Raskaaksi 2022

Putipuhdas negahan sieltä tuli 🙄 no eipä ollu yllätys. Ei ollu tässä kierrossa kyllä parhaimmat ajotuksetkaan ja se hiivakaan ovikseen aikaan ei varmaan helpottanut 😃 noh onneks sentäs luteaali pidentyny 😇

Mut on tää kyllä ku ennen raskautunu kertalaakista ja nyt nää tulevat menkat on ”jo” kolmannet km jälkeen 😒
Luulen, et sullakin voi km sekottaa kroppaa. Pahoittelut negasta❤ uskon vakaasti, et se tärppi viel käy kun oot kuitenkin suht helposti raskautunu.
 
Ehkä just näis tilanteis moni pidempään yrittäny viihtyy enempi muis keskusteluis kuin täs ketjus.

Hyvä jos täällä saa puhua asiasta kun asiasta suoraan,

Mä oon tän päivän kelaillut tätä keskustelua ja miettinyt aamuista reaktiotani, ja teidän @Juliet92 ja @Peppipupu viestejänne. Teillä ja muilla pidempään yrittäneillä on oikeus tuntea ärtymystä, se on inhimillistä. ❤️

Mä haluan kuitenkin ihan vilpittömästi uskoa, että tämä foorumi on jokaiselle suru- ja pelkoajatukselle avoin.

Kommentoin yleisesti tätä aihetta, koska moni varmaan tätä ketjua lukee ilman että kommentoi.

Mä haluaisin, että jokainen tiedostaa sen, mikä on itselle turvallista ja haitallista somessa, ja tekee sen oman somekuplansa sen mukaiseksi. Olen joutunut itsekin esim muokkaamaan omaa Instagram-feediä sen perusteella, kun huomasin, että tiettyjen kavereiden vauvapäivityksistä tuli paha mieli, tiettyjen ihmisten perhe-elämästä tuli ärsyyntynyt olo, tiettyjen ihmisten harrastuspäivityksistä tuli paha mieli. Lopetin somessa tiettyjen synnytyskeskustelujen seuraamisen raskauden aikana, kun halusin itselle rauhaisan ja vähemmän pelottavan synnytyskuplan.

Tämä on yleinen raskaaksi2022-keskustelu. Ymmärtääkseni foorumilta löytyy keskusteluja myös kauemmin yrittäneille ja hoidoissa käyville. Haluaisin, että tämä ketju pysyy avoimena ns. entry level -ketjuna, johon voi jokainen matalalla kynnyksellä kirjoitella, oli kyse tuskasta, ärsytyksestä, ilosta tai epäilyksistä.

Ja jos tulee muiden kirjoituksista paha mieli, pysähtyy miettimään että miksi koen asian näin, ja tekee tarvittavat muutokset.
 
Saa kyllä nähdä, että minkä pituinen tämä kierto sitten lopulta on kun ei ole niihin menkkoihinkaan viittaavia oireita ja ovuloimaton kierto tämä tuskin on kun oli niin selkeät oireet ja testikin plussaa 🤔😌
 
Mua ärsyttää tossa flo:ssa nyt se, että merkkasin toissa kierrossa uuden kierron alkaneeksi siitä km vuodosta. Niin nyt ne ennusteet heittää ihan häränpyllyä, ovistakin ennustaa vasta ens viikolle keskiviikolle. Testin perusteella uskaltaisin väittää muuta 😆
 

Liitteet

  • 20220930_192506.jpg
    20220930_192506.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 75
Mietin että onko toi ihan vielä plussa, tuoreena oli ehkä kuitenkin testiviiva hiukan haaleampi kun kontrolli. Mutta ainakin tosi lähelle 🙈

@Sirre llä ei oo kyllä epäilystäkään, onko plussa vai ei 😁
Samaa mieltä, ei _ihan_ vielä ollu mun silmään plussa, mutta eiköhän se tänään tule! 😊
 
Kaikki pelot on täysin ok ja normaalia ja mun mielestä tosi tärkeää keskustella niistä. Ja voimakkaat pelot on tärkeää työstää pois. Ihminen on psykofyysinen ja spirituaalinen kokonaisuus. Mä uskon vahvasti, että jos alitajunnassa tai mielessä on voimakas pelko raskaaksi tulemista tai lapsen saamista kohtaan, se vaikuttaa kehoon negatiivisesti ja voi hidastaa tai jopa estää raskaaksi tulemisen. Kaikki stressi vaikeuttaa.

