Raskaaksi 2022

Ainiin, tossa ku kokeilin kn ni sieltä tuli sellasta vähän limaista vuotoa 🙃 ei tuu kyllä pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja 🤞🏼

Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan 😆
Mul tota limasta kn ollu nyt paris loppukierros, semmost vähä ovismaistako meinaat? Mul ollu jo monta päivää semmosta.
 
Täällä kp29 ja ei ainakaan vielä mitään merkkejä kuukautisista. Ainut kehon oire on todella jumissa oleva selkä ja toi jalkojen outo kipuilu mikä oli sillon ekassa raskaudessa öisin on tosi rasittavaa. Toki teen seisten töitä ja kävelen ja nyt meillä on hetken aikaa huonompi patja käytössä kun ensi viikolla tulee uusi sänky.

Mitään muuta ei oo, rinnat on selkeästi isommat, ei tee mieli makeaa eikä rasvaista ja semmoinen raikas tai hapan ruoka maistuu. Vielä olen juonut kurkumateetä kyllä mutta en kaneliteetä (juon sitä kun kierto pitenee ja tiedän etten ole raskaana ja jotenkin maagisesti alkaa menkat parin päivän sisällä!) Eli jos jollain on myös et menkat ei vaan tuu niin kanelitankoja pari kuumaan veteen. Mulla auttaa ja tämän on mummini jostain oppinut ja siirtänyt eteenpäin.

@Viivi92 Mulla ei oo vv kuin semmosta tosi nestemäistä tuolla kn seudulla ja muutenkin. On siis yleensä paksuhko kermainen valkoinen kun alkaa menkat mutta nyt todella "liukas" mitä en itselläni ole huomannut ikinä
 
Dpo 9, eipä tässä mitään eilistä enempää näy, jos sitäkään 😶
 

Liitteet

  • IMG_20220929_081223__01.jpg
    IMG_20220929_081223__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 93
  • IMG_20220929_081201.jpg
    IMG_20220929_081201.jpg
    3 MB · Katsottu: 96
Täällä on kytätty, miten keho alkaa reagoida pillereiden lopetukseen. Vasta viikko kulunut, mutta on ollut pientä jonotusta vatsassa ja nippailua vasemmalla puolella. Pidän kyllä aika epätodennäköisenä, että se varsinainen ovulaatio vielä olisi, mutta se on kai positiivista, että jotain hormonaalista oiretta on jo. En kyllä kärsimättömänä kestäisi yhtään tätä, että pitää odotella normikierron alkamista. Vaikka tiedossa on, että vielä pahemmat odottelut on edessä vielä. 😅
 
Täällä on kytätty, miten keho alkaa reagoida pillereiden lopetukseen. Vasta viikko kulunut, mutta on ollut pientä jonotusta vatsassa ja nippailua vasemmalla puolella. Pidän kyllä aika epätodennäköisenä, että se varsinainen ovulaatio vielä olisi, mutta se on kai positiivista, että jotain hormonaalista oiretta on jo. En kyllä kärsimättömänä kestäisi yhtään tätä, että pitää odotella normikierron alkamista. Vaikka tiedossa on, että vielä pahemmat odottelut on edessä vielä. 😅
Mitä pillereitä käytit 😇 mä söin mini pill merkkisiä ja mulla kierto palautu heti (toki mul oli joka kk menkat pillereidenkin kanssa) ja tulin heti raskaaks, mikä myöhemmin meni kesken, mutta kuitenkin 😊
 
Mitä pillereitä käytit 😇 mä söin mini pill merkkisiä ja mulla kierto palautu heti (toki mul oli joka kk menkat pillereidenkin kanssa) ja tulin heti raskaaks, mikä myöhemmin meni kesken, mutta kuitenkin 😊
Desogestrel oli käytössä kolmisen vuotta.
Voi kunpa itsellekin kävisi noin, ettei ainakaan ylimääräisiä kuukausia tarvisi odotella ns. turhaan. Haluan jo tositoimiin! 😄
 
Desogestrel oli käytössä kolmisen vuotta.
Voi kunpa itsellekin kävisi noin, ettei ainakaan ylimääräisiä kuukausia tarvisi odotella ns. turhaan. Haluan jo tositoimiin! 😄
Mulla alkoi desigestrelin jälkeen kuukautiset aika lailla heti mutta ovuloin ensimmäisen kerran vasta n. 3 kk lopetuksesta. Ekat kemialliset tuli 5kk ja 7kk lopetuksesta, seuraava 8kk lopetuksesta joka päättyi km. Nyt 11kk lopetuksesta sain plussan joka toivottavasti pääsee loppuun saakka.
 
