Ruokahimot

Voi apua. Tuolla jossai puhuttiin hapankorpusta ja alko tekee sitä ihan hulluna mieli... ja eihän meillä oo. Muuten ei oo mitään himotuksia ollut. Esikoisesta himoitsin arnoldson donitseja :D
 
Mun varhaisperunat on ainaki pestyjä ollut ja ei niitä minejä. Syön max.3pottua päivässä, en joka päivä tietenkään. Normaalisti syön kolme perunaa vuodessa :D
 
Mulla on himo perunamuusiin =D no siitä onki aikaa ku oon sitä syönyt. Tein sitä toissapäivänä ja tänään uuden satsin lohen kans :D
 
Kaikki voileivät :Heartred Tänään piti asioikseen hakee Lidlistä paistettuja sämpylöitä ja sinne sisään salaattia, juustoa, kinkkua, metukkaa, kurkkua, tomaattia, paprikaa, suolakurkkua..... hirveesti hyviä täytteitä! Nam :p Kaikkee tällästä himoitsen....
 
Mulla tekee jatkuvasti mieli jääteetä, sitä on pakko ostaa kauppareissuilla monta litraa kaappiin. Yleensä en makeasta välitä, mutta nyt oon ku pohjaton kaivo, ai että tekee kokoajan mieli jotain makeaa ja rasvasta. :s tavallisesti tykkään kaikesta kevyestä ja raikkaasta, nyt ei uppoo millään ku kaikki haisee niin pahalle.
 
Makaronisalaatti ja mehu, viikon oon nyt haaveillut. Tänään tein sit salaatin, sellasen vadillisen. Mies epäili et riittää korkeintaan huomisiltaan... :rolleyes: :D Mehu taas on ainoo juotava mikä ei ala etoa, kunhan laimentaa tarpeeks.
 
Jaffa ja maustamaton jogurtti on nyt aika hittejä :grin
Mulla vaihtelee kauheesti nää, mut nyt voisin elää noilla pelkästään.
 
Kokis. Ennen inhosin, nyt en muuta joiskaa :D
0,5l pidän päivittäisenä rajana... Nii ja suolakurkut ♡
 
Oli pakko ostaa appelsiinia kun teki mieli. Vichyä voin juoda kylmänä vaikka kuinka paljon ja ehdotin jo miehelle, että josko ostettais joku Soda streamer niin ei tarvis kantaa selkä vääränä hiilihappojuomaa kotiin.
Hiilihapon aiheuttama röyhy on myös helpottaa oloa kun etoo.

Kananmunia käytiin myös ostamassa lisää, kun niitä olen pystynyt syömään. Ja maksalaatikko... Niin vain tekee mieli vaikken koko keväänä ole yhden yhtä ostanut.
 
Mullakin nuo ruokahimot vaihtelee, kun entiset häviää niin uusia tulee tilalle. Nyt tekis mieli vaan syödä nakkeja sinapin kanssa ja juoda greippimehua, lisäksi alkoi tässä yövuorossa yhtäkkiä tekemään hulluna mieli parmesan-juustoa!
 
Maitoa menisi nyt vaikka 2 litraa päivässä! Makea ei uppoa ollenkaan,normaasti olen herkkujen suuri fani. Ketsuppia voisin lisätä joka ruokaan (?!?!) Hirveä nälkä koko ajan, ihan oikein huimaa jos ei syö, sitten kun syö tulee vain huono olo vaikka ei paljon ottaisi.
 
Tänään aamupuuro syöty mustikoiden ja meetvurtisiivujen kanssa. Teki vaan niiiin paljo mieli ja oli muuten hyvää :'D
 
Takaisin
Top