Raskaus ja seksielämä

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aamu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on oman kehon kanssa sellanen ongelma, että näen oman vartaloni täl hetkel lähinnä vaan hellyyttävänä ja sulosena. Jotenki siihen yhtälöön ei mahdu seksikkyys tai seksi. Vaikka mies sanoo, ettei häntä haittaa mun muuttunut ulkokuori tai hän pitää mua edelleen yhtä haluttavana, en silti pysty näkemään itseäni just nyt seksikkäänä. En pidä itseäni mitenkään vastenmielisenä tai "liian suurena", vaan just vain söpönä.
 
Mulla on sama homma, en pidä itseäni mitenkään vastenmielisenä. Olen mielestäni raskaana ihan yhtä kaunis kuin muutenkin mutta seksikkääksi en itseäni koe.
 
Joo, olo ei tosiaan oo mitenkään seksikäs tällä hetkellä... :wink Eikä kyllä söpökään. Mun mielestä raskaana olevat naiset ei ole seksikkäitä. Asiasta moni on varmasti eri mieltä. Kyllähän sitä seksiä tulee silti harrastettua pari kertaa viikossa, vaikka olo on välillä aika tukala mahan takia. Onneksi oma mies kuitenkin pitää haluttavana. :)
 
Toi on just oikea tapa kuvata tätä olotilaa. Muakaan ei haittaa kasvava maha ja olo on itse asiassa tosi naisellinen. Mutta se seksi ei nyt vaan jotenkin istu kuvaan, olo on kaikkea muuta mutta ei seksikäs.
 
No onpas kivaa kun sen kerran ku mun tekee mieli niin seksin jälkeen rinnoista valuu noroina maitoa vaikka niihin ei edes koske..... Tosi hehkeetä. :sad001
 
Kiitos että ootte tuoneet tätäkin puolta esille, en tunne itseäni niin poikkeavaksi!! Alkoi vallan vituttaa yhdessä vaiheessa noi eri raskausoppaiden lupailut siitä kuinka keskivaiheella naisella halut lisääntyy.Tuntuu että annettiin miehellekin ihan turhia lupauksia niissä. Ei paljon auta että mielessä ja unissa on enemmän haluja kun käytännössä on koko ajan huono olo tai ummetus tai turvotus tai joku muu kramppi ja meinaa nukahtaa pystyyn. Ja kyllä itseäni on vähän alkanut häiritä nyt jos vauva kovasti liikuskelee, tuntuu että se on siinä läsnä vaikka ei tietenkään asiasta voi mitään tajuta.
 
Joo, ei mun halut oo ainakaan lisääntyny yhtään, pikemminkin päinvastoin. Miehen puolesta surettaa kun hällä kuitenkin niitä haluja olisi.
 
Ja nyt on alkanu vielä liitoskivutkin vaivaamaan joten siinäkään mielessä seksi ei tunnu houkuttelevalta ajatukselta.
 
Uutena myös on ihan jatkuva pissahätä! Tai siis sehän on vaivannut vähän väliä koko raskauden ajan mutta noi petipuuhat lisää sitä ihan mahdottomasti. On sekin aikamoinen turn off.
 
Hiljaista on ollut täälläkin. Paljolti samanlaisia fiiliksiä kuin edellisissä kommenteissa. Unissa kyllä seksi kiinnostaa, mutta oikeasti ei jaksa innostua. Miehen mieliksi oon pari kertaa jaksanut ryhtyä puuhaan, mutta en nauti läheskään yhtä paljon kuin ennen. Nyt vielä maha alkaa olla tiellä ja olo on kömpelö. Onneksi osaamme nauraa sille, mutta seksin vähyys kyllä haittaa, koska luulen miehen haluavan useammin. Ei kuitenkaan valita, joten tilanne on kai ihan ok.
 
Täällä ei kadonneita haluja näy eikä kuulu. :sad001 Tää tilanne alkaa tosissaan ärsyttää mua itseäni kun tiedän että mies haluaisi. Mä en tajua miten mä oon näin haluton....Rakkaus mieheen on kyllä vahva mutta seksi ei nyt nappaa.
 
