Raskaus ja seksielämä

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aamu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite ajattelen, että ensinnä olen ihminen, sitten olen nainen, kolmanneksi äiti ja neljänneksi (tai jaetulla toisella sijalla) vaimo.

Itse pitää voida hyvin (fyysinen nautinto, orgasmit, silloin kun on voimia, on haluja). Sitten on tärkeä hyväksyä itsensä naisena, (en ole itse aina sinut esim.oman hanurini kanssa, mutta tiedän, että miehet kokevat haluttavaksi itsevarman, ulkonäöstä pelkkää plussaa, ja eikös yleensä puolisot katso meitä ruusunpunaisten rillien läpi? ;-) ) Kolmanneksi vaikka olen äiti, olen silti seksuaalinen olento. Neljänneksi, haluan olla hyvä kumppani ja itsekin tehdä aloitteita hellyyteen, yleensä ne aina johtaa johonkin muuhunkin... mutta jos itse makaan flegmaattisena sohvalla kun esikoinen on saatu nukkumaan, en voi odottaa, että mies tulisi aina hieromaan jalkoja tai juttelemaan niitä näitä ja siitä sitten asia ehkä etenis.

Meillä on siis vähän tämmöistä "ongelmaa", että kahdenkeskeinen oleskelu kun jää vähälle, niin kumpikaan ei jaksa tehdä aloitetta.

Ja sitten raukeena lopuksi sängyllä sitä tuskastelee, että mikä siinä aloittamisessa taas oli niin vaikeeta, kun olo on niin hyvä ja oli niin ihanaa...

tai jotain :-)
 
Ai niin, ja siis sekä mielihyvä että orgasmithan tekee hyvää odottajan psyykelle -> lisää vauvan hyvinvointia. Ja orgasmit treenaa lihaksia! -> helpottaa synnytystä ja siitä palautumista. Tsemppiä siis kaikille ja ei muutakuin peitto heilumaan.
 
Me oltiin varattu koko pääsiäinen miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa mutta oltiinkin sitten kipeitä molemmat! No, saatiin me siitä huolimatta hommailtua vaikka ei sitä kyllä nenä vuotavana, kurkkukipuisena ja tässä vatsakkaassa olemuksessa kovin seksikkääksi itseään tunne.
 
Mulla kun ei ollut pahoinvointia eikä mitään muitakaan raskaus oireita oikeen niin seksielämäkin on voinut hyvin kokoajan. Meillä suurin ongelma on ajan löytyminen. Kun on välillä neljäkin teiniä talossa niin ne alkaa jo ymmärtää kun sänky narisee niin ei ihan koska vaan voi puuhiin ryhtyä. Ja odota siinä sitten niiden nukahtamista kun itse nukahtaa ensin. Haluja on kyllä molemmilla ja ollaan sitä päästy harrastamaankin mutta haluja olis kyllä enemmänkin kuin on aikaa puuhastella. Miestä välillä häiritsee ajatus siitä että satuttais vauvaa mutta tietää kyllä ettei vaaraa ole mutta välillä se vähän kummittelee ajatuksissa kuitenkin.
 
meillä on nyt pariin kertaan saatu homma hoidettua niin, että olen päällä, mutta eipä tuosta oikein saa nautittua, kun paikat on niin arkana. ei ihmekään, sillä tunnun olevan aika turvoksissa, ja mieheltäkin löytyy kokoa ihan tarpeeksi. äh, ehkä joskus sitten vauvan synnyttyä taas iloisesti pupuillaan :grin
teki kyllä hyvää käydä yhdessä viikonloppulomalla. kuuma kylpy, pehmeä peti ja hyvää ruokaa - pääsi irti arjesta, ja saimme keskittyä vain toisiimme ja söpistellä ihan kuin silloin joskus seurustelun alkuaikoina :wink

vauvan tökkimisen lisäksi miestä huoletti se, että vatsa hieman supistelee orgasmin jälkeen. kai tuo on ihan normaalia, vaiko?
 
Meillä olisi viikonloppuna tulossa pitkästä aikaa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa (tai no, onhan masuvauva menossa mukana :)). Ehkä kuvioissa on seksiäkin. Saa nähdä. Joka tapauksessa kiva saada parisuhde laatuaikaa.
 
Mulla myös supistelee orgasmin jälkeen /aikana. Olen ainakin näin asian ajatellut että ihan normaalia ettei huolestuttavaa mutta jos jollain tietoa et on niin kertokaa äkkiä niin siihen loppu meidän seksi elämä! :)
 
Vähiin on jäänyt meidänkin peittojen heiluttelu. Lisäksi asutaan arkena eri paikkakunnilla, joten ihan välimatkan takiakin läheistä kanssakäymistä on vähemmän. Itsellä halut on kadonneet jonnekin, mutta silti öisin näen unia, joissa haluan seksiä, mutta jokin häiriötekijä estää meitä harrastamasta sitä. Monesti myös aloitekyvyttömyys on syynä siihen, ettei mitään tapahdu. Silloin kun nähdään, niin toinen on usein väsynyt tai kipeä, eikä sen takia homma suju. Oon odottanut sitä vaihetta, jolloin seksuaalinen halukkuus lisääntyisi, mutta vielä ei ole osunut kohdalle. Taitaa olla melkoinen myytti se raskaanaolevien seksuaalinen himokkuus :D
 
Mulle iskee se himokkuus edelleen aina siinä kohtaa jolloin mun kuukautiskierron mukaan olisi ovulaatio. Mua himotti ovulaatioaikaan aina enemmän silloin kun en ollut raskaana ja se on tietty ihan luonnollista mutta en tajua miksi himotus menee edelleen samassa rytmissä. Todella outoa.
 
