Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei kyllä! Onnea ja vauvaliimaa.Ei taida olla viivanpaikka
Olee!!! Onnea oireita??Ei taida olla viivanpaikka
Vau hei onnea täällä näyttää ihan negaa.. jotain varjoa näkeviväni tietys kulmas mut kyl se nega vaan on.. sunnuntaina vielä testaan ja sit loppuu luget. Tuskimpa enää posiksi muuttuu.Ei taida olla viivanpaikka
No kun ei. Paitsi noi tuplaantuneet (ei ihan kuitenkaan) tissit, mies pari päivää tykännyt lääppiä niitä, ja oon ollut tosi ärtynyt siitä, vaikken koe että ne kipeät olisi (no, epämukavalta se lääppiminen on tuntunut).Olee!!! Onnea oireita??
No eilen jo kärsimättömänä tein ja täys negahan siellä oli, ei ees haaleaa haamua. Yöllä alkoi menkkamaiset juiminnat mahassa, nyt vähemmän toivoa kun eilen mut saa nähdä mitä tän päivän aikana tapahtuu. Jos tänään ei vielä vuoto ala, teen huomisesta aamupissasta uusiksi.Koska testiä?
No höh koska menkkojen pitäis alkaa?Vau hei onnea täällä näyttää ihan negaa.. jotain varjoa näkeviväni tietys kulmas mut kyl se nega vaan on.. sunnuntaina vielä testaan ja sit loppuu luget. Tuskimpa enää posiksi muuttuu.
Noni, eli jotain oireita onHajuaisti on tarkka, lavuaarin yllä tuntuu että haistan viemärin hajun tosi tarkkana
No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki käytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari päivää siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.No höh koska menkkojen pitäis alkaa?
Okei. Mä en ees tiiä et onko mulla menkat ees myöhässä vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jälkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur päivä ensimmäinen vuotopäivä). Viime kierto oli 23 päivää, mut oli lyhyempi luteaali, mut tänään on kp24 eli jos tänää alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielä myöhässäNo siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki käytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari päivää siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.
Km voi joo sekottaa ja lyhentää kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhäs viel.Okei. Mä en ees tiiä et onko mulla menkat ees myöhässä vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jälkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur päivä ensimmäinen vuotopäivä). Viime kierto oli 23 päivää, mut oli lyhyempi luteaali, mut tänään on kp24 eli jos tänää alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielä myöhässä
Sympatiat täältä dpo ja nega toverilta. Olishan se olluki liian "helppoa" jos täällä olis ihme tapahtunu lugejen myötä.Dpo 10. Eipä siinä mitää näy Kyllähän mie tän tiesin, mut silti joku pieni toivonkipinä oli kun bongasin sen oviksen.
Mulla ei oo kyllä ikin ollu luteaali yli 12 päivää ennen keskenmenoakaan, yleensä 10-11Km voi joo sekottaa ja lyhentää kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhäs viel.
Siis prkl mua ärsytti tää kans kesällä kun menkat oli 3pv myöhässä ja vasta kolmantena päivänä tuli, että myöhässä ja sithän ne taas jo alkoiOnkohan flo:hun tullu joku uus päivitys ku taas siirsi kp1 huomiselle prkl haluan nähdä sen menkat myöhässä tekstin