Munkin d-hoitaja tosiaan sanoi, että oli kovin yllättynyt mun arvoista, että oli odottanut ihan muuta. Monet hänen asiakkaansa ovat sellaisia, joilla painoindeksi yli 30, että oli kiva kuulemma saada tällainen hoikka äiti.
Kutsui mua sitten jatkuvasti hoikaksi äidiksi, mikä alkoi jossain vaiheessa kuulostamaan enemmänkin, että se on huono asia kuin hyvä..
Kiva kuulla, että pikkuinen on kasvanut hyvin
Minä se olen nyt vähän pettynyt itseeni..
En ole oikein pitänyt ruokapäiväkirjaa enkä ole pitänyt kiinni omasta ruokavaliostani.
Aamuisin ei jostain syystä ole maistu yhtään mikään eikä myöskään päivällä.
No, sitten illalla tapahtuukin se, että tulee syötyä koko päivän edestä ja inhottavinta on, että makeaa tekee mieli ihan sikana....
Olo on fyysisesti aika kamala, koska väsyttää niin paljon ja luultavasti just sen takia, kun ei verensokeri pysy tasaisena.
Tänä aamuna join kahvia, mutta syöminen jäi, kun aloin touhuamaan kaikkea muuta.
Nyt mittasin sokerin ja oli 4,6.
Taidanpa tehdä itselleni pari ruisleipää välipalaksi ja kolmen tunnin päästä syön jotain vähän tuhdimpaa.
Jos sitä taas ryhdistäytyisi!
Kutsui mua sitten jatkuvasti hoikaksi äidiksi, mikä alkoi jossain vaiheessa kuulostamaan enemmänkin, että se on huono asia kuin hyvä..

Kiva kuulla, että pikkuinen on kasvanut hyvin

Minä se olen nyt vähän pettynyt itseeni..

En ole oikein pitänyt ruokapäiväkirjaa enkä ole pitänyt kiinni omasta ruokavaliostani.
Aamuisin ei jostain syystä ole maistu yhtään mikään eikä myöskään päivällä.
No, sitten illalla tapahtuukin se, että tulee syötyä koko päivän edestä ja inhottavinta on, että makeaa tekee mieli ihan sikana....
Olo on fyysisesti aika kamala, koska väsyttää niin paljon ja luultavasti just sen takia, kun ei verensokeri pysy tasaisena.
Tänä aamuna join kahvia, mutta syöminen jäi, kun aloin touhuamaan kaikkea muuta.
Nyt mittasin sokerin ja oli 4,6.
Taidanpa tehdä itselleni pari ruisleipää välipalaksi ja kolmen tunnin päästä syön jotain vähän tuhdimpaa.
Jos sitä taas ryhdistäytyisi!