Raskaus ja seksielämä

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aamu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Urbaaneista legendoista tuli mieleen, että mun mielestä on melko jännittävää, että lääkäri pystyi mulla tänään sisätutkimuksessa tuntemaan lapsen pään kohdunsuulla melko pienillä ja lyhyillä sormillaan, mutta lääkärit väittävät silti, ettei mies pysty mitenkään osumaan vauvaan seksin aikana.
 
En tainnutkaan vielä kertoa meidän yrityksestä. Yks ilta tosiaan yritettiin kovasti peittoja heilutella, mutta se oli lähinnä koomista, noloa ja masentavaa. Eihän siitä mitään tullut, kun mikään asento ei tän mahan kanssa oikein toiminut ja koko homma sattuikin alapäähän ikävästi. Ei siis tuntunut yhtään hyvältä. Jotenkin tää fyysinen olemus ei tue niitä haluja ja ton todella epäonnistuneen yrityksen jälkeen luulen, ettei tarvii ihan heti uudestaankaan yrittää. Aika karu ajatus tosin sekin, ettei seksiä olis lainkaan n. seuraavaan 5 kuukauteen. (jos ennen synnytystä ei onnistu eikä ainakaan kovin pian sen jälkeen onnistu, niin...)

Me ollaan koko raskauden ajan harrastettu melkein joka viikko seksiä ja kyllä se mustakin on joka kerta enemmänkin koomista räpellystä kuin mitään muuta. Tältä on tuntunut jo monta kuukautta, oikeastaan siitä asti kun maha alkoi pullistua joskus huhtikuussa. En juuri edes laukea enää kun on ihan mahdoton päästä tässä pallomaisessa olotilassa mihinkään kovin eroottisiin fiiliksiin.

Mutta koitan olla masentumatta. Ei kai voi olettaa että seksin tarviskaan olla samanlaista raskaana kuin normaalisti. Tää on nyt tämmöstä ja jonain päivänä tää taas tulee olemaan sellaista kuin ennenkin. Kyllähän se hetkellisesti meinaa vähän vituttaa mutta eipä tälle juuri mitään nyt voi.
 
Tää nyt vaan on tätä. Mullakin olis tuolla yläpäässä ollu enempi haluja viime aikoina mutta ajatuksen tasolle jää kun tää olo on tukala ja toi alapää on niin kipee koko ajan. Ja jatkuva kusihätäkin on, jos jotain yrittäiskin tehä niin varmaan pitäs kesken kaiken käydä vessassa. Houkutteleeko. Not!
 
Meillä peiton heiluttelu on sujunu tähän asti ihan kivasti vaikka itellä ei oo mikään seksikäs olo todellakaan. Nyt olen huomannut miehes sellaisen asian että siitä on tullut hirveen varovainen. Kysyin jo että mikä on huonosti niin pelkää kuulemma että vauva litistyy mahassa.. Yritä siinä nyt sitten selittää että vauvalla on kaikki hyvin... Saa nähdä kuinka asia tästä nyt sit kehittyy ku maha vaan kasvaa koko ajan..
 
hymyilytti tuossa, kun mies tuli hieman ujona kysymään, että onko meillä vielä kondomeja. seksiä tosiaan harrastettu raskauden aikana ehkä kahdesti, mutta nyt tuo oli alkanut miettimään, jospa vauvaa pitäisi mennä vastaan :p itselläkin olisi koko ajan enemmän kiinnostusta, mutta jonkin takia keho pistää vastaan. miehen pitäisi olla koko ajan lähellä, mutta jos hän yrittää koskea, työnnän hänet vaistomaisesti pois :confused: ...ja niitä kumeja ei tosiaan olla taidettu käyttää sitten ensitreffien jälkeen, silloinkin jotain miehen ja tämän entisen tyttöystävän vanhoja – ei toivottavasti ole enää tallessa :grin
 
Mua on harmittanut tuo jos haluaisi olla muuten vaan lähellä halimassa tai että mieskin voisi vaikka tunnustella vauvan aamujumpat vatsasta, niin se helposti herättää miehessä muita haluja joihin ei sitten taas jaksaisi vastata tässä vaiheessa. :confused: Helposti sitten vähän karttaa sitä läheisyyttä.
 
