Ruokahimot

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2016' aloitti Viipsukka, 29 heinä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Mulla on ollut koko raskausen kiiwivillitys :D mitä kirpeämpi, sitä parempi.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Ärsyttää oikein ku mies itselleen noita ostaa eikä ehdi ku ehkä yhden syödä... :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. maaliskuu2016 Ihastunut foorumiin

Täällä myös järjetön kiiwi- himo. Voisin elää pelkästään niillä :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Täällä on viinirypäle himo :D monta rasiaa menee viikos :D
  5. nallepuh Aloittelija

Hedelmä kuin hedelmä niin maistuu: mandariini, kiiwi, omena ja viinirypäleet. En uskalla ajatella paljonko olen napostellut :wink
  6. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Sitruksen menee, kiiwi ei. Se kirveltää kielellä, tai ne siemenet paremminkin.
    Runebergin tortut on nyt uusi kohde, voisin syödä niitä päivittäin. Vaaka varmaan kiittäisi.
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Elise81 Rakastunut foorumiin

Appelsiinit! Nyt on ollu järkyttävän hyviä ja mehukkaita appelsiinejä, saattaa mennä montaki päivässä.
    Muoks. Appelsiinejä siis, ei pussillisia sentään :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Stonewoman84 Aloittelija

Mulla taas järkky himo appelsiinimehuun :D viili ja hapankorput maidtuu myös :)
  9. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Tajusin just viime yönä, että olisko mun iho kuiva siksi,mettä olen vetänyt niin paljon sitrushedelmiä? Mun kaverilla on talvisin atopiaa, eikä se voi silloin syödä sitruksia, kesällä kuulemma voi.

Tällä hetkellä omena.
  10. Menninkäinem Addikti Huhtimammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Samoin omena. Klementiinit on jo niiiiin nähty :D
  11. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Mulla kans, tuorepuristettua on pakko puristaa useamman kerran viikossa :)
  12. Milena90 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Miks mulla ei oo vieläkään mitään erityistä ruokahimoa? :D
  13. Jennese Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2017

Ei mullakaan oo Milena90 erityisiä ruokahimoja :grin
  14. ElliA Aloittelija

Appelsiinit on ihania!
  15. Elise81 Rakastunut foorumiin

Meki ollaan tehty nyt useampi kerta appelsiineista mehua kun oli se appelsiinisankotarjous K-Supermarketissa.
  16. MuruMami Aloittelija

Ei nää himot niin kivoja oo, tuntee itsensä lähinnä hulluks:wink tällä hetkellä suurimmat intohimot: porkkana, menis vaikka kilo päivässä, jääpalat, rouskuttelen koko ajan. Multaa söisin, jos ei nää viimeiset järjen hivenet estäis... Lunta syön mieheltä salaa. Omenat ehdottomasti kuorineen, myös raaka kukkakaali on ihanaa. Kloritea ja mäntysuopaa tekis mieli ottaa kyytipojaksi. Kukkuu, kukkuu, taidan seota:wink
  17. MaalisPapu Rakastunut foorumiin Marrasmammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Pica- oire, voi liittyä anemiaan :) Itse himoitsen tällä hetkellä chiliä ja korianteria...
  18. tanpit. Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Mulla on mennyt viime aikoina vihreitä pepperoneja.. Niin hyvä ! :p
  19. MuruMami Aloittelija

Mulla on siis aivan puhtaasti noita pica-oireita ja mahdollisesti liittyvät juuri anemiaan. Yleensä mulla tosi korkea hemoglobiini ja nyt maissa lisäraudasta huolimatta. On ollut hassua huomata, kuinka voimakkaita täysin epärationaaliset himot on. Porkkanoita on vain pakko saada, kun niissä on sellainen maan maku. Jääpalat sen sijaan ehkäisee mun lumensyöntihimoa... En malta odottaa, että oon taas vaan oma itseni eikä jaksa varmaan mieskään:D
    • Tykkää Tykkää x 3
  20. TeenMama Tuttu foorumilla

Mulla ei oo ollu tässä raskaudessa mitään kauheeta himoo mihinkään. Nykyään on kyl pakko saada kaakaota melkeen jokapäivä. Niin ja mun inhokki ruoka, lasagne, on muuttunu ihan lemppariksi :D

Jaa tämä sivu