Nyt täällä on tapahtunut se että mies on alkanut pelätä että satuttaa vauvaa seksin aikana..tätä ennen ei ole sen kanssa ollut mitään ongelmaa ja aina kun mies on päässyt viikonlopuksi kotiin nii peitto on heilunut kolmekin kertaa viikonlopun aikana mutta sitten nyt! mies välttelee tilanteita joka voisi johtaa seksiin ja ei ehdota sitä enää itse nii kun vähän aikaa sitten oli että tahtoi sitä ja paljon aina kun tuli kotiin, nyt pelkää että lapsi menee rikki siinä touhussa..ja kun itsellä haluja olisi vaikka muille jakaa eli siis loputtomasti! Hellyyttä ja rakkautta kyllä löytyy enempi kun ennen mutta silti kaipaan sitä seksiä. Olen yrittänyt sanoa ettei se lapsi siitä hajoa tai siihen satu mutta mies pelkää silti, en tahdo painostaa miestä ja pakottaa seksiin jos ei itse siitä pysty nauttia mutta kun mies on vain viikonloput kotona niin jo pelkkä pussaillu saa haluni kattoon ja kun mies ei tahdo seksiä niin olen sitten koko ajan kärttyinen sen takia..välillä toivon että itelläkin olisi ne halut hukassa niin olisi helpompaa.

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Sanoppa Iness miehelle että seksiä on muutakin kun yhdyntä! Koittakaa ottaa ilo irti muuten jos haluja kerran ois! :) nimimerkillä itse halunsa menettänyt kateellinen!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Jemmu sanoi hyvin. Se itse yhdyntä on vaan yksi tapa, niitä on paljon muitakin. Ja tulee vähän muut seksin osa-alueet tutuksi. :wink Muakaan ei nappaa itse yhdyntä mutta muuten kyllä sitä hellyyttä kaipailee.
 
Neuvolantäti kysyi tänään, että mites seksi. No, sanoin, että aika hiljasta ollut sillä saralla. Se muistutti, että seksi ei oo haitaksi sikiölle että ihan huoletta voi harrastaa. Sanoi, että monet turhaan pelkäävät jne. Antoi sit vielä "Seksuaalisuus raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen" -esitteen (muistelen kyllä saaneeni sen toisesta neuvolasta heti aluksi). Mutta jos ei haluta, niin ei haluta. Niin kivaa kun oliskin haluta :)
 
Mä luulen ettei monia se seksi varsinaisesti pelota vaan ei vaan yksinkertaisesti huvita. Mun halut on ollu ihan kateissa mutta nyt alkaa olla toivoa että ne alkaa heräilemään hiljalleen. Tosin liitoskivut harmasti hankaloittaa taas asioita.
 
Mä luulen kanssa että monella on ihan muut syyt kuin pelko. Ellei sitten lasketa pelkoa siitä että pissii alleen kesken homman. :grin:oops: En tiedä mikä siinä on mutta mulla jo asian ajatteleminenkin laukaisee sellaisen vähän pistävän tunteen jonnekin virtsarakon tietämille ja se vie kyllä itseltä ilon hommasta.
 
Toi koko alapää tuntuu jotenkin "paineiselta" ja kipeeltä et ei oikein huvittais tunkee sinne mitään ja lisäksi on vielä hiivakuuri kesken. Mulla särkee noi vanhat repeämäarvet myös.
 
Mä sanoin just miehelle että mun alapää on varmaan masentunu! :D mieli ja aivot haluu haluta ja monesti nyt on yritetty touhuta mut mulla ei oo vaan niin kuin mitään tuntoa tuola alhaalla. Ja sitten kun seksi ei tunnu miltään niin ei sitä pidemmän päälle jaksa. Ihan kuin olis paikat ns puuduksissa...

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Jemmu hyvä diagnoosi, mulla on varmaan sama! :grin Ihmettelen vaan miksi tästä niin vähän kerrotaan niissä saamarin parisuhdeoppaissa joita neuvolastakin saa, kaikissa vaan lupaillaan että keskivaiheilla vaimo villiintyy! Mutta sama vika siis, joku on muuttunut ja helposti koko hommasta sitten tulee vähän sellaista väkisin suorittamista.
 
Takaisin
Top