Raskaus ja seksielämä

Aikaa periaatteessa löytyisi kun vauva menee yöunille aikaisin,mut jaksamisen ja haluamisen suhteen on toinen juttu..Kyllä se into välillä löytyy mut aika harvoin ja taitaa nää mammahormonitkin olla sellainen luontainen ehkäisykeino väsymyksestä puhumattakaan.
 
Meillä on ollut viikonlopun herkistelyjä päiväkahviaikaan :p kun lapset nukkuvat pitkiä päiväuniaan.. mulle riittäisi tosin vaikka kylki kyljessä huiliminenkin välillä mutta mies kaipaa enemmän..
 
Kyllä se meilläkin on aika vähäistä. Oma aika alkaa vasta kymmenen maissa illalla eikä isompi nuku ees päikkäreitä. Iltaisin ei vaan tahdo kumpikaan jaksaa. Eiköhän tää tilanne jossain kohtaa parane.
 
Joo meillä ainakin molemmat tietää että tää nyt kuuluu tähän elämänvaiheeseen,kunhan nyt välillä muistetaan toisiammekin huomioida. :)
 
Aika hiljasta meilläkin on seksirintamalla. Ei jaksa eikä ehdi kun vapaata aikaa on vasta kun vauva on mennyt yöunille. Eikä intoakaan ole liikaa. Varmaan hormonit sun muu vie osansa siitä. Mut kuten Itukin tiedetään että tää elämänvaihe on vähän tämmönen. Näytetään kuitenkin muuten että rakastetaan toisiamme eikä nähdä asiaa ongelmana tai oteta paineita.
 
Mukava kuulla, että ei olla ainoita jotka ei jaksa tai löydä aikaa. Lantionpohjanlihaksia oon yrittänyt muistaa treenata päivittäin, että olis sitten hyvässä kunnossa, kun joskus taas jotain sillä rintamalla tapahtuu :D
 
Meillä seksiä kanssa noin 1-2 kertaa viikossa, joskus enemmän, joskus vähemmän. Suutelua ja läheisyyttä on päivittäin. Aikaa seksille löytyy silloin, kun tyttö on päikkäreillä tai illalla kun tyttö on nukahtanut. Yleensä iltaisin olen kyllä niin väsynyt, ettei silloin meinaa jaksaa.
 
Sanottakoon vielä että olemme olleet mun miehen kanssa yli 10 vuotta yhdessä,joten tahti alkuaikojen huumasta oli muutenkin vähän hidastunut ilman vauvaakin. :D
 
Takaisin
Top