Suurperhe kuumeilijat

Mäkin rakastan syksyä, on ihana kun ilma on niin raikas ja kun pukee oikein päälle, on ulkonakin kiva liikkua. Illalla on mukava käpertyä sohvan nurkkaan tunnelma valaistuksessa torkkupeiton alle. Tuntuu että herään aina henkiin uudestaan syksyn tullen. :Heartred

Täälläkin jo rv17+5 ja tuntuu kanssa että aika menee ihan tajuttoman nopeeta. En varmaan täällä puolella vielä kertonutkaan, mutta kerrottiin lapsille raskaudesta joku reilu viikko sitten. Kaikki otti uutisen liikuttavan ihanasti ja innoissaan vastaan. Toisiksi nuorin tuli mulle yks päivä silmät tuikkien sanomaan, että äiti mä oon niin onnellinen kun meille tulee vauva ja halas mua sen jälkeen lujasti. :love017 siinä kohtaa kyllä sydän vähän suli. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Tää raskaus tuntuu menevän ihan hujauksessa, tänään jo 16+0! :woot: varsinkin pari viikkoa mennyt ihan huomaamatta, kun pahoinvointi helpottanut. Vieläkin illasta tulee huono olo, mutta tän nyt kestääkin :) vatsakin alkaa olemaan selvä vauvamaha :Heartred :p
Ihana kumpu sielläkin! Onneksi se näköjään muillakin pompsahtaa esiin hyvissä ajoin :), itsestä tuntuu että ihmiset kyselee jo siihen malliin että "koska lähdet synnyttämään? " ja vielä olis reilu 3kk aikaa kasvatella..
 
Monta "odotuskaveria" onkin jo pitkällä MashaAllah. Ihanaa marsupilami ja lambi.

Twisted mulla alkoi siinä dpo 7-10 välillä nuha joka edelleen päällä. Kunnon huimaus tänään mutta tytöistä poiketen ei pahoinvointia vain nälkä ja vessassa joutuu käydä usein. Ärsyttää kun testiä en saa mutta dpo 10 olin tehnyt ja jotain super haaleaa olin näkevinäni silloin. Eipä menkkoja näy ja dpo 16 menossa.
 
Monta "odotuskaveria" onkin jo pitkällä MashaAllah. Ihanaa marsupilami ja lambi.

Twisted mulla alkoi siinä dpo 7-10 välillä nuha joka edelleen päällä. Kunnon huimaus tänään mutta tytöistä poiketen ei pahoinvointia vain nälkä ja vessassa joutuu käydä usein. Ärsyttää kun testiä en saa mutta dpo 10 olin tehnyt ja jotain super haaleaa olin näkevinäni silloin. Eipä menkkoja näy ja dpo 16 menossa.
Kuulostaa lupaavalta Gatusa!
Pääsetkö verikokeisiin jos ei tikkuja ole tarjolla?
 
Mie kans tykkään syksystä. On niin ihanan raikasta ilma ulkona ja kun pääsee kynttilöitä polttelee kun on pimeetä.
Mun piti tänään tehä uus testi mut kävin viiden aikoihin vessas nii silloin en sit jaksanut. seitsemän aikoihin ku heräsin nii en sit viittinyt yrittää. Jospa sit huomen aamulla.
Tänään on kyl ollut sellainen outo olo välil vähän etova ja mahas tuntuu oudolta. Huomenna pitäis menkkojen alkaa jos ois 28 päivää kierto. Mut ei oo tiputtelut viel alkanut mikä yleensä alkaa pari päivää aikaisemmin. Tietysti mulkin tuo kierto heittelee yleensä 24-32 päivän välillä. Mut nyt on useasti ollut 28. Viime kiero tais olla 24.
 
Mä olen jo tippunu täällä kärryiltä. Kävin gynellä ja totesin että mun suurperhekuumeilu kuulu pikemminkin osastolle ++45 kuumeilu :sorry:
Huonolle näyttää, ikä 43 ja ei annettu juuri toivoa.

Hei kertokaa monisynnyttäjät, onko teille kommentoitu kohtua ultrassa? Näyttääkö se x määrän raskauksia/synnytyksiä jälkeen samalle kuin aikojen alussa? Yritän löytää jotain oljenkortta sille ettei kohtu ole niin rikki kuin mille ultrassa näytti gynen silmään ja tuntui käteen :confused004:sad010
 
Sharmander ei mulle ikään mitään kohdusta oo sanottu muutaku taaksepäin kallistuu ja siks vatta näkyy 25 viikon jälkeen
Joo näin mullekin vielä 3v sitten ennen tätä kolmatta lasta. Aina ollut ns siisti ja terve, taaksepäin. Nyt epäili adenomyoosia ja sanoi että kömpelön näköinen ja hieman pallomainen, paksuuntunut lihas mutta viivamainen eli estrogeenitön limis. Eli vaikeuttaa osaltaan raskautumista vaikka elimistö munasolun pullauttaisi jollain ihmeellä :sad010
 
Sharmander: mulle neljän lapsen jälkeen, että taaksepäin kallistunut, siisti ja jotenkin että kohdun koko aika iso ( joku hienompi termi oli tuolle, en nyt muista mikä? ).Jotenkin noin ja että ok kaikki kohdun osalta. Pitäisi paperit etsiä ja katsoa.. Melko pian silloin sen gynekäynnin jälkeen plussan tein viidennestä lapsestani. Olin siis jo raskaana mutta ei näkynyt sillon ultralla vielä.

kp 28/ 31? ja Dpo 12 nyt.... :nailbiting::dead: ei tuntemuksia.
 
No meidän piti harrastella hotellissa. Ei tapahtunut. Sitten piti harrastella eilen, mut en pystynyt, kun murehdin kissaa. Uusi yritys tänään, jos mies jaksaa. Perus viiden päivän tauko, mikä meillä aina on. Kahden päivän välein on miehelle liikaa valitettavasti. Tärppää, jos on niin tarkoitettu.
 
Tän aamun testi. Kyl se on tainnut tummua.
 

Liitteet

  • 15705082259916799233993174428095.jpg
    15705082259916799233993174428095.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 204
Takaisin
Top