Raskaaksi 2022

Ei taida olla viivanpaikka 🫣
 

Liitteet

  • IMG_20220930_064038.jpg
    IMG_20220930_064038.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 131
Pakko kyllä sanoa, että en vielä ainakaan oo ihan hirveän innoissani. Viime raskauden liitoskivut oli sellaiset, että hyvä kun pääsin kotona liikkumaan ja niitä en todellakaan haluaisi kokea uudestaan 😑 no, katotaan eteneekö tämä sinne asti.
 
Koska testiä? 😊
No eilen jo kärsimättömänä tein ja täys negahan siellä oli, ei ees haaleaa haamua. Yöllä alkoi menkkamaiset juiminnat mahassa, nyt vähemmän toivoa kun eilen mut saa nähdä mitä tän päivän aikana tapahtuu. Jos tänään ei vielä vuoto ala, teen huomisesta aamupissasta uusiksi.
 
Vau hei onnea😍 täällä näyttää ihan negaa.. jotain varjoa näkeviväni tietys kulmas mut kyl se nega vaan on.. sunnuntaina vielä testaan ja sit loppuu luget. Tuskimpa enää posiksi muuttuu.
No höh 😔 koska menkkojen pitäis alkaa?
 
No höh 😔 koska menkkojen pitäis alkaa?
No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki käytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari päivää siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.
 
No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki käytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari päivää siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.
Okei. Mä en ees tiiä et onko mulla menkat ees myöhässä vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jälkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur päivä ensimmäinen vuotopäivä). Viime kierto oli 23 päivää, mut oli lyhyempi luteaali, mut tänään on kp24 eli jos tänää alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielä myöhässä 😄
 
Okei. Mä en ees tiiä et onko mulla menkat ees myöhässä vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jälkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur päivä ensimmäinen vuotopäivä). Viime kierto oli 23 päivää, mut oli lyhyempi luteaali, mut tänään on kp24 eli jos tänää alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielä myöhässä 😄
Km voi joo sekottaa ja lyhentää kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhäs viel.
 
Onpas nyt inhottavan paljon negoja 😣 hyvin todennäköisesti täältäkin tullaan perässä kohti seuraavaa kiertoa 😶‍🌫️
 
Pahoittelut kaikista negoista, toivottavasti jotkut saattavat vielä muuttaa suuntaa! 💖

Tällaisella "räjähdysherkällä hormonikeskustelupalstalla" @typescript sun kommentti siitä, ettet ole kovin innoissasi alkaneesta raskaudesta voi olla hieman provosoiva. Itsekin luin sen aika kiukkuisena. Esim meillä kuitenkin enää vain tämä yksi mahdollisuus vauvaan ja ottaisin pahimmatkin liitoskivut ja olisin vaikka pyörätuolissa koko raskauden, jos vaan saisin plussan. Muutamalla muullakin täällä ollut aika kivinen tie.

Hyvä jos täällä saa puhua asiasta kun asiasta suoraan, mulla noi hormonit vaan vetää ton kiukun aika herkille.
 
Takaisin
Top