Suurperhe kuumeilijat

Niin ei varmaan tarviikaan anteeksi pyydellä :grin
Olo vaan et jauhan kurjuuttani tässä :confused005

Mut mä en esim kehtaa liittyä tonne raskaaksi 2019 ryhmään, koska siellä taitaa olla esikoista tosi pitkäänkin toivoneita. Että mitä mä ruikutan kun mulla monta tervettä lasta...?!?!? siis tämmösiä tunteita omassa päässäni pyörittelen. Siksi en kehtaa edes sanoa missään/ kenellekkään et toivotaan lisää lapsia jne. Paitsi täällä suurperheellisten joukossa :grin kun täällä ymmärretään :Heartred

Kiitoa sympatioista ne on enemmän kuin tarpeen! :happy:
 
Niin ei varmaan tarviikaan anteeksi pyydellä :grin
Olo vaan et jauhan kurjuuttani tässä :confused005

Mut mä en esim kehtaa liittyä tonne raskaaksi 2019 ryhmään, koska siellä taitaa olla esikoista tosi pitkäänkin toivoneita. Että mitä mä ruikutan kun mulla monta tervettä lasta...?!?!? siis tämmösiä tunteita omassa päässäni pyörittelen. Siksi en kehtaa edes sanoa missään/ kenellekkään et toivotaan lisää lapsia jne. Paitsi täällä suurperheellisten joukossa :grin kun täällä ymmärretään :Heartred

Kiitoa sympatioista ne on enemmän kuin tarpeen! :happy:
Mä kirjoittelen aktiivisesti Raskaaksi 2019 -ryhmässä! Erittäin hyvä henki ja erittäin kivaa porukkaa!! Eikä siellä katota ketään eri tavalla, oli lapsia sitten ennestään tai ei :woot: Mukaan vaan :)
 
No katsellaan. Toistaseksi seurailen tätä ketjuu kun en oo perillä toisesta ketjusta.
Enkä ehdi ehkä moneen kirjoitella.
Varmasti sielläkin vallitsee tämmöinen hyvä henki ja toisten tukeminen, uskon sen :Heartred

Joten haaveillaan, petytään ja iloitaan porukassa :wav

Ottaa vaan nykysin koville nämä kp ykköset. Etenki kun yritys on venynyt..
 
No mä nyt hain aamuksi herkän rfsu:n testin. Ei taitais kannattaa haaskata, mut... oon kahtena peräkkäisenä aamuna tärvänny noita ovistikkuja, ihan vaan syystä peruna. Tänään oli vähän vahvempi viiva ku eilen. Ehkei tarkoita mitään. Huomenna 11 DPO ja aamulla testaan... sen negan. Parisuhdekin tuntuu taas olevan jossain jäähykaukalossa, en oo kuullu miehestä juuri mitään moneen päivään. Hänellä taas joku tunnelukko päällä jostain mitä mä olen ehkä sanonut tai sitten en. Alkaa mun ymmärtäväisyys loppua tähän temppuiluun. Joten senkin puoleen tauko on paikallaan. Sekä vauvan yrityksestä että koko parisuhteesta.
 
No mä nyt hain aamuksi herkän rfsu:n testin. Ei taitais kannattaa haaskata, mut... oon kahtena peräkkäisenä aamuna tärvänny noita ovistikkuja, ihan vaan syystä peruna. Tänään oli vähän vahvempi viiva ku eilen. Ehkei tarkoita mitään. Huomenna 11 DPO ja aamulla testaan... sen negan. Parisuhdekin tuntuu taas olevan jossain jäähykaukalossa, en oo kuullu miehestä juuri mitään moneen päivään. Hänellä taas joku tunnelukko päällä jostain mitä mä olen ehkä sanonut tai sitten en. Alkaa mun ymmärtäväisyys loppua tähän temppuiluun. Joten senkin puoleen tauko on paikallaan. Sekä vauvan yrityksestä että koko parisuhteesta.
Pidän peukut ja varpaat pystyssä :Heartred mä en oo saanu rfsulla ikinä mitään, jotkut saa vääriä haamuja. Nyt nappaa näyttävä viiva tikkuun :hug003
 
Toivotaan HentoHaave plussaa tikkuun tälle aamulle!

