Raskaus ja seksielämä

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aamu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä seksielämä voi hyvin ja minä olen se joka on kimpussa koko ajan. Tosin kaikki alkuraskauden oireet ovat olleet pelkkä väsymys. Alkuun piti liukkaria käyttää ja nyt on sekin jäänyt pois. Asentojen suhteen mielikuvituksen saa pian päästää valloilleen. :)

Jaa, onkin syyskuisten alla :D itsellä la tammikuussa
 
Joskus kyllä nää foorumin mainokset osuu niin oikeaan kohtaan: Kaalimadolla -70% alennus! Kyllä meidän seksielämää yritetään kaikintavoin piristää :grin nimim. ei minkäänlaista toimintaa arviolta 5-6 (?) viikkoon
 
Hah mun on pitänyt kysyäkin pyöriikö kaikilla muillakin sinnikkäästi toi Huippukiva -mainos tän sivun yläreunassa?Alkaa kyllästyttää tuon saman dildon kuvan pällistely. :D "Orgasmin jälkeen elämä hymyilee" Joopa joo...mainoksetkin vittuilee. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onneks tässä mobiiliversiossa ei oo mainokset kettuilemassa! :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei mulla oo mitään kaalimatomainoksia. Mutta eipä se haittais jos vaikka mato sais jotain eloa meidän makkariin. :) Meidän edellisestä seksikerrasta on varmaan enemmänkin kun se 5-6 viikkoa.
 
Huomasin tuossa taannoin, että mulla on menny alapäästä kokonaan tunto. Olisko sitten nämä turvotukset syynä vai painaako vauva jotain hermoja...
 
Ohoh :o Yleensähän raskaus tuo sitä tuntoa enemmän kun veri kiertää siellä vilkkaasti

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin on mennyt tunto, tai siis tuntoherkkyys ainakin huomattavasti vähentynyt. Esikoisesta sama juttu. Onneks palautuu takas kyllä.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Heh, mies yks päivä katsoi vähän pitkään kun olin tietsikalla ja selasin foorumia ja Kaalimadon mainos loisti kilometrin päähän. Pelästyi varmaan että oon sille jotain seksitamineita tilaamassa. :grin
 
Hyviä puolia siinä, että lapsen isä ei ole odotuksessa mukana: ei tarvitse huomioida hänen tarpeitaan tällä(kään) elämänalueella. Pari-kolme raskauden ensimmäistä kuukautta meilläkin oli vielä vipinää, mutta vaikka halut eivät hävinneet mihinkään, tuntoherkkyys kyllä.
 
Hiljaista on ollut... Itsellä alapää lienee kans masentunut, vaikka yläpää haluaisi :D Ainakin näen paljon unia, joissa touhutaan.
 
Täällä silleen, että päässäni tahtoisin kovasti harrstaa seksiä ja halutakkin, mutta fyysinen olemukseni ei tule siinä vastaan.. en tunne itseäni haluttavaksi, seksikkääksi tms. vaikka mies muuta sanoo minusta. On vaan mammamainen olo tämän vatsan kanssa ja sekin häiritsee, että en voi olla ajattelematta, kuinka kolmas, pieni viaton ipana, tuossa heiluu mukana mahassa, haluttaa vielä vähemmän. :/
 
Nyt alko sitten muutamien kuukausien seksitön elämä..mies sanoi että ei voi ajatella seksiä kun ei pysty kuvittelemaan harrastavansa on sitä kun lapsi niin lähellä touhutessa ja kun nyt jo miettii miten tulevaisuudessa että voiko seksiä harrastaa jos vauva nukkuu samassa tilassa ja muuta..voin kertoa että itsellä tulee olemaan pinna kireällä koska omat halut vieläkin katossa! Tänään jo viimeksi itkin sitä että mieheni ei halua mua ja itsetunto kärsii sen takia mutta en toista siihen voi vaatiakkaan.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä seksielämä on hieman piristynyt. :) Mutta tuntuma ei oo ihan kohdillaan, jotenkin paikat alkaa olla arat. Ja ne liitoskivut!
 
En tainnutkaan vielä kertoa meidän yrityksestä. Yks ilta tosiaan yritettiin kovasti peittoja heilutella, mutta se oli lähinnä koomista, noloa ja masentavaa. Eihän siitä mitään tullut, kun mikään asento ei tän mahan kanssa oikein toiminut ja koko homma sattuikin alapäähän ikävästi. Ei siis tuntunut yhtään hyvältä. Jotenkin tää fyysinen olemus ei tue niitä haluja ja ton todella epäonnistuneen yrityksen jälkeen luulen, ettei tarvii ihan heti uudestaankaan yrittää. Aika karu ajatus tosin sekin, ettei seksiä olis lainkaan n. seuraavaan 5 kuukauteen. (jos ennen synnytystä ei onnistu eikä ainakaan kovin pian sen jälkeen onnistu, niin...)
 
Mun alapään masennus katosi hetkellisesti johonkin ja oon itsekin ollut kuluneella viikolla aloitteellinen. Mies on ollu tästä jopa hieman kummissaan :D koomista jumppaamistahan tuo on mutta meitä ei haittaa vähän vaikka nauraakin samalla. Itseä huvittaa tuo riisuminen, siitä on kaikki viehkous kaukana tän mahan kanssa :D ja nyt on ollut niin kummasti että mua ei oo sattunut nyt lähes ollenkaan niin kuin koko raskasajan on muuten sattunut...

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla edelleen yläpäässä haluja välillä heräisi mutta viikko sitten peiton heiluttelut osoittivat että ei oo kyllä kauhean kivaa hommaa enää. :sad001 Sitäkään vähää mitä tuossa vähän aiemmin, onhan tässä nyt pidempään jo ollut diagnoosina se masentunut alapää. :grin Ei voi minkään. Vähän mietityttää sekin voiko nuo touhut nopeuttaa synnytyksen käynnistymistä, vaikka tiiän että se on osaksi urbaani legenda mutta kyllä se kai jotenkin voi edesauttaa ja nyt just en sitä vielä haluaisi kun vauva saisi vähän vielä kasvaa. :sad001 Ehkä sitten myöhemmin täytyy kokeilla ottaa tämäkin keino käyttöön jos ei ala tapahtua. :wink
 
Takaisin
Top