Kuka täällä testaa seuraavaks, haluun tiirailtavaa 🥴🥴 ite en uskalla testata ja ei oo ees pakottavaa tarvetta ku ei oo mitään raskauteen edes mahdollisesti viittaavia merkkejä, ei oo tänää ees maha jomotellut 🙄🙃
 
Joo o, normaaleista menkoista huolimatta kierto on ihan sekaisin 😅 kp 17 ja ei ovisplussaa. Mitenkä ihmeessä porukka jaksaa odottaa että kroppa alkaa toimia..

Vaikka hanskat oli jo tiskissä tämän kierron osalta noin raskautta ajatellen, toivoin että seuraavat menkat alkaisi kuitenkin jo semi-ajallaan että pääsisi uuteen yritykseen ☹️ Ihan tyhmää
 
Joo o, normaaleista menkoista huolimatta kierto on ihan sekaisin 😅 kp 17 ja ei ovisplussaa. Mitenkä ihmeessä porukka jaksaa odottaa että kroppa alkaa toimia..

Vaikka hanskat oli jo tiskissä tämän kierron osalta noin raskautta ajatellen, toivoin että seuraavat menkat alkaisi kuitenkin jo semi-ajallaan että pääsisi uuteen yritykseen ☹️ Ihan tyhmää
Mä tuun kamppailemaan sun fiiliksiä! Vaikka hassulta tuntuu toivoa jo seuraavia kuukautisia kun oli 2,5 viikkoa keskenmenovuotoa. Mut odottavan aika on ihan hirveen pitkä ja ois vaan ihana päästä uudelleen yrittämään mut keho ottaa aikansa.
 
Kuka täällä testaa seuraavaks, haluun tiirailtavaa 🥴🥴 ite en uskalla testata ja ei oo ees pakottavaa tarvetta ku ei oo mitään raskauteen edes mahdollisesti viittaavia merkkejä, ei oo tänää ees maha jomotellut 🙄🙃
Mä tässä just taistelen itteni kanssa testaanko iltapäivällä one stepillä😁 hölmöä hommaa ku dpo9 ja skeptinen olo tosiaa. Muistelisin kyl et esikoisesta esim. Dpo13 tein päiväpissast vahvemmat ku aamu.

Jotenkin ramasee, kun noi luget nosti itelle uutta toivoa, mut nyt se on taas hiipunu johki piiloo😪
 
Mä tässä just taistelen itteni kanssa testaanko iltapäivällä one stepillä😁 hölmöä hommaa ku dpo9 ja skeptinen olo tosiaa. Muistelisin kyl et esikoisesta esim. Dpo13 tein päiväpissast vahvemmat ku aamu.

Jotenkin ramasee, kun noi luget nosti itelle uutta toivoa, mut nyt se on taas hiipunu johki piiloo😪
Mäki testaan tyyli aina dpo9 vaik en oo raskauksissakaan saanu dpo9 ainakaan viivanpaikkaa kummempaa 😄 sehän se vissiin yleisin kiinnittymispäivä taitaa olla 🙂

Mut jännää kyllä, en muista koska menkat ois ollu ”myöhässä” 🤪 toki onhan tässä päivää jäljellä 😅
 
Mut hei nyt tuli mieleen ku iski hikipuuska! Tällasta ei oo kyllä ikinä ollut, yhtäkkiä tulee kauhee hiki, viimeksi tuli aikasin aamulla ja nyt tuli 🥸 kuulostaa kyl enempi siltä et vois liittyy enempi menkkoihin, mut toisaalta negakierroissa oon kirjannu aika usein että luteaalissa paleltaa 🤨
 
Takaisin
Top