Ruokahimot

Mulla on ihan hirveä himo appelsiinimehuun enkä ole vieläkään saanut sitä hommattua. Ilmeisesti laiskuus siis vielä voittaa tämän ruokahimon :)

Mua teki viikonloppuna ihan hirveesti mieli grillin ranskalaisia :D haettii iltavuorossa sitte työkavereiden kaa makkaraperunat grillistä ja oli muute hyvää :D

Kyllä sitä välillä saa ja pitää herkutella :) varsinki jos oksentelee ja ei tee mitään mieli, nii sitte on syötävä vaa sitä mitä pystyy :)

Joo, viime raskaudessa varsinkin mun teki mieli kaikkea epäterveellistä. Nytkin jonkin verran, mutta enemmän hedelmiä myös. Ja vaikka kuinka tekisi mieli karkkia, niin nyt tulee paha olo sen jälkeen.

Täällä ei himot oikein mikään ruoka, joka päivä joutuu uudestaan miettimään mikä ruoka ylipäätään uppoaisi.. Ajatuskin ruuasta oksettaa. :(

Mä vasta nyt tajusin että joissain majoneeseissa on ulkomaalaisia kananmunia.. Jostain siis luin. Oon jotain majoneesia syöny ja veikkaan ettei niissä kotimaisia kananmunia oo käytetty.... :(
Kohta en syö enää mitää :D

Näissä rajotuksissa pitää kans pitää järki päässä. Majoneesia söin koko esikoisen odotusajan, sama meetvurstia ja kukaan ei kuollut. Taisin jopa jouluna syödä maksalaatikkoa ja graavilohta vähän. Ei pienet määrät tapa. Neuvolasta sillon sanoivat että se listerian riski on tosi pieni, mutta siitä on varotettava. En toki tarkota et pitää täysin sivuttaa niitä ruokarajotuksia, mutta niidenkin kanssa pitää olla järki mukana muuten ei saa syödä mitään.

Mä oon syönyt jo useempana päivänä paahtoleipää, joiden väliin paistanut pekonia ja kananmunaa ja lisäks tomaattia. Noita voisin syödä vaikka aamusta iltaa joka päivä :grin Ei varmaankaan parane kovin pitkään moista ruokavaliota pitää :D

Kolme päivää kestänyt järkyttävä salmiakki-himo! Jota oon varovasti lääkinnytkin, mutta kun pitäis saada tyyliin lounaaksi pelkkää salmiakkia :wtf:

Porkkana, sun viestin luettuani alkoi tekemään mieli pekonileipää, eikä ajatus ole nyt pari tuntia myöhemmin vieläkään mennyt ohi... :D

Ruisleipä:Heartpink toki mulla aina ollut hirveästi mielitekoja, kuten suklaa, sipsit ym. herkut. Ajattelin, että herkuttelu loppuu plussaukseen, mutta ei se ihan niin mennytkään :) mulla tulee nykyään myös helposti nälkä ja jos en heti syö niin seuraavaksi onkin sitten huonompi olo, joten pakko syödä. Hirvittää tulevien kilojen määrä. Pakko löytää itsekuria tuohon herkutteluun :sad001

Omenat, siis ihan kaikissa muodoissa! Menee enimmäkseen tuoreena sellasenaan mut omenamehu, -hillo, -jogurtti yms. Kaikki menee ja pakko saada. Ja nimenomaan vihreät omenat.. :D Ajoittain myös pakollinen ollut avomaan kurkut ja juusto... :D :D

Mäkkärin juustohampurilaisia voisin nyt syödä vaikka miten paljon ! Tällä viikolla oon syönyt jo 3... Ja äsken käskin miehen töistä tullessaan poiketa mäkkärin kautta :D

Eilen oli pakko saada tuoreita mustikoita ja vadelmia. Ostin sitte 8,5litraa tuoreita mustikoita ja mansikoita. Oli niin hyvää :)

Mitään suurempia himoja ei vielä ole tullut, mutta kaalia menee paljon. Siis kaalikeittoa, -kääryleitä ja -pataa. Syön noita muutenkin silloin tällöin, mutta kohta on pelkästään noilla mennyt pari viikkoa :)

Kun alkaa tehdä mieli pannaria kahden aikaan yöllä, niin silloin on tehtävä pannaria.. Mies tuossa katteli hetken kun touhusin pannarimanian vallassa keittiössä ja totesi vaan, että ei sitten vissiin mennäkään vielä nukkumaan :D

Takaisin