Rosaliina88, sympatiaa sinne :Heartred Raskaaksi19 ketjussa on tosi kannustavaa porukkaa :)
 
Aamulämpö 37,1. Testi niin negatiivinen kuin vaan voi. En yllättynyt :sad001

Miehestä ei kuulu pihaustakaan. Ei lue viestejä, ei vastaa mihinkään. Se on ihan totaalisen jumissa, enkä jaksa enää tällasta. Tehkööt mitä haluaa elämällään. Mä haluan pystyä hengittämään.
 
Aamulämpö 37,1. Testi niin negatiivinen kuin vaan voi. En yllättynyt :sad001

Miehestä ei kuulu pihaustakaan. Ei lue viestejä, ei vastaa mihinkään. Se on ihan totaalisen jumissa, enkä jaksa enää tällasta. Tehkööt mitä haluaa elämällään. Mä haluan pystyä hengittämään.
Eikä!? Voi itku. Ei oo totta.
Ja Mitä ihmettä. Missä sun mies on!?
 
Eikä!? Voi itku. Ei oo totta.
Ja Mitä ihmettä. Missä sun mies on!?
Kotonaan se on, missäs muualla. Me ei asuta yhdessä. Mutta kun iskee tuo lukko, niin en kuule hänestä päiväkausiin, ja se on mulle äärimmäisen tuskallista. Näen kyl että on esim. käyny mesessä, ja tietää että oon laittanut hänelle viestiä, mutta jättää kaikki lukematta. Ihan helvetillistä kidutusta tällanen.
 
Kotonaan se on, missäs muualla. Me ei asuta yhdessä. Mutta kun iskee tuo lukko, niin en kuule hänestä päiväkausiin, ja se on mulle äärimmäisen tuskallista. Näen kyl että on esim. käyny mesessä, ja tietää että oon laittanut hänelle viestiä, mutta jättää kaikki lukematta. Ihan helvetillistä kidutusta tällanen.
Aa okei. En tiennyt tätä :sorry: Uskon että on. Samaistun täysin. Mun mies on noin ylipäätään semmonen että jos on vaik riitaa tms niin ei vastaa viesteihin tai puheluun tms. Mua ahistaa semmonen. Itse haluaisin aina setviä asiat heti. Tosin muutenkaan ei aina vastaile normaaliviesteihin mikä mua ärsyttää. Mut toki eri asia kuin sun tilanteesi.
 
Aa okei. En tiennyt tätä :sorry: Uskon että on. Samaistun täysin. Mun mies on noin ylipäätään semmonen että jos on vaik riitaa tms niin ei vastaa viesteihin tai puheluun tms. Mua ahistaa semmonen. Itse haluaisin aina setviä asiat heti. Tosin muutenkaan ei aina vastaile normaaliviesteihin mikä mua ärsyttää. Mut toki eri asia kuin sun tilanteesi.
Miehet on niin RAIVOSTUTTAVIA!! Mä koen tuollaisen täydellisenä välinpitämättömyytenä, mun sivuuttamisena.
 
Muokattu viimeksi:
Miehet on niin RAIVOSTUTTAVIA!! Mä koen tuollaisen täydellisenä välinpitämättömyytenä, mun sivuuttamisena.
Samaa mieltä. Tai ainakin se on ikävää kiusaa. Hoitaisivat asiat reilusti vaan. Mua ei haittais kitarisojen tuuletuskaan, hiljaisuudella piinaaminen on perseestä
 
Hei :greet025

Sopiiko hypätä joukkoon mukaan? :) Lueskelin hetkenmatkaa teidän juttuja ja täällä näyttää olevan myös raskaana olevia kuumeilioiden lisäksi ja jonkun verran näkyi tuttujakin:happy:

Minulla on itselläni kaksi lasta (kohta9v ja 7v) ja miehellä on kaksi lasta (5v ja 4v) ja nyt meille olis tulossa (vuoden yrittämisen jälkeen) ensimmäinen yhteinen lapsi kesäkuussa :love7 eli ihan alussa ollaan vielä ja viikkoja vasta 4+4 :nailbiting: Toivottavasti pysyy matkassa mukana.
 
