Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla viikkoja 32+1. 2.12 la. :wav

Jäin sairaslomalle viime keskiviikkona, kun niin paljon supistellut. Nyt odotan jatkoviljelyä virtsanäytteestä, kun joitain pöpöjä oli. Olisko virtsatulehdus tehnyt supistuksia...

Plussatuulia puhaltelen jokaiseen kotiin, jossa vauvaa toivotaan. :Heartred

Mulla kp24/10DPO. Enkä oo testannu!! Oon oikeestaan jo menettäny toivoni koko tän raskauden onnistumisen suhteen. Ja nyt oon jo psyykannut itseäni niin, että en mä oikeasti haluaiskaan. Että pettymys ei olisi niin suuri, kun vuoden yrittämisen jälkeen luovuttaa kokonaan. Alkaa olla nyt sellaset fiilikset että eiköhän tää ole nähty, ei mulle tule enää lisää lapsia :(

Mulla kp24/10DPO. Enkä oo testannu!! Oon oikeestaan jo menettäny toivoni koko tän raskauden onnistumisen suhteen. Ja nyt oon jo psyykannut itseäni niin, että en mä oikeasti haluaiskaan. Että pettymys ei olisi niin suuri, kun vuoden yrittämisen jälkeen luovuttaa kokonaan. Alkaa olla nyt sellaset fiilikset että eiköhän tää ole nähty, ei mulle tule enää lisää lapsia :sad001
Voi halaus HentoHaave. I feel you. Mulla tosin ikääkin jo, siks tuntuu etten uskalla haaveilla täällä suurperheissö kun tuntuu että hakkaan vaan päätä seinään. Mikä sun tausta olikaan? Monettako kuumeilet?

Voi halaus HentoHaave. I feel you. Mulla tosin ikääkin jo, siks tuntuu etten uskalla haaveilla täällä suurperheissö kun tuntuu että hakkaan vaan päätä seinään. Mikä sun tausta olikaan? Monettako kuumeilet?
Mä niin ymmrrän noita fiiliksiä. :Heartred Mulla ikää vasta 35, mutta ekat 5 lasta sain 20-29v iässä ja nyt 5. ja 6. ikäeroksi tulee 5v10-11kk. Ja koko ajan oon toivonut seuraavaa, aluksi tjotilla ja lopulta jo aika epätoivoisin fiiliksin. Sieltä se tärppi lopulta tuli kahden keskenmenon jälkeen ja nyt onnesta soikeana mammalomalla odottelen vauvaa syntyväksi 5-10 viikon päästä. :hello2

Viidettä eli iltatähteä kuumeilen, nyk. miehellä ei ole lapsia. Mulla ikää jo 48v. Taitaa se olla se suurin este :(

HentoHaave, oon aina koittanut lohduttaa, että mulla oli kerran synnärillä töissä ollessa asiakas joka oli 52 kun synnytti terveen luomuvauvan. Että ei vielä oo liian myöhäistä =)

Emmiellen testi tummuu hienosti, meinaatko digiä tehä? Säkin tuut kesäkuisiin <3 Onnea ja tarrasukkia :)

Mulla on tänään 13:30 neuvola, pitäis se lähete sinne varhaisultraan saada, toivon mukaan vielä saan sen :) Oletetusti tänään 6+0 <3 Koulussa oli niin perse päivä että oikein ootan et saan jäädä äitiyslomalle sieltä :D

HentoHaave, oon aina koittanut lohduttaa, että mulla oli kerran synnärillä töissä ollessa asiakas joka oli 52 kun synnytti terveen luomuvauvan. Että ei vielä oo liian myöhäistä =)
Siihen mä oon toivoni ladannut, että Suomessa vuosittain noin 10 yli 50-vuotiasta synnyttää. Kai niistä jokunen luomunakin on tullut. Mut täytyy olla hyvä munasolu ja tuuria matkassa. Niitä nyt ei kai ole ollut meillä :(

Paljon tsemppiä neuvolaan. Toivottavasti saat ajan ultraan.