Vitsit mä oon innoissani.. täällä tapahtuu ihanaa. Menen ma haastatteluun työpaikkaan, josta sain kuulla vasta pari päivää sitten. Ja mulla on ihan tunne, että saan paikan. Se on mielekästä päivätyötä ja palkkani paranee paljon. Ja tämän kuun lopulla muutetaan isompaan rivarikotiin. Nyt tuli taas ihan erilainen olo unelmoida vauvasta. Mua masensi tämän hetken taloudellinen tilanne paljon ja kun ei saatu kuin pörssisähkösopimus enää.

Olen nähnyt paljon unia. Yhdessä olin kymmenettä päivää raskaana kierukasta huolimatta.

Kyllä meillä menee ensi vuoden puolelle ehkäisyn pois jättäminen. Mutta ihanaa seurata täällä ja kirjoitella, ja henkisesti valmistautua, jos teitä ei haittaa. Saa myös vinkkejä. Tästä sitten varmaan luontevasti lähtee liikkeelle raskaaksi 2023 ketju. Mihin tietenkin toivon, että vaan minä jatkan ja te muut plussaatte tämän vuoden puolella!
 
Enpä nyt tiiä, onko näissä kovinkaan paljon eroja, alempi tältä aamulta. Nää pc:n ovistestit taitaa olla aika herkkiä, viime kierrossa antoi useampana päivänä tasavahvaa tai lähes tasavahvaa viivaa.

Mitään limoja en taaskaan oo onnistunut havaitsemaan, mutta halut on kyllä niiin tapissa, että suorastaan potuttaa kun mies on päivän töissä 😆
 

Liitteet

  • 20221001_093033.jpg
    20221001_093033.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 62
nyt alkaa liuska vahvistuu. Saa nähdä onko jo huomenna kenties. Nyt testaan myös illemmalla niin näkee miten vahvistuu.
Eilen illalla hieman viintä maistelin, mieskin vähän otti ja innostuttiin talletushommiin ja mies oli aivan hämillään siitä että mä olin ihan erilainen vertaa aikaisempaan. Mä oikein panostin ja pistin sexyasun päälle ja siitäkö mies riemastui 😍🔥
Kyllä se viiden viikon himassa märehtimisen jälkeen takaisin töihin palaaminen on herättänyt mut taas henkiin ❤️

Miten te piristätte teidän makuuhuone elämää?😍 Meillä myös aikuisten lelut 😉👌
 
Dpo11 ja taukopäivä testailusta. Huomenna varuiks testaan vielä, et voin sit lopettaa luget. 100% et ei oo eilisestä testi miksikään muuttunu. Kn ei tunnu kovalta ja aika alhaalla on ja alkanu tuntuu mahajuilimisia taas enempi. Vv aika vähäistä. Yllättyny oon siitä, et nyt luge kierrossa yllättävän oireetonta kun toisilla vissiin voi lisätä kaikkia tuntemuksia. Alkaispa menkat sit pian ja pääsis vielä siihen mahdolliseen viimeiseen luomuyrityskiertoon. En kyllä usko sen tuottavan sen parempaa tulosta, alkaa tuntumaan, et jotain häikkää hedelmöittymisessä kun ei oo ees kemiallisia tässä ollu. Eilen olin vielä suht reippaalla mielellä, mut nyt alkaa taas ahdistus nostamaan päätään.
 
Mulla tuli tänään pyyhkiessä verta paperiin, eli kp1 on todennäköisesti huomenna. Oon tottakai pettynyt, mutta onneks tää nyt todennäköisesti varmistaa sen, että se ovis tapahtui, vaikka tosi myöhässä tulikin. Koitan tässä nyt miettiä miten lähtisin ens kiertoon liikkeelle. Varmaan ainakin aloitan ne primot silloin kp16 vai miten se nyt meni. Oon liian pitkään vaan työntänyt sivuun sitä ja toivonut, että kroppa korjais itse itsensä. Mut nyt on aika. En tiiä yhtään meinasinko testailla ovista vai en. Ja syönkö geleetä.
 
Takaisin
Top