Ruokahimot

Viipsukka

Luottohahmo langoilla
Mulle on tullut aivan järkyttävä himo ruisleipään ja juustoon. Ja parempi, että leivän pääle laitetaan oivariinia ja kasa juustoa. :D

Meillä yleensä on Floraa, mutta onneksi isällä jäi tänne oivariinia. :D
 
Kaikkea makeaa ja rasvaista tekee mieli ihan liikaa, niitä himoja vastaan saa taistella päivittäin.. Lisäksi maustetut riisikakut ja suolakurkut on tällä hetkellä kova sana :)
 
Mä oon aina ollut herkkupeppu, mutta nyt ei makea aina maistukaan. Ihan tavallista ruokaa menee isoja annoksia. Toki suolaiset mätöt maistuu :D
 
Voi kun tekisi mieli jotain :sad001 jatkuvasti joutuu jotain syömään et olo pysyisi ees suht ok, mutta mitään ei kyllä tee mieli.
 
Mullaki on se että koko ajan pitää syyä nii pysyy huono olo kutakuinki poissa.. Että tiedossa lisäkiloja :D
 
Ei oikeen tee mitään mieli. Syön kun on pakko.. Mutta hyvää on harvat ruoat tällä hetkellä.. Kamalaa miettiä mitä söis ku mikään ei oikeen uppois. Ehkä tää olo kohta helpottaa..
rv7+1
 
Täälä kans perunaa tekee mieli, normaalisti peruna on se viimenen vaihtoehto kun ruokaa laittaa :D
 
En haluu olla ilonpilaaja, mutta varhaisperuna on kiellettyjen listalla.:D Ja kyllä, oon syönyt ja aattelin jatkossaki syödä. Se on lähinnä sen mullan takia. Viisaammat korjatkaa.
 
Mun tekee mieli kotiruokaa! Vähän aikaa sitten meni aika paljon eineksiä yms. Kun ei vaan jaksanut tehdä mitään mutta nyt pakko kokata. Ja ruisleipä on aivan törkeen hyvää kaakaon kanssa. Nam!
 
Papu, olisko ollut niin, että ihan minipienissä perunoissa on korkea nitraattipitoisuus (vai mikä se oli) ja miksei niissä vois olla lannoitejäämiäkin. Voisin kyllä kuvitella, että niitäkin saisi kilokaupalla tunkea suuhun ennen kuin on mitään vaikutusta mihinkään. Suomalainen ole perunaan ennenkään kuollu :grin

Edit. Niin siis kun pienille lapsille ei suositella noita ihan pieniä perunoita, niin siitä päättelisin.
 
Mä oon kuullu kans että ihan alkukesän mini varhaisperunat ois kiellettyjen listalla, mutta myöhemmät ei, sen mullan voi pestä pois :D
 
Hihii, onni on oman maan varhaisperunat :Heartred Tänään vedetty niitä napaan niin paljon että meinas oksu tulla. Mutta ku oli niiin hyviä :) myrkyistä ja lannoitejäämistäkään ei tartte huolehtia ku kasvijätekomposti lannoitteena :)
 
Takaisin
Top