Toi on niin tuttua Itu1. Meillä välillä just tollein. Sitten viime raskauden jälkeen kävi vielä niin että mies lopetti myös lähelle tulon kun pelkäsi torjuntaa ja mä en tykännyt että toinen tuli lähelle kun pelkäsin että haluaa seksiä vaikka itse halusin vain läheisyyttä :) sit nostettiin kissa pöydälle ja alko taas sujumaan. (Olipas hölmösti selitetty, mutta menköön.... :D )

Onhan se kiva tietää ja huomata että tässäkin tilassa herätän miehessä halut mut miks ei joskus vois vaan vaikka halailla? :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Me ollaan paljon lähekkäin ja seksistä ollaan puhuttu aika paljon viime aikoina. Miehellä olisi haluja ja kyllä mullakin olisi mutta fysiikka ei enää oikein anna periksi. Koko alapää on niin arka jo valmiiksi.
 
Mulla on myös alapäässä todella tukala tunne koko ajan, että ei kyllä seksi houkuta yhtään mutta ajattelin, että vois koittaa kohta, kun tullaan 38. viikolle yrittää siitä huolimatta harrastella niin tiuhaan kun vaan pystyy, jos se vaikka vähän vauhdittais synnytyksen käynnistymistä sitten. Miestä tuskin haittaa yhtään tämä idea :grin
 
Kai sitä täytyy vielä kokeilla kun alkaa tosissaan olla synnyttämään kaipuu. :grin Tosin meillä yleensä ei mieskään oikein syty jos mä en ole hommassa kunnolla mukana joten ei ehkä onnistu jos olo on tosi tukala... Muutoin tietysti ihanaa että mies on niin huomaavainen mutta voi estää näitä harrastuksia ihan synnytyksen käynnistämisen takia. :p
 
Itu1, täälläkin ollut usein niitä hetkiä, kun iloitsee, että mies tulee oma-aloitteisesti silittelemään mahaa, mutta sitten ne kädet valuvatkin väkisin johonkin ihan muualle.. :rolleyes:

mutta tulipas tänään todettua, etten ole ainoa syypää tähän meidän selibaattielämään – eihän tuosta puuhailusta mitään tule, kun miestä pelottaa niin paljon, että vauva saa jonkin tartunnan, tai muuten vain häiritsee se, että olen raskaana :sad001 odotelkoon sitten että palataan taas normaalitilaan. tulipahan jotain kokeiltua näin viimeisenä iltana 20-vuotiaana :grin
 
Täällä on sujunut seksielämä ihan mukavasti viime viikkoihin asti, mutta nyt kun masu alkaa olla aika kookas, seurauksena on lähinnä hörötyskohtauksia sängyssä kun ei tosiaankaan oikein mikään asento tunnu hyvältä. :grin tai no, mielessä on kyllä kaikenlaista mutta kun kroppa ei ole mukana. Eipä tuosta asiasta jaksa stressiä ottaa harteilleen, kyllä sitä sitten taas ehtii jossain kohtaa. :)
 
Voi olla vähän aikaista tälle aiheelle, mutta mitä olette ajateleet ehkäisystä raskauden jälkeen? Mää pelkään pillereitä, kun edellisten lopetuksen jälkeen meni yli vuosi ennenkuin saatiin kierto alkamaan uudelleen. Ja siihenkin piti aloittaa lääkitys. Meillä suunnitelmissa hankkia kuitenkin toinen lapsi, joten en haluais samalaista kierrettä kokea. Tämänhetkinen ajatus olis, että kondomeilla mennään :)
 
Ehkäisyrengas? Aika vaivaton oli mun mielestä :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon miettiny ehkäsykapselii:) se on helppo ja vaivaton:) kesto 3 tai 5 vuotta:) mulla ollu aikasemminkin kapseli ku olin nuori:D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
CMT, sattuiko se kapseli? Mihin se tökätään? :D
Mä mietin pillereitä. Mut en tiiä.. onneks on vielä aikaa miettiä :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin on ollut kapseli. Paikallispuudutuksessa laitettiin käsivarren sisäpinnalle :) voi olla että turvaudun nyt seuraavaksi ite kapseliin kun mun lapsiluku on nyt täys niin sillä sais taas monta huoletonta vuotta. Mut lasten välissä mul oli ehkäisyrengas :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon miettiny ehkäisyä paljonkin. Todennäköisesti meidän lapset on nyt tässä eli ehkäisy saisi olla pitkäaikainen. Kierukkaa en kuitenkaan haluaisi, vierasesine kohdun sisällä häiritsee ajatuksena. Ehkäisyrengas oli käytössä ennen lapsia ja se oli musta ihan toimiva, siihen voisin päätyä. Pillerit ei mulle sovi, oon kokeillu montaa merkkiä.
 
Mäkään en yhtään innostu kierukasta. Pilleritki vähän siinä ja siinä, joskus kun käytin nii unohin joka päivä ees ottaa ..
Jemmu, tuntuuko se ehkäsyrengas siellä mitenkään?
 
Takaisin
Top