Tuosta kohdusta, kävin viime viikolla gynellä ja mulla myös tosi taaksepäin kallellaan oleva kohtu ja enemmän semmoinen soikion muotoinen. Gyne sanoi, että meitä on niin monen mallisia. Useasta raskaudesta kertoo myös kohdun seinämien kunto, onko lihaksisto kuosissa. Onneksi ei tuossa ultrassa sitten löytynyt mitään. Kävin siis viime pe ihan lähetteellä gynen polilla, kun oli viikon ajan tosi kovat alavatsakivut, kosketusarka ja kivut tuntuivat myös alaselässä, kuin jälkisupistukset. Niille ei löytynyt mitään selitystä, nyt jo helpottanut lähes kokonaan. Jotain hormonaalista siellä oli vissiin meneillään. Limis oli ohut ja sopi siihen ettei vielä menkat ole alkamassa ihan hetkeen kun imetys pitää sen ohuena :)

Tervetuloa AZ, mä lueskelen tosi aktiivisesti tuota raskaaksi 2019 ryhmää kun on kiva jännätä toisten puolesta :) paljon onnea plussasta :Heartred

Täällä oli eka pakkasaamu, -5 astetta ja sai kunnolla pukea lapsille päälle kerhoon :) mä tykkään syksystä myös ja talvi on omalla tavallansa myös ihanaa aikaa.
 
Tuosta kohdusta, kävin viime viikolla gynellä ja mulla myös tosi taaksepäin kallellaan oleva kohtu ja enemmän semmoinen soikion muotoinen. Gyne sanoi, että meitä on niin monen mallisia. Useasta raskaudesta kertoo myös kohdun seinämien kunto, onko lihaksisto kuosissa. Onneksi ei tuossa ultrassa sitten löytynyt mitään. Kävin siis viime pe ihan lähetteellä gynen polilla, kun oli viikon ajan tosi kovat alavatsakivut, kosketusarka ja kivut tuntuivat myös alaselässä, kuin jälkisupistukset. Niille ei löytynyt mitään selitystä, nyt jo helpottanut lähes kokonaan. Jotain hormonaalista siellä oli vissiin meneillään. Limis oli ohut ja sopi siihen ettei vielä menkat ole alkamassa ihan hetkeen kun imetys pitää sen ohuena :)

Tervetuloa AZ, mä lueskelen tosi aktiivisesti tuota raskaaksi 2019 ryhmää kun on kiva jännätä toisten puolesta :) paljon onnea plussasta :Heartred

Täällä oli eka pakkasaamu, -5 astetta ja sai kunnolla pukea lapsille päälle kerhoon :) mä tykkään syksystä myös ja talvi on omalla tavallansa myös ihanaa aikaa.
Ah aamen @Metsätähti88 , kiitos :smiley-angelic003 Eli mulla on vielä mahis siihen että surkeat kohtulöydökset selittyis ihan imetyksen vaihtelulla :smiley-angelic001 ehkä.
Mut kyl huomaa että tässä kierroSa estrot on nolla, maitokaan ei oo missään kohtaa ollu tiukalla niinku kahdessa muussa kierrossa :confused005
 
Jaksamista kaikille miehen kanssa tunkeilevalle, ymmärrän tunteen. Meillä taas on vähän eri kuviot kun ongelmia. Sanallinen yhteenotto.

Onnea pelanneelle.

Täällä kp 2 parhaillaan. Toivon ettei olisi hirveen voimakasta enää kohta ettei tulis yli kun yoside pitää vähän aikaa. No vastahan ne menkää alkoi uudestaan km jälkeen nyt tokat.
 
Täällä 13 DPO. Eilen luulin että menkat alkaa, tuli vähän veristä limaa, mutta se loppui. Tänään menkkamaista kipua toisella puolella, sekin loppui. Ei näy verta vieläkään. Testannu en ole pariin päivään. Ei oo koskaan alkanu menkat näin oudosti! Mutta kai ne alkaa. Ehkä tää on lopun alkua, kroppa alkaa kränäämään ennen vaihdevuosia?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top