Voin kertoa että täällä kohtaa se raskaanaolevien seksuaalinen himokkuus myytti on jääny myytiks :D itselläni halut kaikki on ollu koko raskauden ajan ollut loistavat ja lisääntyneet ehkä vaan. Minulla viikot tekee het tiukkaa olla ilman seksiä kun mieheni on viikot muualla hommissa ja tulee aina perjantaisin kotiin ja lähtee taas sunnuntaina pois, niin voin kertoa että kyllä haluja on paljon kun yhdessä ollaan ja veikkaan että minulla niitä haluja on vielä enemmän kun miehelläni! :D

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko muilla tullut seksiasiat uniin? Mä oon nähnyt viime aikoina useamman kerran unta jossa harrastettiin miehen kanssa seksiä. Yhdessä unessa mies sanoi mulle ettei sitä haluta ja oltiin jo ruvettu hommiin. Kummallista että mä oon niissä unissa niin halukas ja sit tää tosielämä on jotain muuta. :eek:
 
Kyllä mäkin unissani oon hyvinkin halukas, mutta todellisuus on aiva päinvastainen.... :rolleyes:
 
No, ehkäpä ne halut vielä siirtyy unista todellisuuteen. :) Tai sitten ei...Viime yö taisi olla jo rauhallisempi seksimielessä, en edes muista mitä unia näin.
 
Mulla on ihan sama, että on tullut uniin. Jokin aina estää meitä puuhaamasta ja mua harmittaa ihan hirveesti ja mies ottaa asian rauhallisemmin ja on valmis luovuttamaan... Tosiasiassa oon pärjänny oikein hyvin ilman.
 
Mun seksihaluihin tuli sillon muutos, kun alotin joskus e-pillerit. Vaikka lopetin niiden syömisen, niin halut ei kokonaan kunnolla palannu. Olen siis ollu jo ennen raskautta tosi pahoillani mieheni puolesta, jonka halut on paljon suuremmat. Nyt raskaana ollessa halut on vähentyny entisestään ja luulen osan siitä johtuvan yleisestä väsymystilasta. Mulla jo pienikin unenpuute vaikuttaa dramaattisesti mielialaan, vireyteen ja haluihin. Haluaisin haluta, muttei itseään voi pakottaa. Moni läheinen luulee mun olevan kovinkin seksuaalinen ja halukas, sillä pyörin burlesque-piireissä ja teen itsekin esityksiä.
 
siis olenko mä ainut kiimainen kani täällä :D Meillä mies taas hämmästelee ja kummastelee mun haluja kun ennen en tällainen ole ollut.. no eipä hän ole kyllä paljoo vastaakaan laittanut :DD
 
nanzu88: Kyllä täältäki löytyy yks! :D Tosin olen purkanu halujani paljon yksikseen, koska mies tuntuu olevan niin väsyny töitten jälkeen, eikä seksistä ole meinannu tulla mitään. Yleensä se sitte piristyy viikonloppuna touhuileen kyllä. :) Sitä vaan kammoksuttaa ajatella, että vauva on mukana. Mulla supistaa aina ko saan orgasmin, ja käskin sen kerran kokeilla, mutta ei suostunu. :D

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Nyt on kyllä maha alkanut pahasti rajoittaa tätä touhua. Todella monet asennot tuntuvat tukalilta. Alapää on muutenkin vähän arka kaikkien hiivojen yms. jäljiltä. Tylsää.

Olin ajatellut, että nyt kesällä olis kiva vielä harrastella useinkin, kun vauva ei vielä ole tississä kiinni 24/7 mutta on tää vähän hankalaa.

Ja sit se kun tossa välissä on pieni koko ajan potkimassa. Vaikka tietää, ettei siitä ole mitään haittaa vauvalle niin kyl se silti vähän haittaa keskittymistä kun joku koko ajan potkii mahaa.
 
Sama alkaa olla pian tääläki. :( Olen koittanu keksiä, missä asennoissa onnistus, mutta mies vaan kritisoi, eikä suostu itte miettimään koko asiaa. Välilä olenki huutanu sille, että pannaan sitte seuraavan kerran vuoden päästä, ko ei kerta voida synnytyksen jälkeen kortsuja käyttää, enkä tahtois välissä ottaa pillereitä, jos ruvetaanki yrittään seuraavaa muksua sitte. :(

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Meillä ei ole ollut seksiä aikoihin. Omat halut on kateissa, jos ei oo jotain raskauskremppaa tai flunssaa niin olo on niin valasmainen ettei oikein nappaa. Hellyyttä tekee muuten kovasti mieli ja sitä meillä myös on. Mun tuntuma on se ettei miehelläkään ole hurjasti haluja. Ollaan varmaan molemmat aika väsyneitä töiden ja esikoisen uhmailujen takia. Pääasia että rakkautta on. Eiköhän se seksielämä normalisoidu taas jossain vaiheessa.
 
Takaisin
Top