Oon taas jälleen kerran himoinnu pari päivää ranskalaisia paprikamajolla . Tänään piti sit vihdoin käydä Hesellä toteuttamassa himo, mut sit jostain ihmeestä järkiinnyin ja valitsin Buffan.. toivottavast tää ei kostaudu ja himo kasva entistä isommaks, ku tähän asti pysyny tosi hyvin kurissa :D
Ruokahimoja kyllä tulee ja menee. Tänään viimeksi miehen oli pakko ostaa hernekeittoa ja mysliä, eikä mitä tahansa mysliä vaan sitä yhtä ja ainutta. Kasvissosekeitto kutkuttelisi myös ja tällä hetkellä lämpimät voileivät on parasta. Kylmän maidon kanssa tietenkin.
Riisipuuro !! Tiiättekö sen tunteen kun kuola alkaa valua :D prkl ninni kun menit mainitsee:D pakko mennä tutkii kaapit josko löytyis riisipuuro ainekset. ----->
Ytnom, täällä sama juttu, eli alun hedelmä-/salaattihimojen jälkeen on himottanu pari kertaa hesejutut (kanatortillat ja ranut), mut vaan kerran toistaiseksi sortunu :D. Eilen onnistuin välttää tokan kerran. Tää tilanne on siinä mielessä koominen, et joskus nuorempana työskentelin mm. hesen kassalla, ja silloin kerran koitin hyväntahtoisesti infota/ehdottaa raskaana olevalle naiselle, että ranskisten tilalle saa myös minisalaatin tai miniporkkanat.. meinas tulla päälle "ei, kun mä HALUUN just ne ranskalaiset!!!". Olin tosi nolona ja pyytelin anteeks.. opin kyl kertaheitolla, et ei kannata ees mainita moista . Ja nyt ymmärrän omakohtaisesti, et miksi
Mä oon pari kertaa käyny :D ekalla kerralla otin kerrosaterian ja en jaksanu edes puolia hampparista. Tokalla kerralla otin lämmin kanasalaatin, se oli hyvää :P
Ninni, onk sitä kanasalaattia nykyään lämpimänäkin? Oho, aika on muuttunu.. ja jeps, ny rupes kuola vähän valumaan.. ounou :D. Kyl mä jossain vaiheessa taas annan luvan ittelleni mennä, mut koitan muistaa, et toistuvaa tapaa ei saa tulla, ku ranskalaiset tutkimuksenkin mukaan koukuttaa vaarallisesti .. vai olikohan ne sipsit siinä jutussa.
Owlet saa joo, se kana on lämmintä siinä päällä :D mä sallin aina välillä ku nyt jo melkee -4kg raskauden alusta, mikä ei tietenkää ole yhtää pahitteeks ku ylipainoa on..
Saako täällä vertaistukea valtavaan salmiakin ja lakritsin himoon? :D ei yhtään helpota et joutuu tänäänkin seisomaan karkkihyllyn vieressä 6 tuntia.. en oo vielä löytäny korvaavaa syötävää, onko hyviä ehdotuksia?
Enks mä JUST täällä ylpeilly mun terveellisistä ruokahimoista mitä mulla on tähän asti ollu......
Noh tänää kaupasta irtokarkkeja, pullaa ja SIPSEJÄ! :D (Hyi mä en ikinä syö sipsiä)
Ja eilen oli pakko saada hesen kanahampparii.. :D
Silvergrinda.. voi kun osaisinkin auttaa, mut voin vaan samastua :). Mullakin aikamoinen salmiakki-/lakritsihimo, mut koittanu täysillä välttää niitä ja onnistunu siinä tosi hyvin. Tosin pienenpieni repsahdus tapahtui jokin aika sit, ku saatiin tuliaisiksi hopeatoffeeta, joka sisältää salmiakin tyyppisiä ainesosia.. . Pikkasen niillä herkuttelin ja sit piilotin sen jättipurnukan pois silmistä, ettei tekis mieli syödä lisää.