Raskaaksi 2022

Mäki testaan tyyli aina dpo9 vaik en oo raskauksissakaan saanu dpo9 ainakaan viivanpaikkaa kummempaa 😄 sehän se vissiin yleisin kiinnittymispäivä taitaa olla 🙂

Mut jännää kyllä, en muista koska menkat ois ollu ”myöhässä” 🤪 toki onhan tässä päivää jäljellä 😅
Esikoisesta testasin oman arvion mukaan dpo10 apteekin ultral ja oli semmone käänneltävä ja väänneltävä. Samana iltama rfsu herkkää tuli jo selkeempi. En usko kyl et olis päivää aikasemmi näkyny mitää🤣 må veikkaan lämmöist päätelle et JOS jotain olis kiinnittyny ni dpo7. Esikosesta havaintoja enne plussaa oli dpo6 runsas valkkari ja satunnaiset sähkömäiset tissituntemukset. Tupakka ja kahvi esim. Maistu normaalisti. Lopetin tupakan pari päivää plussauksesta, mut menin sit sortuu kk synnytyksen jälkee ku imetyskää ei skulannu. Lopetin taas myös km plussates, mut sit taas maistu ku keske meni. Mulle on haasteellista lopettaa ilman raskautta😪 toki vähentyny puolee siitä mitä ennen polttanu. Eihän toi tee hedelmällisyydel hyvää, mut en usko et omal kohal siitä kiikastaa.
Km oireet oli must vähän erilaisia, ihmettelin huonoa epämääräst oloo, esikoisest tuli vast myöhemmil viikoil jotain satunnaist etovaa oloo, mut kertaakaan en oksentanu. Ja esikoisestki esim. Tissien tuntemukset aaltoili päivästä toiseen ja olin välil hysteerinen et nytkö meni keske ku tissit ei niin kipeet🙈
 
Dpo11 (kp28) eilen suihkussa testasin kohdunkaulan napukan ja oli avonaisen ja pehmeän tuntuinen. Oon kuin mikäkin povipommi, ihan järisyttävät tissit (normaalistikin on 65F), mutta ei kipuja tai muuta. Keittelin aamulla kuukupin varuiksi.

En tiedä, jotenkin iski pessimistinen olo ja ootan vaan menkkoja. Flo ennustaa maanantaille (kp 32) mahdollisesti menkkoja alkavaksi.

Testaatteko raskautta dpo:ta seuraten vai normaalin kierron pituuden mukaan? Kun normaalisti (siis keskimäärin) ois tänään vika päivä kiertoja eli jos ei olisi ovistestiä tehtynä, ajattelisin että huomenna alkaa kierto. Mutta dpo tänään tosissaan "vasta" 11, vaikka kaipa sillä joillakin jo näkyy paljonkin... #pessimistieipety
 
Dpo11 (kp28) eilen suihkussa testasin kohdunkaulan napukan ja oli avonaisen ja pehmeän tuntuinen. Oon kuin mikäkin povipommi, ihan järisyttävät tissit (normaalistikin on 65F), mutta ei kipuja tai muuta. Keittelin aamulla kuukupin varuiksi.

En tiedä, jotenkin iski pessimistinen olo ja ootan vaan menkkoja. Flo ennustaa maanantaille (kp 32) mahdollisesti menkkoja alkavaksi.

Testaatteko raskautta dpo:ta seuraten vai normaalin kierron pituuden mukaan? Kun normaalisti (siis keskimäärin) ois tänään vika päivä kiertoja eli jos ei olisi ovistestiä tehtynä, ajattelisin että huomenna alkaa kierto. Mutta dpo tänään tosissaan "vasta" 11, vaikka kaipa sillä joillakin jo näkyy paljonkin... #pessimistieipety
Dpo päivien mukaan kun ovis voi vähän vaihdella ja kierron pituus. Ennen vähän olojen mukaan testailin.
 
Dpo11 (kp28) eilen suihkussa testasin kohdunkaulan napukan ja oli avonaisen ja pehmeän tuntuinen. Oon kuin mikäkin povipommi, ihan järisyttävät tissit (normaalistikin on 65F), mutta ei kipuja tai muuta. Keittelin aamulla kuukupin varuiksi.

En tiedä, jotenkin iski pessimistinen olo ja ootan vaan menkkoja. Flo ennustaa maanantaille (kp 32) mahdollisesti menkkoja alkavaksi.

Testaatteko raskautta dpo:ta seuraten vai normaalin kierron pituuden mukaan? Kun normaalisti (siis keskimäärin) ois tänään vika päivä kiertoja eli jos ei olisi ovistestiä tehtynä, ajattelisin että huomenna alkaa kierto. Mutta dpo tänään tosissaan "vasta" 11, vaikka kaipa sillä joillakin jo näkyy paljonkin... #pessimistieipety
Mäki kokeilin taas tänää dpo10 ja oli kova ja korkeammalla ku eilen 👀 ilmeisesti jos oon ymmärtäny oikein, niin siitä ei paljoa voi päätellä mitään 🤔

Ite meen dpo:n perusteella 🙂
 
Mäki kokeilin taas tänää dpo10 ja oli kova ja korkeammalla ku eilen 👀 ilmeisesti jos oon ymmärtäny oikein, niin siitä ei paljoa voi päätellä mitään 🤔

Ite meen dpo:n perusteella 🙂
Mitä ite oon kn tunnustellu kierrois ni elää musta omaa elämäänsä. Ja aamulla yleensä vissiin korkeemmalla ku illal. Ja kovuuskin vaihtelee. Harmi kun ei tullu esikoisen tai km raskaudessa kokeiltua mimmone o. Ja sit mitä oon ymmärtäny ni synnyttäneellä on erilainen vs. Synnyttämätön?
 
