Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Ei taida olla viivanpaikka đŸ«Ł

Liitteet

• IMG_20220930_064038.jpg
    IMG_20220930_064038.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 179
Pakko kyllĂ€ sanoa, ettĂ€ en vielĂ€ ainakaan oo ihan hirveĂ€n innoissani. Viime raskauden liitoskivut oli sellaiset, ettĂ€ hyvĂ€ kun pÀÀsin kotona liikkumaan ja niitĂ€ en todellakaan haluaisi kokea uudestaan 😑 no, katotaan eteneekö tĂ€mĂ€ sinne asti.

Olee!!! Onnea 😍 oireita??
No kun ei. Paitsi noi tuplaantuneet (ei ihan kuitenkaan) tissit, mies pari pĂ€ivÀÀ tykĂ€nnyt lÀÀppiĂ€ niitĂ€, ja oon ollut tosi Ă€rtynyt siitĂ€, vaikken koe ettĂ€ ne kipeĂ€t olisi (no, epĂ€mukavalta se lÀÀppiminen on tuntunut). đŸ€Ł

Koska testiĂ€? 😊
No eilen jo kÀrsimÀttömÀnÀ tein ja tÀys negahan siellÀ oli, ei ees haaleaa haamua. YöllÀ alkoi menkkamaiset juiminnat mahassa, nyt vÀhemmÀn toivoa kun eilen mut saa nÀhdÀ mitÀ tÀn pÀivÀn aikana tapahtuu. Jos tÀnÀÀn ei vielÀ vuoto ala, teen huomisesta aamupissasta uusiksi.

Vau hei onnea😍 tÀÀllĂ€ nĂ€yttÀÀ ihan negaa.. jotain varjoa nĂ€kevivĂ€ni tietys kulmas mut kyl se nega vaan on.. sunnuntaina vielĂ€ testaan ja sit loppuu luget. Tuskimpa enÀÀ posiksi muuttuu.
No höh 😔 koska menkkojen pitĂ€is alkaa?

No höh 😔 koska menkkojen pitĂ€is alkaa?
No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki kÀytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari pÀivÀÀ siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.

No siis mulla ne lugesterinonit eli keltarauhastuki kÀytös, et sit ku ne lopetan ni kaiketi pari pÀivÀÀ siit. Mut varmistan tosiaa viel sunnuntaina dpo12 ja sit lopetan. Ilman lugeja mul luultavasti alkais huomenna aikasempia kiertoja peilaten.
Okei. MĂ€ en ees tiiĂ€ et onko mulla menkat ees myöhĂ€ssĂ€ vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jĂ€lkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur pĂ€ivĂ€ ensimmĂ€inen vuotopĂ€ivĂ€). Viime kierto oli 23 pĂ€ivÀÀ, mut oli lyhyempi luteaali, mut tĂ€nÀÀn on kp24 eli jos tĂ€nÀÀ alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielĂ€ myöhĂ€ssĂ€ 😄

Okei. MĂ€ en ees tiiĂ€ et onko mulla menkat ees myöhĂ€ssĂ€ vaik alunperin flo ennusta torstaille. Km jĂ€lkeen mul on alkanut menkat dpo9 joko kunnolla tai sit illalla tiputtamalla (seur pĂ€ivĂ€ ensimmĂ€inen vuotopĂ€ivĂ€). Viime kierto oli 23 pĂ€ivÀÀ, mut oli lyhyempi luteaali, mut tĂ€nÀÀn on kp24 eli jos tĂ€nÀÀ alkaa ni kierron pituus 23 eli ei sit varmaan vielĂ€ myöhĂ€ssĂ€ 😄
Km voi joo sekottaa ja lyhentÀÀ kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhÀs viel.

Dpo 10. EipĂ€ siinĂ€ mitÀÀ nĂ€y 😓 KyllĂ€hĂ€n mie tĂ€n tiesin, mut silti joku pieni toivonkipinĂ€ oli kun bongasin sen oviksen.
Sympatiat tÀÀltÀ dpo ja nega toverilta. Olishan se olluki liian "helppoa" jos tÀÀllÀ olis ihme tapahtunu lugejen myötÀ.

Km voi joo sekottaa ja lyhentÀÀ kiertoo, mul ainaki tehny. Et periaattees sit "normaalin" luteliaalin perusteel ei olis myöhÀs viel.
Mulla ei oo kyllĂ€ ikin ollu luteaali yli 12 pĂ€ivÀÀ 😊 ennen keskenmenoakaan, yleensĂ€ 10-11 😌

Onpas nyt inhottavan paljon negoja 😣 hyvin todennĂ€köisesti tÀÀltĂ€kin tullaan perĂ€ssĂ€ kohti seuraavaa kiertoa đŸ˜¶â€đŸŒ«ïž

Pahoittelut kaikista negoista, toivottavasti jotkut saattavat vielĂ€ muuttaa suuntaa! 💖

TÀllaisella "rÀjÀhdysherkÀllÀ hormonikeskustelupalstalla" @typescript sun kommentti siitÀ, ettet ole kovin innoissasi alkaneesta raskaudesta voi olla hieman provosoiva. Itsekin luin sen aika kiukkuisena. Esim meillÀ kuitenkin enÀÀ vain tÀmÀ yksi mahdollisuus vauvaan ja ottaisin pahimmatkin liitoskivut ja olisin vaikka pyörÀtuolissa koko raskauden, jos vaan saisin plussan. Muutamalla muullakin tÀÀllÀ ollut aika kivinen tie.

HyvÀ jos tÀÀllÀ saa puhua asiasta kun asiasta suoraan, mulla noi hormonit vaan vetÀÀ ton kiukun aika herkille.

Onkohan flo:hun tullu joku uus pĂ€ivitys ku taas siirsi kp1 huomiselle đŸ„Ž prkl haluan nĂ€hdĂ€ sen menkat myöhĂ€ssĂ€ tekstin 😄
Siis prkl mua Ă€rsytti tÀÀ kans kesĂ€llĂ€ kun menkat oli 3pv myöhĂ€ssĂ€ ja vasta kolmantena pĂ€ivĂ€nĂ€ tuli, ettĂ€ myöhĂ€ssĂ€ đŸ€Ł ja sithĂ€n ne taas jo alkoi đŸ˜”â€đŸ’«

Takaisin