Ruokahimot

Soitin eilen miehelle ja omalle äidille, että nyt on pakko saada jalapenoja! :D siihen pieneen määrään ruokaa mitä pystyy päivän aikana syömään on pakko tunkee jalapenoja nyt mukaan. Outo mieliteko. Voisin syödä ihan pelkästään niitä, ja päässä koko ajan mietin minkä kanssa ne olis hyviä :D harmi tää pahoinvointi ku se pilaa mun haaveet :/

Ihme homma tässä raskaudessa ei oo tullu yhtään ällötyksen kohdetta syömisen suhteen. Ekassa sentään oli muutamia. Mutta oisko sitten gluteenittomaan ruokavalioon siirtymisen kanssa jotain tekemistä, että on ruokatasapaino balanssissa..hmm. Himoja kyllä löytyy joitain...just otin vasta pizzan uunista, kun oli pakko alkaa vielä tekee illan päälle. Tuoresalaatit, avokado, turkkilainen jogurtti, raejuusto, aurajuusto (kuumennettuna uuniruoissa), kaikki herrrkulliset lihapihvit, tujusti chiliä pitää pistää ruokiin...ajoittain salmiakki :p

Mulle on nyt rv 10 jälkeen jääny päälle hirveä himo tuoreeseen kurkkuun, hedelmälihaa sisältäviin tuoremehuihin ja riisifruttiin! :'D
Sinihomejuustosta näen jo unia kun tekisi niin paljon mieli! :o :(
Onko muilla nää ruokahimot rauhottunu vai vieläkö löytyy? :)

Tänään teki kaupassa mieli hapankaalia! En ostanut, ajattelin että etikkakurkku uppoaa kotona kuitenkin paremmin, ja sitä on.
Leipää olen syönyt ihan hirveästi. Keväällä leipäpussit pahenivat yksi toisensa perään kun en syönyt, ja nyt leipää saa kantaa kaupasta selkä vääränä.
Tänään söin myös pizzaa, hirveä hinku ei ollut mutta viimeksi olen syönyt varmaan puoli vuotta ellei kauemminkin sitten, niin nyt tuntui että sellaisen voisi syödä ja mies halusi. Tai no, on tässä välissä tullut kertaalleen syötyä pakastepizzaa.
Hiilihydraatteja kumminkin tekee mieli, jossain vaiheessa pastaruoat oli ainoita jotka upposivat, rasvaiset ruoat eivät lainkaan. Näyttää vähän helpottaneet sen rasvan suhteen.

Sama juttu täällä. Leipä maistuu :D mut eipä oo paljon mikä maistuis, et on syötävä sitä mikä menee alas..

mulla on pahoinvoinnin loputtua ollut himo kotiruokaan ja hedelmäkarkkeihin mutta nyt on hirvee himo intialaiseen ruokaan ja suklaaseen. Tänään tehtiin lasten kanssa pätkismuffinsseja...noh ei niitä enää ole yhtään O:-) Heseä teki yks päivä mieli mutta sain alas vaan ½ hampurilaista ja siihen tyssäs. Kasvis subia kera valkosipulikastikkeen voisin syödä vaikka kuinka paljon. Kaikki rasvaiset ruoat jotenkin etoo, vaikka niitä ensin tekeekin mieli niin sit kun syö ei maistukaan. Limsaa en ole pystynyt juomaan koko raskausaikana.

Mulle iski uus himo nimittäin OMENA! Näin perjantaina yhen pikkupojan joka istu vaunuissa syövän omenaa.. Mun ois niiin tehny mieli nappasta se omena siltä! :D

Illalla klo22 aikaa sit oli aivan pakko lähtee kauppaa ostaa omenoita..
Nyt niitä onki menny tässä ihan mukava määrä :D

Tää onki mun eka sellanen TODELLA kova himo ettei vaa pysty olla ilman.

Mistä te ootte löytäneet kotimaisia omppuja? Oon kuolannut ulkona jo kauan kun omakotitalojen pihoilta tuoksuu omenapuista omenat

Mä ostin tänää prismasta :) ja on k-kaupoissakin ollut. Äitin puusta saan varmaa sitte ku kypsyy, mut ne ei oo kypsiä kuulemma vielä.

Mä ostin tänää prismasta :) ja on k-kaupoissakin ollut. Äitin puusta saan varmaa sitte ku kypsyy, mut ne ei oo kypsiä kuulemma vielä.

Voi ihanuus. Täytyy joku ilta päästä cittariin tai prismaan niitä ostamaan. Tääl on joskus ollut hylättyjä omppupuita joista saanu käydä kerää mut nyt on yhdet puut niin lähellä Turun väylää etten tiiä uskallanko syödä ko raskaana.

Munki tekis mieli jo hyökätä meidän omppupuun kimppuun, mut mokomat ovat vielä raakoja :). Ja nyt alkoi tehä mieli omenapiirakkaa, kiitos Norsuu! :D

Takaisin