Toivotaan että sieltä se 1 hyvä solu vielä hedelmöittyy <3
Aamulämpökäyrä näyttää täydelliseltä, alkukierto 36,5, ovulaatio kp14, hienot vahvat viivat testissä, ovulaation jälkeen lämmöt -> 36,8, nousee tasaisesti. 9DPO yhden kymmenyksen pudotus, jonka jälkeen taas nousee jopa 37,1 asti. Eli ”implantation dip” kivasti näkyvissä mun oppikirjakierrossa. Mut tää on yhtä teoreettinen kuin raskautuminen oppikirjoissa, se vaan näyttää hyvältä paperilla, mut mitään ei oikeasti tapahdu. Mut kiva että on kauniit käyrät...

Tsemppiä neuvolaan @twisted !

@Hento Haave joo sama juttu. Olen 43 mutta niinkun aikaisemmin kirjotin, kohtu ei enää taida olla kuosissaan :sorry: vaikka joku kultamuna pullahtais nii liekkö tuonne mikään enää kiinnittyy. Mutta joo, aina on toivoa! Se promillekin! Toki olen miettiny et kauanko tätä toiveilua on järkevä jatkaa, mulla meinaa herkästi mennä tunteisiin eikä kevyt tjottailu oikein onnistu :oops: Mut toivomme :Heartred
@Elsa2019 nää toki antaa toivoa, vaikka ”yötä nuorempi” oletkin :smiley-angelic003 ja sama juttu, tjottailu on taitolaji joka ei multa oikein onnistu :smiley-ashamed005

Aamulämpökäyrä näyttää täydelliseltä, alkukierto 36,5, ovulaatio kp14, hienot vahvat viivat testissä, ovulaation jälkeen lämmöt -> 36,8, nousee tasaisesti. 9DPO yhden kymmenyksen pudotus, jonka jälkeen taas nousee jopa 37,1 asti. Eli ”implantation dip” kivasti näkyvissä mun oppikirjakierrossa. Mut tää on yhtä teoreettinen kuin raskautuminen oppikirjoissa, se vaan näyttää hyvältä paperilla, mut mitään ei oikeasti tapahdu. Mut kiva että on kauniit käyrät...
Kuulostaa kyllä tosiaan kuin oppikirjasta. Voi milon testaaat!?

Kuulostaa kyllä tosiaan kuin oppikirjasta. Voi milon testaaat!?
En tiedä jaksanko vaivautua. Ei oo nyt herkkiä testejä, ja JOS nyt olis joku kiinnittyminen tapahtunut 9DPO, niin saan kyllä ootella viivojen näkymistä hyvinkin menkkojen alkamispäiville asti. Mut kuten sanoin, en edes usko enää raskauden mahdollisuuteen. Onhan näitä komeita käyriä tässä katseltu jo vuosi :(

Pettymyksen itkut itketty ja aina se helpottaa. Mun vuoro tulee vielä. Vai tuleeko. Olen jo saanut paljon. Ei näille tunteille vaan voi mitään. Olin tosi pettynyt vaikka ihan arvelin oikein että menkat tulee. En tiedä, vaikeaa on. Yk 11 ja kun vuoto ohi ja uusi ovis niin uusi yritys.

Anteeksi oma napailu, huomenna uusi päivä ja parempi fiilis!

Pettymyksen itkut itketty ja aina se helpottaa. Mun vuoro tulee vielä. Vai tuleeko. Olen jo saanut paljon. Ei näille tunteille vaan voi mitään. Olin tosi pettynyt vaikka ihan arvelin oikein että menkat tulee. En tiedä, vaikeaa on. Yk 11 ja kun vuoto ohi ja uusi ovis niin uusi yritys.

Anteeksi oma napailu, huomenna uusi päivä ja parempi fiilis!
En tajuu miks pitää pyytää anteeksi sitä että kertoo omasta tilanteestaan ja omista tunteistaan... sitä vartenhan vertaistukipalstat just on. Mun mielestä ainakin. Että jokainen voi purkaa just sen mikä kulloinkin on sydämellä, ja jaetaan samoja tunteita ja kokemuksia. Kenen muun navasta täällä vois puhua kuin jokainen omastaan :)

Takaisin