Raskaaksi 2022

Oli toi mun joulunpäivän haamu oikee😮
Tässä just äsken tehty dpo 11 pc-liuska🙏
 

Liitteet

  • 20221227_084457.jpg
    20221227_084457.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 113
20221227_095945.jpg


Kivasti tumuu viiva, ylin siis sunnuntaina tehty ja oon nyt joka aamu tehnyt seurantatestin. Kaksi ylintä on Raskauskeijun testejä, jotka loppui, niin vaihdoin tänään Pregcheckiin. Tiedä miten paljon vailuttaa tuo eri merkki.

Tänään siis dpo14 ja pitäisi olla menkkapäivä. Teen parin päivän sisään vuelä viikot näyttävän digitestin ja soittelen neuvolaan vielä tällä viikolla. 🤭

Siirryn tästä tuonne Syyskuisiin sitten.
 
Heippa taas piiitkästä aikaa. Tuli tänne aiemmin kirjoiteltua, mutta uusi työ vei mennessään ja jäi meidän projekti bebe2022 myös vähän vähemmälle ja "tauolle". Yllätys olikin suuri kun jouluaaton aamuna tulikin haamulainen testiin.
Alla nyt tämän iltaisen tulos ja nyt voikin hetkeksi hengähtää jännityksen puolesta.
Toivotaan että kaveri pysyy matkassa.☺️ Toivotan kaikille muillekin hirveästi plussatuulia.
 

Liitteet

  • DSC_1512.JPG
    DSC_1512.JPG
    546.4 KB · Katsottu: 94
Täällä ei tarvinnut paljoo piinailla kun kp25 vaihtui kp1🙄🤦 ihan liian lyhyt kierto kyllä.
Luulen että tää oli ovuloimaton kierto, koska ei ollu mitään ovisoireita, eikä myöskään luteaalioireita. No ens vuoteen mennään, josko sen plussan sitten ensi vuonna saisi.
 
Onnea tänne kaikille plussanneille ja tsemppiä yrittäjille! 🥰Minäkin jo ilmottauduin tuonne 2023 ryhmään aiemmin, mutta täysin yllätyksekseni tässä kävikin näin 🙈
60881E1C-B843-4D56-9A91-D4AFE54B9F26.jpeg

Ennen joulukuuta sovittiin miehen kanssa, että ”yritys” laitetaan tauolle joulukuun kierron ajaksi työkiireiden yms vuoksi. Mentaliteetti oli, että tulee jos on tullakseen ja niimpäs se näköjään ”stressittömyys” tuotti yrityksessä tulosta. 😅 Olin itse ihan skeptinen tosiaan koko kierron kanssa ja miehen pyynnöstä tein testin eilen aamulla, kun menkatkin myöhässä melkein viikon. Itse en osannut huolestua koko kierron alkamattomuudesta, kun aiemmin syksyllä yksi kierto oli juuri samanlainen ja kuitenkin kierto sieltä alkoi. Yllätys oli kyllä iso ja olo vieläkin ihan epätodellinen. Aamulla tein digin, niin kai se on uskottava ❤️
207A0070-120E-45A5-AA0A-C8B5AB78FE25.jpeg
 
Takaisin
Top