaivautua. Ei oo nyt herkkiä testejä, ja JOS nyt olis joku kiinnittyminen tapahtunut 9DPO, niin saan kyllä ootella viivojen näkymistä hyvinkin menkkojen alkamispäiville asti. Mut kuten sanoin, en edes usko enää raskauden mahdollisuuteen. Onhan näitä komeita käyriä tässä katseltu jo vuosiKuulostaa kyllä tosiaan kuin oppikirjasta. Voi milon testaaat!?
En tajuu miks pitää pyytää anteeksi sitä että kertoo omasta tilanteestaan ja omista tunteistaan... sitä vartenhan vertaistukipalstat just on. Mun mielestä ainakin. Että jokainen voi purkaa just sen mikä kulloinkin on sydämellä, ja jaetaan samoja tunteita ja kokemuksia. Kenen muun navasta täällä vois puhua kuin jokainen omastaan :)Pettymyksen itkut itketty ja aina se helpottaa. Mun vuoro tulee vielä. Vai tuleeko. Olen jo saanut paljon. Ei näille tunteille vaan voi mitään. Olin tosi pettynyt vaikka ihan arvelin oikein että menkat tulee. En tiedä, vaikeaa on. Yk 11 ja kun vuoto ohi ja uusi ovis niin uusi yritys.
Anteeksi oma napailu, huomenna uusi päivä ja parempi fiilis!