Tuntuu että muistan aktivoitua tänne aina kun on itse jossain jännässä paikassa. Sit väliin onkin mahtunut paljon kirjoituksia mitä on kiva selata, mutta ei viitti ns myöhässä osallistua keskusteluun 😅 ON: huomenna pitäisi alkaa menkat. Ei jomotusta, mielialat on kyllä heitellyt, erityisesti suuret itkut joka juttuun, hyvään kuin huonoon oloon. Tänään nenä alkoi vuotaa ja on kuumeinen olo. Tällä viikolla on närästänyt ja tehnyt mieli mehujäätä. Näistä uskallan olla nyt toiveekkaampi kuin edellisillä kierroilla🤞
 
Tuntuu että muistan aktivoitua tänne aina kun on itse jossain jännässä paikassa. Sit väliin onkin mahtunut paljon kirjoituksia mitä on kiva selata, mutta ei viitti ns myöhässä osallistua keskusteluun 😅 ON: huomenna pitäisi alkaa menkat. Ei jomotusta, mielialat on kyllä heitellyt, erityisesti suuret itkut joka juttuun, hyvään kuin huonoon oloon. Tänään nenä alkoi vuotaa ja on kuumeinen olo. Tällä viikolla on närästänyt ja tehnyt mieli mehujäätä. Näistä uskallan olla nyt toiveekkaampi kuin edellisillä kierroilla🤞
Koska testiä? 😊
 
@Viivi92 tässä olis nyt sulle tiirailtavaa 2h pidätyksel raskauskeijun herkkä one step. Puhdas negahan tuo on vaikka miehen kanssa ensin jotain varjoa muka nähtiin🤣 alkaa vissiin miehelki olee niin kova halu saada se toinen et silmät rupee näkee omiaan.

Noh en tosiaan odottanu siihen mitään piirtyvän, ihan hupitestaus.
 

Liitteet

  • 20220929_143200.jpg
    20220929_143200.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 134
@Viivi92 tässä olis nyt sulle tiirailtavaa 2h pidätyksel raskauskeijun herkkä one step. Puhdas negahan tuo on vaikka miehen kanssa ensin jotain varjoa muka nähtiin🤣 alkaa vissiin miehelki olee niin kova halu saada se toinen et silmät rupee näkee omiaan.

Noh en tosiaan odottanu siihen mitään piirtyvän, ihan hupitestaus.
Arvostan tätä uhrautumista 😜 kyllä se viiva siihen vielä toivottavasti putkahtaa 🤞🏼🤞🏼
 
Kuka täällä testaa seuraavaks, haluun tiirailtavaa 🥴🥴 ite en uskalla testata ja ei oo ees pakottavaa tarvetta ku ei oo mitään raskauteen edes mahdollisesti viittaavia merkkejä, ei oo tänää ees maha jomotellut 🙄🙃
Mä ajattelin testata vkloppuna, sunnuntaina ehkäpä😵‍💫🤭 silloin olis kp22, dpo10.. tosin tossa just kattelin edellistä raskauskalenteria niin silloin oon saanu haamulaisen kp24, dpo13.
 
Mulla on tänään dpo 7 ja ajattelin su tai ma testata 10-11dpo. Meillä siirrettiin 5 päiväinen alkio ja Gonapeptyl piikki pistettiin dpo6 illalla, joka on klinikalla tarkasti laskettu kiinnittymisajankohtaa ainakin meillä. Kertoivat sen olevan 6-7 , dpo8 on jo liian myöhään. Silti tuo hcg nousu on aivan yksilöllinen ja jopa vaihtelee samalla henkilöllä eri raskauksissa. Viimeksi sain 7 päivää siirrosta eli dpo 11 haalean, mutta punaisen haamun.
 
Hurraa, ei oo vieläkään näkyny verta! Mut missä mun raskausoireet 👻 kyllä nyt jotain pitäis oll

Hurraa, ei oo vieläkään näkyny verta! Mut missä mun raskausoireet 👻 kyllä nyt jotain pitäis olla 👀👀
Kyllä ne sieltä ennättää...
Keräävät nyt jossain piilossa vaan voimia ja rynnistävät paikalle sankoin joukoin leveänä rintamana.
Toisaalta raskaus ilman yliarkoja rintoja, hajuherkyyttä, kuvotusta/oksetusta/hypermeesiä, jalkojen turvotusta, mielialan hyppelyä tai aivosumua olisikin monelle ihan ok.
Pysyköön täti siis poissa!!!🍀
 
Ei mitään, ei ees varpaan kutinaa 🙄😄
Oirehan se on oireettomuuskin ;)

ON: Menkat loppuivat taas tältä erää, mutta ei kyllä oikein minkäänlaisia toiveita tähän kiertoon. Todennäköistä lienee et munasolu irtoo tässä kuussa oikeelta, kun viimeks oli vasemmalta, ja tuo oikee on se, jossa on se iso endometriooma haitolla. Kyllä sielläkin vähän reserviä näkyi, vaikka vähän lytyssä olivatkin omaan silmään, mutta en jaksa uskoa, että ne sieltä minnekään pääsisi. Ensi maanantaina pitäisi olla aukiolotutkimus, niin pääsee näkemään paremmin senkin tilanteen. Vähän mälsää kyllä jos paljastuu, että tuo hyvä vasen puolikin on tukossa.
 
Takaisin
Top