Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana kumpu sielläkin! Onneksi se näköjään muillakin pompsahtaa esiin hyvissä ajoin :), itsestä tuntuu että ihmiset kyselee jo siihen malliin että "koska lähdet synnyttämään? " ja vielä olis reilu 3kk aikaa kasvatella..Tää raskaus tuntuu menevän ihan hujauksessa, tänään jo 16+0! varsinkin pari viikkoa mennyt ihan huomaamatta, kun pahoinvointi helpottanut. Vieläkin illasta tulee huono olo, mutta tän nyt kestääkin :) vatsakin alkaa olemaan selvä vauvamaha
Kuulostaa lupaavalta Gatusa!Monta "odotuskaveria" onkin jo pitkällä MashaAllah. Ihanaa marsupilami ja lambi.
Twisted mulla alkoi siinä dpo 7-10 välillä nuha joka edelleen päällä. Kunnon huimaus tänään mutta tytöistä poiketen ei pahoinvointia vain nälkä ja vessassa joutuu käydä usein. Ärsyttää kun testiä en saa mutta dpo 10 olin tehnyt ja jotain super haaleaa olin näkevinäni silloin. Eipä menkkoja näy ja dpo 16 menossa.
Joo näin mullekin vielä 3v sitten ennen tätä kolmatta lasta. Aina ollut ns siisti ja terve, taaksepäin. Nyt epäili adenomyoosia ja sanoi että kömpelön näköinen ja hieman pallomainen, paksuuntunut lihas mutta viivamainen eli estrogeenitön limis. Eli vaikeuttaa osaltaan raskautumista vaikka elimistö munasolun pullauttaisi jollain ihmeelläSharmander ei mulle ikään mitään kohdusta oo sanottu muutaku taaksepäin kallistuu ja siks vatta näkyy 25 viikon jälkeen
Ketkäs täällä nyt olikaan raskaana? Kuka synnyttää ekana?