Katarina$
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Syön kaikki noi ja vielä extrana nyt. Tietty tätä pohdin ja mulla on 1 missä kaikki tärkeät kivennäisaineet sekä kollageeni missä mg + d + cEttei vain ois kivennäisten (magnesiumin ) puute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syön kaikki noi ja vielä extrana nyt. Tietty tätä pohdin ja mulla on 1 missä kaikki tärkeät kivennäisaineet sekä kollageeni missä mg + d + cEttei vain ois kivennäisten (magnesiumin ) puute?
Luulen, et sullakin voi km sekottaa kroppaa. Pahoittelut negasta❤ uskon vakaasti, et se tärppi viel käy kun oot kuitenkin suht helposti raskautunu.Putipuhdas negahan sieltä tuli no eipä ollu yllätys. Ei ollu tässä kierrossa kyllä parhaimmat ajotuksetkaan ja se hiivakaan ovikseen aikaan ei varmaan helpottanut noh onneks sentäs luteaali pidentyny
Mut on tää kyllä ku ennen raskautunu kertalaakista ja nyt nää tulevat menkat on ”jo” kolmannet km jälkeen
Varmasti sekoittaaki, mut onneks on menny kierto kierrolta parempaan suuntaanLuulen, et sullakin voi km sekottaa kroppaa. Pahoittelut negasta❤ uskon vakaasti, et se tärppi viel käy kun oot kuitenkin suht helposti raskautunu.
Ehkä just näis tilanteis moni pidempään yrittäny viihtyy enempi muis keskusteluis kuin täs ketjus.
Hyvä jos täällä saa puhua asiasta kun asiasta suoraan,
Samaa mieltä, ei _ihan_ vielä ollu mun silmään plussa, mutta eiköhän se tänään tule!Mietin että onko toi ihan vielä plussa, tuoreena oli ehkä kuitenkin testiviiva hiukan haaleampi kun kontrolli. Mutta ainakin tosi lähelle
@Sirre llä ei oo kyllä epäilystäkään, onko plussa vai ei
No menin testaamaan : Dpo 10, pp 5 rfsu 25 liuska viivanpaikka, joka tosi haalea. Mutta mieskin näki sen. Positiivista, että ehkä jotakin edes yrittää tapahtua.
Joo kolmelta meen Prismaan ostaa pc tä. Pitää odottaa kun tuo pikkumies nukkuu!Toi on kyllä tosi epäherkkä testi, siinä missä tolla näkyy jotain juuri ja juuri tihrustettavaa, tulee esim pc:llä jo suht selvää viivaa